Reduceţi preţul achiziţiilor cu 25% utilizând noul sistem Charisma eProcurement

03 iulie 2013

Soluţia optimă pentru reducerea costurilor de achiziţie şi pentru îmbunătăţirea selecţiei furnizorilor cu care lucraţi trebuie sa fie un sistem de licitaţii online, care să pună furnizorii în competiţie directă şi transparentă.

Soluţia optimă pentru reducerea costurilor de achiziţie şi pentru îmbunătăţirea selecţiei furnizorilor cu care lucraţi trebuie sa fie un sistem de licitaţii online, care să pună furnizorii în competiţie directă şi transparentă. Dorim să vă prezentăm noua versiune de Charisma eProcurement, o platformă on-line care include politici şi practici de achiziţie utilizate de companii de top din diverse domenii de activitate şi care face parte din suita Charisma Cost Control. Noua versiune este disponibilă atât în cloud, cât şi on-premise cu instalare la sediul clientului.

Vă prezentăm mai jos câteva dintre beneficiile noului produs:

  • Reducere imediată de costuri. Statistic, doar în urma procesului de negociere se obţin economii între 5-25%;
  • Procese de negociere reduse de la minim o lună la 1 oră, cu licitaţie online, în conditii de transparenţă totală pentru toţi participanţii la licitaţie;
  • Suportă divese tipuri de achiziţii, de la contracte cadru la comenzi on spot, de la comenzi de papetarie până la obiecte de inventar etc;
  • Utilizare extrem de simplă. Introducerea în sistem a datelor necesare unei licitaţii on-line se face în doar câteva minute, printr-o interfaţă prietenoasă, axată pe principiul întrebare-răspuns;
  • Portalul este accesibil pe orice fel de device: smartphone, tabletă sau computer;
  • Interfaţa intuitivă nu necesită şcolarizare pentru participanţii la o licitaţie;
  • Soluţia standard, validată, care permite o implementare extrem de rapidă, duce la reducerea costurilor de implementare, dar şi la reducerea efortului şi costurilor de mentenanţă şi dezvoltare;
  • Soluţia poate fi completată de un modul dedicat Charisma Contract Management prin care se face managementul execuţiei contractelor, reînnoirea automată a acestora, urmărirea fazelor de livrare, disciplină în livrare etc.

În domeniul platformelor on-line de eProcurement, TotalSoft deţine o solidă expertiză tehnică şi de business, dobândită în urma dezvoltării Sistemului Naţional de Achiziţii Publice (SEAP), dar şi datorită realizării unor soluţii complexe pentru companii precum: Regina Maria, Petrotel Lukoil, Unicredit Ţiriac Bank, Alvarion, Daw Benţa sau News Outdoor. Aceste companii au obţinut deja reduceri foarte bune ale costurilor şi transparenţă în achiziţii.

TotalSoft

Înfiinţată în 1994, TotalSoft este cea mai importantă casă de software din România, cu peste 400 de dezvoltatori software, consultanţi şi analişti de business. În cei 19 ani de existenţă, compania a derulat cu succes peste 1500 de proiecte complexe în 27 de ţări, pe 4 continente. Compania are sediul central ...

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Nu te lăsa îngropat în hârtii, utilizează o soluţie inteligentă de document management

Auzim și discutăm tot mai frecvent de transformarea digitală a mediului de afaceri și de necesitatea digitalizării administrației publice. Dar nu băgăm de seamă faptul că în România business-urile se derulează încă preponderent pe bază de hârtie și că documentele în format fizic sunt prezente în orice birou, chiar și după ce ștampila a fost eli...

Citește tot arrow_forward

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward