Care sunt trendurile anuntate pentru segmentul de software in 2013-2014?

04 iulie 2013

Coincid cu planurile dezvoltarii platformei Softlead si sunt considerate cele mai importante etape ale cresterii unui brand din zona tech. Sunt, de altfel, pionii strategici ai mediilor online si mobile desemnati pentru perioada 2013-2014.

Coincid cu planurile dezvoltarii platformei Softlead si sunt considerate cele mai importante etape ale cresterii unui brand din zona tech. Sunt, de altfel, pionii strategici ai mediilor online si mobile desemnati pentru perioada 2013-2014.

Care sunt, insa, brandurile romanesti de software care au inserat in strategia lor elemente precum:

  • Avantaje Self-Service (aplicate, in special, servciilor si produselor software de tip Business Intelligence)
  • Accesul catre aplicatii software direct de pe terminalele mobile sau de pe alte device-uri precum tabletele
  • Tehnologia in-memory
  • Baze de date vaste, extrem de bine targetate
  • Migrarea in cloud
  • Networking, parteneriate, colaborari
  • Social media (cele mai utilizate platforme vizate de brandurile producatoare de software sunt LinkedIn, Facebook, Twitter si blog-urile specializate)

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Digitalizarea elimină munca repetitivă din cadrul companiei Clini-Lab cu până la 80%

Principalele diferențe pe care le aduce digitalizarea în comparație cu procesele clasice de management sunt, în primul rând, legate de eficiență și o disponibilitate mult mai bună a informației, atât pentru manageri, cât și pentru angajați.Digitalizarea aduce beneficii care se văd în zona operațională, prin introducerea unor fluxuri clare și control...

Citește tot arrow_forward

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward