Registrul Național al Pacienților cu Poliartită Reumatoidă, câștigător la nivel european în cadrul Premiilor EuroCloud 2014

16 octombrie 2014

Registrul Național al Pacienților cu Poliatrită Reumatoidă (RNPPR), un proiect cloud de referință pentru sectorul public de sănătate din România, dezvoltat de Ymens, a fost desemnat câștigător european în cadrul Premiilor EuroCloud 2014, la categoria “Best Cloud Service Public Sector”. Ymens, primul broker de cloud din România, aduce astfel o binemeritată vizibilitate la nivel european proiectelor cloud românești care pun inovația și tehnologia în slujba so

Registrul Național al Pacienților cu Poliartită Reumatoidă, câștigător la nivel european în cadrul Premiilor EuroCloud 2014

Registrul Național al Pacienților cu Poliatrită Reumatoidă (RNPPR), un proiect cloud de referință pentru sectorul public de sănătate din România, dezvoltat de Ymens, a fost desemnat câștigător european în cadrul Premiilor EuroCloud 2014, la categoria “Best Cloud Service Public Sector”. Ymens, primul broker de cloud din România, aduce astfel o binemeritată vizibilitate la nivel european proiectelor cloud românești care pun inovația și tehnologia în slujba societății.

Proiectul dezvoltat pentru Asociația Registrul Român de Boli Reumatice, cu implicarea continuă a membrilor Societății Române de Reumatologie (SRR), a presupus implementarea unui sistem cloud la nivel național dedicat automatizării și eficientizării procesului complex de înregistrare, validare și urmărire a  dosarelor pacienților tratați pentru diferitele forme de poliartrită reumatoidă. La nivelul unui singur an de utilizare, soluția informatică dezvoltată de Ymens a deservit din cloud peste 4.000 de pacienți din întreaga țară și a crescut eficiența, rapiditatea și acuratețea fluxului de aprobare pentru zece terapii biologice.

Jurații competiției EuroCloud 2014 au fost impresionați de complexitatea proiectului românesc dezvoltat de Ymens și SRR, desemnându-l cel mai bun serviciu cloud pentru sectorul public la nivel european. Acest premiu vine să ateste încă o dată calitatea soluțiilor și a serviciilor pe care Ymens le pune în slujba organizațiilor românești private și publice. ”În calitate de rețea europeană de asociații dedicate exclusiv cloud-ului, premiem anual cele mai bune servicii de cloud din Europa în cadrul competiției EuroCloud. Pentru fiecare categorie de premii, suntem mereu în căutarea soluțiilor inovatoare, capabile să demonstreze impactul pe care cloud-ul îl are în mediul de business sau în sectorul public. Anul acesta, juriul internațional de experți în cloud a acordat premiul Best Cloud Service Public Sector proiectului RNPPR dezvoltat de Ymens. Prin rezultatele obținute, acest proiect se concretizează ca o inițiativă impresionantă, de referință la nivel european, care pune tehnologia cloud nu doar în slujba instituțiilor publice beneficiare, dar și a medicilor, a cetățenilor și, în ansamblu, a întregii societăți.”, a declarat Bernd Becker, Președinte EuroCloud Europa.

Proiectul Registrul Național al pacienților cu poliartrită reumatoidă (RNPPR) s-a dezvoltat ca urmare a deciziei luate de Asociația Registrul Român de Boli Reumatice în vederea eficientizării procesului în care sunt înregistrate, validate și urmărite dosarele pacienților tratați pentru diferitele forme de poliartrită reumatoidă. Obiectivul principal pentru acest proiect pilot la nivel național a fost acela de a implementa un serviciu SaaS din cloud care să asigure un flux rapid al dosarelor și să permită pacienților accesul la medicație, într-un mod corect și controlat, prin procesele online de aprobare sau respingere a terapiilor. Utilizatorii direcți ai soluției din cloud Ymens, în cea mai mare parte medici specialiști, au avut nevoie de un sistem informatic intuitiv, ușor de utilizat, care să permită colectarea facilă și cu acuratețe a datelor privind evoluția bolilor specifice în România și analiza imediată a rapoartelor cu privire la rezultatele tratamentelor, precum și de servicii de operare, mentenanță și suport tehnic.

“Proiectul RNPPR dezvoltat de Registrul Român de Boli Reumatice reprezintă o inițiativă de admirat la nivelul administrației publice în utilizarea cu succes a finanțării private disponibile sectorului de sănătate pentru eficientizarea acestuia cu ajutorul tehnologiei.Aducând la un loc experiența pe care o deținem în livrarea de soluții cloud și cerințele specifice din sfera medicală, Ymens a dezvoltat un sistem informatic de tip cloud privat care transpune într-o manieră automată întreg procesul de administrare a pacienților de către RNPPR, de la introducerea fișelor în sistem la aprobarea dosarului și prescripția medicației. Alături de membrii SRR, am reușit să implementăm cu succes un sistem cloud unicat în România ce a permis monitorizarea, la nivelul anului 2013, a peste 4.000 de pacienți și sume decontate în cadrul terapiilor biologice ce au depășit 8 milioane de euro.”, Alina Georgescu, Sales Director Ymens.

În prezent, sistemul informatic în cloud  RNPPR furnizat și operat de Ymens este utilizat în activitatea zilnică de aproximativ 200 de medici specialiști din întreaga țară. Alături de dezvoltarea sistemului cloud RNPPR, Ymens oferă, în cadrul aceluiași proiect, și servicii dedicate de operare și suport. Astfel, Ymens acoperă în totalitate mentenanța sistemului, asigurând funcționarea permanentă a acestuia la parametri optimi, dar și noile dezvoltări care apar periodic în baza cerințelor identificate de client sau ca urmare a propunerilor venite din partea Ymens.

“Am pornit acest proiect întrucât vrem să aducem inovație în sectorul de sănătate publică, să ajutăm pacienții din România cu servicii medicale livrate la standarde înalte de calitate și corectitudine. Principalul beneficiu obținut din utilizarea sistemului cloud dezvoltat împreună cu Ymens este reprezentat de standardizarea întregului proces de evaluare a dosarelor, care conduce la optimizarea timpului necesar aprobării acestora. Timpul este foarte important pentru pacienți și, cu ajutorul acestui sistem, suntem mai eficienți, mai rapizi și mai corecți în beneficiul lor. Avem acum un flux de lucru automatizat și un partener cu care continuăm să dezvoltăm acest sistem în funcție de noile cerințe care apar pe parcurs. Proiectul RNPPR este un pilot la nivel național dedicat exclusiv poliartritei reumatoide de care suntem mândri și pe care intenționăm să îl replicăm în viitor și pentru alte afecțiuni reumatologice”, a declarat Dr. Ioan Ancuța, Project Manager Registrul Național al Pacienților cu Poliartrită Reumatoidă și Președinte al Comisiei de Biologice la nivelul CNAS. Proiectul a fost opera comună a unui grup de reumatologi coordonat de președintele și vice-președintele Societății Române de Reumatologie (SRR), Dr. Ioan Ancuța deținând pe parcursul întregului proiect un rol extrem de important în asigurarea bunei colaborări între Asociația Registrul Român de Boli Reumatice, CNAS si Ymens.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

ScarCruft: Un grup de limbă coreeană creează malware capabil să identifice dispozitivele Bluetooth conectate

Cercetătorii Kaspersky Lab care monitorizează activitatea ScarCruft, un grup experimentat de atacatori, de limbă coreeană, au descoperit că grupul testează și creează noi instrumente și tehnici și își extinde atât gama, cât și volumul de informații colectate de la victime. Printre altele, grupul a creat un cod capabil să identifice dispozitive Bluetooth conectate....

Citește tot arrow_forward

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward

SAP lansează 10 funcționalități noi de Experience Management (XM)

La trei luni de la finalizarea achiziției companiei Qualtrics, SAP lansează zece funcționalități noi, care combină datele referitoare la experiență (X-data) cu cele operaționale (O-data), pentru măsurarea și îmbunătățirea celor patru piloni cheie în experiențele de business: client, angajat, produs și brand. Introducerea acestui sistem stabilește un nou standard î...

Citește tot arrow_forward