Revolutia cloud: 10 avantaje pentru managementul afacerii

30 Jul 2014

La sistemele ERP in cloud se reduce semnificativ perioada de implementare a solutiei, costurile lunare de utilizare fiind accesibile oricarei organizatii.

Revolutia cloud: 10 avantaje pentru managementul afacerii

Serviciile cloud sunt proiectate pentru a oferi acces usor la aplicatii, resurse si servicii, deplin gestionate de catre un furnizor de servicii de cloud si livrate direct pe internet. Avantajul major este reprezentat de faptul ca nu sunt necesare investitii in infrastructura hardware sau achizitionare de noi licente software. In plus, se reduce semnificativ perioada de implementare a solutiei, costurile lunare de utilizare fiind usor de calculat si la un nivel accesibil oricarei organizatii.

Inarmati cu o solutie IT puternica, managerii iau decizii de afaceri mai bune si mai rapid, folosind un adevarat tablou de bord, personalizat cu date actualizate in timp real. Solutiile de tip ERP creeaza o baza de date unica care permite optimizarea fluxului de informatii din cadrul organizatiei si gestionarea legaturilor cu beneficiarii externi. Acest lucru mareste eficienta companiei, reducand costurile operationale si, implicit, imbunatatind rentabilitatea companiei.

Solutiile de tip ERP pot fi utilizate local (“on premises”) sau in cloud (SaaS - Software as a Service). Diferenta principala dintre cele doua categorii consta in faptul ca solutiile „on-premises” sunt instalate local pe hard-ul si serverele companiei si sunt gestionate intern in timp ce solutiile in cloud sunt oferite ca un serviciu si sunt gestionate de furnizorul solutiei. Cu ERP in cloud, datele companiei sunt gestionate la nivel central ("cloud") si sunt accesate de catre utilizatori, folosind un browser web.

Solutia de tip ERP dezvoltata de SIVECO Romania, SIVECO Applications 2020 Project:Cloud, este perfect adaptata companiilor de toate dimensiunile pentru managementul afacerii.

Avantaje-cheie ale solutiilor ERP in cloud:

1. Reduc costurile - prin eliminarea cheltuielilor in avans cu echipamente IT si licente software. Utilizarea unui sistem ERP introduce inovatii fundamentale in gestionarea resurselor, elimina intarzierile si, astfel, reduce costul operatiunilor.

2. Ofera acces rapid la date critice - prin intermediul situatiilor de raportare, disponibile in orice moment si in orice locatie geografica cu ajutorul tehnologiei cloud. O mare parte a ineficientei in activitatea operationala provine din raportarea necorespunzatoare. Cu un astfel de sistem, aceasta probabilitate este diminuata cu ajutorul sabloanelor, ce contin informatii corecte si pertinente pentru fiecare departament in parte.

3. Sunt scalabile - deoarece permit adaugarea de noi functionalitati necesare business-ului, ceea ce asigura managementul facil al noilor procese, departamente si nu numai. Majoritatea sistemelor ERP acopera toate ariile de activitate, indiferent de tipul organizatiei, fiind adaptabile cerintelor specifice de business ale oricarui client.

4. Imbunatatesc productivitatea angajatilor - prin reducea volumului operatiunilor de prelucrare manuala a documentelor si de prelucrare a datelor, dar si prin modelarea proceselor de business si a fluxurilor de documente specifice.

5. Cresc eficienta in fundamentarea deciziilor managerilor - prin imbunatatirea gradului de consistenta, coerenta, relevanta si corectitudine a datelor primare introduse din sistem. Astfel, managerii iau decizii de afaceri mai bune si mai rapid, folosind tabloul de bord personalizat cu date actualizate in timp real. Practic, un sistem ERP imbunatateste calitatea datelor prin imbunatatirea proceselor care stau la baza desfasurarii activitatii.

6. Elimina accesul neautorizat la informatii – prin atribuirea diferentiata a drepturilor de acces pentru fiecare utilizator, in functie de rolul din cadrul organizatiei.

7. Standardizeaza modul de lucru - prin crearea unui cadru unitar de operare a datelor. In acelasi timp, organizatia are un control mai bun al activitatilor, sistemul fiind dezvoltat si actualizat in conformitate cu legislatia in vigoare.

8. Imbunatatesc relatia cu clientii - ca urmare a imbunatatirii proceselor de afaceri.

9. Reduc complexitatea afacerii – prin introducerea unui sistem perfect proiectat de fluxuri de lucru care face ca intregul lant de resurse umane sa fie mai eficient.

10. Cresc viteza de raspuns a sistemului - prin arhivarea datelor istorice, care pot fi accesate in orice moment.

“Implementarea unui sistem ERP eficient pentru managementul afacerii este indispensabil oricarei organizatii in contextul transformarii mediului de business. Avem o experienta de peste 20 de ani in dezvoltarea si implementarea acestui tip de sistem, de aceea pot afirma ca sistemul SIVECO Applications este perfect adaptat in cloud pentru a fi accesibil utilizatorilor din cadrul organizatiilor de orice dimensiune, in mod securizat, de oriunde, oricand, prin intermediul dispozitivelor mobile.” a declarat Stefanita Ghita, Director Adjunct SIVECO Applications in cadrul SIVECO Romania.

Componentele solutiei SIVECO Applications 2020 Project:Cloud sunt integrate si pot colabora si cu alte aplicatii existente deja in mediul de lucru curent, pentru a accelera activitatea utilizatorilor si procesul de luare a deciziei, prin simplificarea procedurilor de lucru.

SIVECO Romania este liderul caselor româneşti de software şi unul dintre liderii regionali de succes în domeniul eLearning, eHealth, eAgriculture, eCustoms, eGovernment și eBusiness din Europa Centrală şi de Est. Compania dezvoltă şi exportă soluţii IT şi proiecte de consultanţă cu valoare adăugată ridicată către ţări din Comunitatea Europeană, Orientul Mijlociu, Africa de Nord şi spaţiul Comunităţii Statelor Independente.

Compania a fost înfiinţată în 1992 şi are, la nivel internaţional, peste 1.000 de angajaţi.

Adresându-se organizaţiilor private şi publice, SIVECO Romania s-a specializat în execuţia de proiecte informatice complexe şi de mare amploare.

Soluţiile SIVECO Romania contribuie la reducerea decalajelor digitale şi îmbunătăţesc activitatea multor instituţii publice precum Ministerul Agriculturii, Ministerul Educaţiei Naţionale, Ministerul Sănătăţii, Ministerul pentru Societatea Informaţională, Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, Ministerul de Finanţe.

De-a lungul celor 22 de ani de existenţă, compania şi-a construit o reputaţie solidă, fiind recompensată cu peste 200 de premii interne şi internaţionale.

Mai multe informaţii despre companie şi produsele sale puteţi obţine vizitând www.siveco.ro, www.facebook.com/siveco şi www.linkedin.com/company/siveco-romania.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare