RTB House prezintă primele inovații dezvoltate de divizia Al Marketing Lab

19 Dec 2018

RTB House, companie globală care oferă servicii de retargeting de ultimă generație pentru brandurile de top din întreaga lume, a anunțat astăzi că va demara faza de testare alpha a primelor inovații MarTech dezvoltate de AI Marketing Lab, o nouă divizie de cercetare lansată în luna mai, cu o investiție inițială anuală de 5 milioane dolari.

 RTB House prezintă primele inovații dezvoltate de divizia Al Marketing Lab

Noile oferte vor fi testate de branduri selectate din baza de clienți RTB House începând cu primul trimestru din 2019. Compania intenționează să lanseze trei componente inovatoare pentru clienții săi anul viitor. RTB House servește mai mult de 1.500 de clienți în aproape 70 de țări, inclusiv Adidas, Hotels.com, New Balance, Trivago, Sephora și Walmart.com.

Ofertele dezvoltate de AI Marketing Lab vor fi integrate cu tehnologia de retargetare care este alimentată în întregime de algoritmi de deep learning, îmbunătățind și mai mult calitatea serviciilor. Deep learning este o formă avansată de AI care imită funcționarea creierului uman în prelucrarea extrem de rapidă a datelor, pentru a crea modele pe care oamenii le folosesc în luarea deciziilor.

Primele trei inovații ale AI Marketing Lab includ:

„Am acordat prioritate dezvoltării și lansării acestor prime trei inovații dezvoltate de AI Marketing Lab bazat pe feedback-ul clienților cu privire la ceea ce au nevoie cel mai mult. În primul rând, brandurile cu care lucrăm vor să prezinte conținut personalizat și interesant pentru consumatori. De asemenea, încearcă să furnizeze creații eficiente și dinamice, de înaltă calitate, care să-i determine pe cumpărători să dea click pentru a obține mai multe informații, creații pe care să le utilizeze pe mai multe canale de marketing ", declară Cătălin Emilian, Country Manager al RTB House România și Bulgaria. „Sunt sigur că proiectele dezvoltate de divizia AI Marketing Lab nu numai că vor spori eficiența tehnologiei noastre de retargetare, ci vor fi în prim-planul inovării în industria de advertising".

Cu RTB House, brandurile mari pot furniza anunțuri ultra-personalizate bazate pe comportamentul utilizatorilor pe site, pe produsele vizualizate și adăugate in coș, precum și alte observații. Totul se întâmplă pe toate dispozitivele utilizate de client și la momentul potrivit, pentru a îmbunătăți conversiile și a spori vânzările.

Platforma sa de retargetare susținută de tehnologiile deep learning AI gestionează în prezent două milioane de cereri de licitare pe secundă, 10 miliarde de afișări de bannere pe lună și aproximativ cinci milioane de click-uri zilnice.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Revoluționarea comunicării, relației cu clienții și eficienței operaționale

GoIT este o companie internațională de educație tech pentru începători, lider de piață pe acest segment în CEE. În prezent, organizația numără aproximativ 300 de angajați, activează în țări precum România,...

Citește articolul