Samsung lanseaza aplicatia Tomorrow Me dedicata tinerilor liceeni

23 octombrie 2015

Segmentul resurselor umane este unul extrem de profitabil din punctul de vedere al ideilor creative ce pot sta la baza lansarii unor proiecte sau produse tehnologice cu rol informational sau educational. Acesta a fost si pariul celor de la Samsung. 

Samsung lanseaza aplicatia Tomorrow Me dedicata tinerilor liceeni

Segmentul resurselor umane este unul extrem de profitabil din punctul de vedere al ideilor creative ce pot sta la baza lansarii unor proiecte sau produse tehnologice cu rol informational sau educational. Acesta a fost si pariul celor de la Samsung. 

Asadar, compania Samsung Electronics Romania continua pentru cel de-al cincilea an consecutiv programul educational „Trends of Tomorrow”. Cel putin 6.500 de tineri se vor alatura in acest an celor peste 25.000 care au participat in ultimii ani in caravana “Trends of Tomorrow”. 

Aplicatia #TomorrowMe este integrata cu programele educationale actuale si cu cerintele actuale din piata muncii. Aplicatia pune la dispozitia elevilor de liceu si nu numai un test rapid prin care isi pot descoperi vocatia. Apoi, in functie de profilul lor vocational, utilizatorii primesc sugestii de job-uri actuale, dar si informatii despre ce studii trebuie sa urmeze si care sunt etapele carierei alese.

„Anul trecut, in cadrul Caravanei, am testat peste 8.000 de elevi si am observat ca exista o discrepanta intre meseriile la care tinerii aspira, pe de o parte, tipul lor de personalitate lor si potentialul pe care il ofera piata muncii, pe de alta parte. Pe baza rezultatelor si experientei din caravana precedenta, anul acesta am decis sa ne concentram pe oferirea unor solutii cat mai concrete la situatiile cu care elevii se confrunta in alegerea meseriei potrivite. Acest lucru ne-a determinat sa lansam o aplicate, TomorrowMe, care sa le fie utila tinerilor in alegerea cariereri viitoare si care sa se potriveasca cu nevoile generatiei digitale de astazi”, a declarat Sabina Stirb, Public Affairs & Corporate Citizenship Manager in cadrul Samsung Electronics Romania.

La baza aplicatiei vocationale stau cele sase tipologii Holland, care impart utilizatorii in 6 profiluri – realist, investigativ, artistic, social, antreprenorial si pragmatic. Pentru fiecare tipologie aplicatia pune la dispozitie o serie de sugestii de job-uri potrivite, traseul educational, pasii pe care trebuie sa ii urmezi ca sa iti construiesti cariera dorita, date referitoare la oportunitatile existente in prezent pe piata muncii, precum si o incursiune in viitor: cum vor arata aceste meserii peste 5-10 ani. si, pentru ca tinerii au nevoie de informatie pentru a lua o decizie inteleapta, dar si de inspiratie ca sa porneasca la drum, aplicatia contine si interviuri cu profesionisti consacrati, fiecare dintre ei reprezentand una dintre cele 6 tipologii.

Caravana Educationala Trends of Tomorrow by Sasmung 2015 va cuprinde 5 orase din Romania si se va derula in perioada 3 noiembrie – 3 decembrie. Vom vizita zeci de licee din Bucuresti, Constanta, Iasi, Cluj, Timisoara si vom discuta despre cariera, vocatie si educatie cu mii de elevi. Concluziile caravanei educationale vor fi prezentate ulterior intr-un raport complet.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Costurile Ascunse ale Managementului Manual al Contractelor

Știai că automatizarea managementului contractelor îți poate crește profitabilitatea anuală cu până la 9%?

Citește tot arrow_forward

5 curiozități privind adoptarea unei soluții de management a documentelor. De ce DocuWare?

Vă confruntați cu dificultăți privind identificarea și organizarea documentelor sau petreceți mult timp pentru obținerea acordurilor legate de contracte sau de plata facturilor? 

Citește tot arrow_forward

Susţineţi performanţa în business cu ajutorul sistemului ERP – Winline

Pe la jumătatea anului trecut, Institutul Naţional de Statistică a făcut publică o analiză foarte relevantă pentru mediul local de afaceri. Companiile romaneşti din Top 1000 au reuşit să genereze venituri medii mai mari cu +8% deşi au înregistrat o scădere cu 14% a numărului de angajaţi.

Citește tot arrow_forward