SIVECO contribuie la dezvoltarea unor mecanisme de coordonare in situatii critice, utilizate la nivel european

19 mai 2014

Proiectul european COnCORDE - Development of Coordination Mechanisms During Different Kinds of Emergencies - care se desfasoara in perioada mai 2014 – aprilie 2017, are ca scop exact dezvoltarea acelor mecanisme de coordonare care pot fi utilizate in situatii de urgenta.

SIVECO contribuie la dezvoltarea unor mecanisme de coordonare in situatii critice, utilizate la nivel european

Situatiile de urgenta din sistemul de sanatate constituie o provocare pentru orice tara. Gestionarea lor implica un raspuns rapid din partea tuturor entitatilor implicate in rezolvarea incidentelor si amenintarilor de orice tip din sistemul medical.

Proiectul european COnCORDE - Development of Coordination Mechanisms During Different Kinds of Emergencies - care se desfasoara in perioada mai 2014 – aprilie 2017, are ca scop exact dezvoltarea acelor mecanisme de coordonare care pot fi utilizate in situatii de urgenta.

Proiectul isi propune sa imbunatateasca gestionarea datelor si a comunicarii intre institutiile medicale si organizatiile europene implicate in managementul situatiilor de urgenta. Acesta raspunde nevoii unei mai bune organizari in cadrul spitalelor, in ceea ce priveste alocarea specialistilor, cat si a furnizarii de medicamente, echipamente si transport. Sistemul dezvoltat va permite colaborarea intre entitati aflate in diferite locuri care raspund situatiilor de urgenta in anumiti parametri.

In acest proiect coordonat de Cambridge University Hospitals, UK, SIVECO Romania este partenerul care se ocupa de asigurarea interoperabilitatii intre sistemul deja dezvoltat si alte sisteme IT externe care pot oferi informatii cruciale in situatii de urgenta. De asemenea, SIVECO va gestiona modul in care se inregistreaza relationarea si comunicarea dintre organizatiile care furnizeaza date in situatii de urgenta si sistemele externe.

„Situatiile de urgenta sunt create de dezastre la scara mare, provocand accidente in masa care necesita interventii rapide si mijloace de sprijin (ambulante, specialisti, echipamente). Cresterea cererii pentru acest tip de servicii evidentiaza o nevoie mai mare de organizare a spitalelor pentru a raspunde prompt in astfel de situatii. Proiectul CoNCORDE va dezvolta un sistem suport in luarea deciziilor in cazuri de urgenta, in situatii care afecteaza starea de sanatate a populatiei la nivel local, regional sau transfrontalier”, a declarat Monica Florea, director al departamentului Cercetare & Dezvoltare in cadrul SIVECO Romania.

Proiectul va incorpora sistemele operationale de securitate si infrastructura existente deja in institutii si le va alinia sistemului suport de decizie. Pentru a raspunde tuturor situatiilor de urgenta, noile sisteme vor fi adaptate si contextului local, national si european.

Partenerii din cadrul proiectului CoNCORDE:

Cambridge University Hospitals NHS Foundation Trust, UK – coordinator, EUROPEAN DYNAMICS ADVANCED SYSTEMS OF TELECOMMUNICATIONS INFORMATICS AND TELEMATICS SA, Greece; INOVAMAIS - SERVICOS DE CONSULTADORIA EM INOVACAO TECNOLOGICA S.A., Portugal; KOC UNIVERSITY, Turkey; UNIVERSITY OF CYPRUS, Cyprus; ELLINIKI OMADA DIASOSIS SOMATEIO, Greece; STICHTING CRISISLAB, Netherlands; SIVECO ROMANIA SA, Romania; Crisis Training AS, Norway; TEKNOLOGIAN TUTKIMUSKESKUS VTT, Finland; NATIONAL CENTER FOR SCIENTIFIC RESEARCH "DEMOKRITOS", Greece; GLOBAL SECURITY INTELLIGENCE LIMITED, UK; PUBLIC SAFETY COMMUNICATION EUROPE FORUM AISBL, Belgium; ESRI PORTUGAL - SISTEMAS E INFORMACAO GEOGRAFICA SA, Portugal.

SIVECO Romania SA

SIVECO Romania este liderul caselor româneşti de software şi unul dintre liderii regionali de succes în domeniul eLearning, eHealth, eAgriculture, eCustoms, eGovernment și eBusiness din Europa Centrală şi de Est. Compania dezvoltă şi exportă soluţii IT şi proiecte de consultanţă cu valoare adăugată ridicată către ţări ...

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Zitec oferă acces gratuit la Mirro, soluția sa de creștere a performanței echipei

Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, recunoscut ca unul dintre cei mai apreciați angajatori din România, anunță că le va oferi companiilor doritoare, timp de trei luni, acces gratuit la aplicația Mirro, prima soluție completă de performance management din țară. În contextul în care din ce în ce mai mulți angajați sunt nevoiți s...

Citește tot arrow_forward

Nu te lăsa îngropat în hârtii, utilizează o soluţie inteligentă de document management

Auzim și discutăm tot mai frecvent de transformarea digitală a mediului de afaceri și de necesitatea digitalizării administrației publice. Dar nu băgăm de seamă faptul că în România business-urile se derulează încă preponderent pe bază de hârtie și că documentele în format fizic sunt prezente în orice birou, chiar și după ce ștampila a fost eli...

Citește tot arrow_forward

5 curiozități privind adoptarea unei soluții de management a documentelor. De ce DocuWare?

Vă confruntați cu dificultăți privind identificarea și organizarea documentelor sau petreceți mult timp pentru obținerea acordurilor legate de contracte sau de plata facturilor? 

Citește tot arrow_forward