SIVECO Romania publica raportul anual de responsabilitate sociala

09 octombrie 2013

Documentul prezinta activitatile companiei in domeniul social, economic si de mediu realizate in anul precedent si modul in care compania si-a indeplinit angajamentele asumate fata de clienti, actionari, angajati, parteneri si comunitate

Documentul prezinta activitatile companiei in domeniul social, economic si de mediu realizate in anul precedent si modul in care compania si-a indeplinit angajamentele asumate fata de clienti, actionari, angajati, parteneri si comunitate

SIVECO Romania anunta lansarea celui de-al V-lea Raport de Responsabilitate Sociala si Dezvoltare Sustenabila. Documentul prezinta activitatile din domeniul social, economic si de mediu realizate in 2012 si modul in care compania si-a indeplinit angajamentele asumate fata de clienti, actionari, angajati, parteneri si comunitate.

Raportul companiei pentru 2012 contine 11 capitole in care sunt analizate programele de mediu, de civism corporatist, calitate, etica in afaceri, beneficiile sociale ale produselor si tintele de dezvoltare, precum si un istoric al actiunilor sociale desfasurate in perioada 2002-2012.

Irina Socol, Presedinte si Director General SIVECO Romania a declarat: "Am reusit sa crestem an de an prin foarte multa munca, prin dorinta de a reusi cand cei mai multi au spus ca este imposibil, printr-un efort constant, de echipa. Aceasta munca nu ar fi dat insa rezultatele dorite daca nu am fi pus in prim plan nevoile comunitatilor in care lucram. Tehnologia informatiei aduce, prin definitie, progres prin schimbari pozitive pe termen mediu si lung. Planurile noastre de viitor sunt consecvente cu evolutia de pana acum: vom continua sa ne dezvoltam, sa investim in cercetare, in calitate, in specializarea angajatilor, sa promovam etica si transparenta in afaceri, sa sustinem proiectele sociale in acelasi climat deschis si prietenos in care s-a format echipa SIVECO pana acum."

In 2012 compania a sustinut proiecte cu impact si acoperire nationala in beneficiul elevilor, profesorilor, medicilor, agricultorilor, angajatilor din sistemul vamal, bancar, managerilor din cele mai variate industrii.

Intre activitatile devenite deja traditionale, trebuie mentionate noile editii ale Academiei SIVECO – un program de recrutare si pregatire profesionala special conceput pentru studentii in ultimii ani de facultate sau la master, Conferintei Nationale de Invatamant Virtual - cel mai important eveniment academic educational din Romania.

Ca si in anii precedenti, compania a sustinut, in parteneriat cu organizatii neguvernamentale, initiative in folosul comunitatii si pentru dezvoltarea unui mediu de afaceri transparent.

Solutiile SIVECO Romania contribuie la reducerea decalajelor digitale, imbunatatind activitatea multor institutii publice precum Ministerul Agriculturii, Ministerul Educatiei Nationale, Ministerul Sanatatii, Ministerul pentru Societatea Informationala, Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice, Ministerul de Finante.

Compania are expertiza de 21 de ani in proiecte complexe, de anvergura nationala, cu impact social deosebit, precum cele dezvoltate pentru Casa Nationala de Asigurari de Sanatate (CNAS), Agentia de Plati si Interventii pentru Agricultura (APIA), Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit (APDRP), Agentia Nationala de Ocupare a Fortei de Munca (ANOFM), Autoritatea Nationala Vamala (ANV), Biroul de Credit, Inspectoratul General al Politiei Romane etc.

Raportul de Responsabilitate Sociala 2012 este accesibil pe www.siveco.ro, la sectiunea Despre SIVECO, capitolul Responsabilitate sociala.

SIVECO Romania SA

SIVECO Romania este liderul caselor româneşti de software şi unul dintre liderii regionali de succes în domeniul eLearning, eHealth, eAgriculture, eCustoms, eGovernment și eBusiness din Europa Centrală şi de Est. Compania dezvoltă şi exportă soluţii IT şi proiecte de consultanţă cu valoare adăugată ridicată către ţări ...

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

5 curiozități privind adoptarea unei soluții de management a documentelor. De ce DocuWare?

Vă confruntați cu dificultăți privind identificarea și organizarea documentelor sau petreceți mult timp pentru obținerea acordurilor legate de contracte sau de plata facturilor? 

Citește tot arrow_forward

Romanian Software lanseaza versiunea in Cloud a platformei de salarizare si administrare a resurselor umane, colorful.hr, pentru a veni in sprijinul IMM-urilor

Romanian Software, unul dintre liderii pietei romanesti de solutii software dedicate resurselor umane, a lansat in Cloud platforma colorful.hr. Platforma este specializata in salarizarea, recrutarea si administrarea resurselor umane si vine in sprijinul companiilor mici si mijlocii, care doresc sa isi automatizeze o parte din activitatile aferente departamentelor de HR.

Citește tot arrow_forward