Soft Net Consulting creşte cu 350% businessul de CRM

11 Mar 2021

În 2020 companiile românești au devenit mult mai preocupate de îmbunătățirea relațiilor cu clienţii şi eficientizarea vânzărilor şi serviciilor de suport, ceea ce pentru Soft Net Consulting a însemnat o creştere cu 350% a activității diviziei CRM.

Soft Net Consulting creşte cu 350% businessul de CRM

Această linie de business a ajuns la o pondere de 16% din cifra de afaceri a companiei, estimată la 5.8 milioane lei pentru anul precedent. Pe baza acestor rezultate bune, Soft Net Consulting a devenit primul CAS Gold Partner din România şi singurul din Europa Centrală şi de Est. Compania implementează soluţia CAS CRM din anul 2017, printr-o divizie dedicată cu şase angajaţi.

Pandemia a generat o serie de schimbări în strategia companiilor romanești: atenţie mai mare acordată interacțiunilor cu clienții, migrarea masivă către comerţ online, interes pentru analiza datelor comportamentale  în timp real, necesitatea integrării datele din surse multiple. Soluţia pentru rezolvarea acestor cerinţe a fost implementarea unui sistem CRM modern. Cele mai relevante proiecte derulate de Soft Net Consulting au fost în industria alimentară şi comerț online (e-tail) unde creșterea volumului de tranzacţii a generat o presiune mare pe gestiunea comenzilor şi livrărilor.

Majoritatea clienţilor au solicitat integrarea ERP-CRM, precum şi integrarea cu sistemele informatice ale  companiilor de curierat pentru automatizarea procesării documentelor de comandă şi livrare. De asemenea, toti beneficiarii au optat pentru utilizarea sistemelor CRM în regim mobil. Un alt indicator relevant este numărul mediu de utilizatori/proiect, care în 2020 a ajuns la 50, în crestere cu 25% faţă de anul precedent.

2020 a fost un an exploziv pentru sistemele de gestiune a clienţilor şi vânzărilor. Antreprenorii şi-au concentrat atenţia pe păstrarea clienţilor şi pe identificarea unor noi canale/pieţe de desfacere, ceea ce pentru noi o creştere semnificativă a proiectelor de CRM. Divizia dedicat CAS CRM a crescut cu 350% faţă de anul precedent şi a devenit o importanţă sursa de venit pentru companie. Ca element specific, foarte mulţi clienţi ne-au solicitat automatizarea procesului de livrare a bunurilor către beneficiarii finali şi integrarea sistemelor proprii cu cele ale companiilor de curierat. Sperăm să păstrăm un ritm la fel de susţinut şi în 2021, mai ales ca provocările generate de pandemie rămân sau chiar se accentuează,” afirmă Dorin Andreica, General Manager Soft Net Consulting.

Pentru 2021, planurile Soft Net Consulting includ extinderea implementărilor de CRM către alte sectoare de activitate, cu precădere companii care integrează mai multe canale de vânzare (online-offline, B2B-B2C). De asemenea, Soft Net Consulting evaluează şi ieşirea pe câteva piete din regiune cu ajutorul clienţilor internaţionali din portofoliu. La nivel de produse, compania lucrează la conturarea unor soluţii integrate hardware-software pentru industria alimentară, care să simplifice monitoriz4area trasabilității produselor şi care vor fi lansare în cursul acestui an.

Cine suntem?

Suntem prezenți pe piața de consultanță privind soluțiile informatice de business din anul 1999. Anii de experiență se reflectă în peste 800 de implementări reușite pe diverse industrii, implementări care au generat bune practici în managementul proiectelor software, analiza proceselor și fluxurilor informaționale de afaceri.

Ne recomandă:

  • metodologia proprie de vânzare și implementare orientată spre client
  • echipa profesionistă de consultanți cu o experiență de peste 10 ani în domeniu
  • sistemul performant de suport tehnic
  • portofoliul diversificat de clienți
  • pachetul complet de soluții informatice care acoperă atât nevoile IMM-urilor, cât și așteptările marilor companii

Ce vă oferim?

Înțelegem bine procesele de business, vorbim pe limba contabililor, economiștilor și antreprenorilor și știm să transformăm nevoile clienților în cerințe și funcționalități ale sistemului informatic.

Pe lângă funcţionalităţile standard ale produselor software aflate în portofoliul nostru, programatorii din departamentul nostru de dezvoltare pot personaliza soluţia aleasă la specificul activităţii fiecărui client şi a fiecărei industrii. 
Prin soluţia personalizată şi livrată la cheie asigurăm rezolvarea tuturor cerinţelor clienţilor cuprinse în scopul şi obiectivele proiectului de implementare, cu implicarea utilizatorilor cheie în toate etapele critice, de la colectarea informaţiilor, la analiza proceselor şi fluxurilor şi definirea cerinţelor funcţionale, şi până la testarea funcţionalităţilor dezvoltate şi implementate. 

Ce vă asigurăm? 

Asigurăm sistem de suport post-implementare peste media industriei.
Cu o echipă dedicată de suport, oferim asistenţă tehnică online, prin portal, telefonic şi la fața locului pentru peste 400 de contracte active de service, asigurând update-uri, dezvoltări customizate şi răspunsuri prompte la sesizările şi problemele clienţilor apărute în utilizarea soluţiilor informatice. 
Canalele de acces la service şi suport sunt variate, disponibilitatea la aceste servicii este adaptată programului clientului, iar intervenţiile noastre sunt rapide şi eficiente, fiind rezolvate în funcţie de prioritatea şi urgenţa problemelor ridicate. 
Clienţii apreciază la consultanţii Soft Net Consulting flexibilitatea, adaptabilitatea şi disponibilitatea lor de comunicare, soluţiile clare oferite la problemele lor şi răspunsurile prompte şi precise. 

Ce avantaje vă aducem?

Avantajul competitiv pe care vi-l pot aduce aceste soluții informatice integrate în business-ul vostru constă atât în optimizarea și eficientizarea fluxurilor de lucru și proceselor interne, cât și în desavârșirea relațiilor externe ale companiei cu clienții și partenerii de afaceri.

Mai exact, este vorba despre controlul deplin asupra afacerii, activității și rezultatelor acesteia, urmărirea comenzilor, costurilor și consumurilor, gestionarea eficientă a resurselor, creșterea performanței afacerii sau diminuarea volumului și timpului de muncă necesar pentru elaborarea rapoartelor și analizelor.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

O nouă companie din domeniul energetic a ales să se digitalizeze eficient

Bento – Intellectually Curious (BVB: BENTO) a semnat un contract cu Volta X Solar Systems (Volta X), furnizor de soluții la cheie pentru sisteme fotovoltaice, eficiență energetică, sisteme de stocare a energiei și stații de...

Citește articolul
Softlead

Cum pot companiile să măsoare performanța angajaților cu ajutorul aplicațiilor software? Costul licențelor începe de la 6.5$/lună

Conform OKR Impact Report 2022, companiile de succes care folosesc metodologii de planificare a obiectivelor și indicatorilor de performanță (OKRs) înregistrează o creștere cu 28% a intesității și calității comunicării interne (la...

Citește articolul
Softlead

Cum să extragi date din diverse tipuri de documente?

Connections integrează pentru prima dată AI într-unul dintre produsele sale: IDScanner pentru orice tip de documente

Citește articolul