Softlead – mentorat și susținere pentru start-up-urile tech prin programul StepFWD

26 octombrie 2020

Pentru al doilea an consecutiv, Softlead susține programul de pre-accelerare StepFWD, care își propune să ajute echipe diverse, aflate la început de drum, să pregătească și să lanseze un produs de tehnologie pe piață.

Softlead – mentorat și susținere pentru start-up-urile tech  prin programul StepFWD
Alexandra Roată, Managing Partner Softlead și lead mentor al start-up-ului DAHNA: “A fi parte dintr-un astfel de program într-o perioadă atipică, predispusă schimbărilor accelerate chiar și pentru start-up-uri, necesită un set de elemente-cheie cu rol de susținere și de ajutorare mult diferite față de oricare al moment trait până acum. Adaptarea din mers la contextul actual, anticiparea și menținerea unei deschideri către informații, tehnici și abordări de bază constituie noua provocare a start-up-urilor înscrise în programul de pre-accelerare StepFWD. În această ediție, pe baza unor criterii stabilite de orgaizatori, start-up-ul DAHNA mi-a fost alocat în programul de mentorat”.

În acest context, alături de sesiunile de mentorat oferite prin acest program, Softlead a ales să susțină start-up-ul alocat, Dahna, prin oferirea accesului la un set de beneficii ale marketplace-ului www.softlead.ro: expunere, testarea funcționalităților aflate în plan de dezvoltare și a apetitului utilizatorilor pentru o astfel de soluție.

DAHNA (Diet According to the Healthy Nutritional Approach) este prima aplicație ce are la bază experiența medicilor cardiologi cu privire la modul în care se poate construi o dietă prietenoasă pentru sănătatea inimii, având rol de informare și de prevenție cardiovasculară și a patogiilor asociate. Aplicația este avizată de medici nutriționiști și este creată pe baza datelor desprinse din profilul metabolic al fiecărui utilizator, rezultatul fiind dat de o serie de recomandări personalizate. În mai puțin de 5 minute, DAHNA configurează și generează meniuri dedicate fiecărui utilizator, rețetele pentru prepararea lor, dar și lista de cumpărături cu ingredientele și cantitățile necesare. Aplicația are deja peste 12.000 de descărcări, fiind disponibilă atât pentru utilizatorii iOS, cât și pentru Android.

Prin înscrierea în programul de pre-accelerare StepFWD, DAHNA vizează obiective de validare a ideii, de creștere a notorietății pe piețele locale și internaționale, precum și de identificare a strategiilor și tacticilor potrivite pentru a atinge peste 100.000 de utilizatori în următorii 2 ani.

Despre Softlead

Softlead este singurul marketplace B2B, 100% dedicat companiilor care vizează implementarea aplicațiilor software potrivite obiectivelor de business și de creștere.  În prezent, Softlead deține peste 600 de soluții software care pot crește productivitatea, automatiza procese interne, gestiona sau genera fluxuri de lucru sau documente.

Despre StepFWD

Programul de pre-accelerare StepFWD este la a doua ediție și se desfășoară pe parcursul a 8 săptămâni, în perioada 28 septembrie – 23 noiembrie. Programul este organizat de TechHub Bucharest, în parteneriat cu Google for Startups și Orange România. StepFWD se adresează antreprenorilor aflați la prima afacere și echipelor la început de drum care vor să își dezvolte prototipul la care lucrează. În cadrul ediției 2020, au fost selectate 10 echipe ce sunt la stadii de MVP până la primii clienți plătitori. 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Dezvoltatorii amenințărilor GandCrab se pregătesc să închidă afacerea. Bitdefender oferă al patrulea decriptor gratuit victimelor

Amenințarea ransomware cu cea mai mare cotă de piață din lume, de peste 50%, primește o nouă lovitură prin colaborarea solidă dintre autorități și industria de securitate informatică.

Citește tot arrow_forward

Cosmin Vilcu, SonicWall: Atacurile cu ransomware asupra instituțiilor de stat și organizațiilor guvernamentale sunt în creștere. Cum le prevenim?

Atacurile cu ransomware asupra instituțiilor de stat și organizațiilor guvernamentale sunt în creștere conform SonicWall, iar apariția situației de la spitalele românești nu este tocmai o surpriză.

Citește tot arrow_forward

Studiu GPeC: Strategia de marketing, produsele comercializate și serviciul de Customer Support – factorii esențiali pentru succesul magazinelor online

În fiecare zi, în România se lansează peste 50 de magazine online. În 2018, numărul lor s-a dublat până la un record de 15.000 de comercianți.

Citește tot arrow_forward