SoftVenture lansează o soluție unică pentru managementul dosarelor de instanță

10 aprilie 2014

SoftVenture pune la dispoziția litigatorilor o soluție dedicată pentru managementul dosarelor de instanță - KeyVision Litigations. Integrată cu www.portal.just.ro și www.scj.ro, aceasta asigură calendarul la zi al termenelor de instanță, istoricul dosarului pe etape procesuale, evidența task-urilor și notificări automate referitoare la orice informație nouă publicată pe cele două portaluri.

SoftVenture pune la dispoziția litigatorilor o soluție dedicată pentru managementul dosarelor de instanță - KeyVision Litigations. Integrată cu www.portal.just.ro și www.scj.ro, aceasta asigură calendarul la zi al termenelor de instanță, istoricul dosarului pe etape procesuale, evidența task-urilor și notificări automate referitoare la orice informație nouă publicată pe cele două portaluri.

KeyVision Litigations se adresează atât caselor de avocatură specializate în practica de litigii, cât și departamentelor legale din cadrul corporațiilor, fiind o soluție adaptată nevoilor acestora. Astfel, pe lângă faptul ca oferă funcționalități specifice litigatorilor și o interfață intuitivă, aplicația poate fi accesată online, din orice locație, folosind calculatorul, tableta sau smartphone-ul.

Soluția se detașează prin ușurința în utilizare și capacitate de sintetizare a informației. Tabloul de bord asigură accesul avocaților, într-o singură fereastră, la informații esențiale cu privire termenele sau task-urile viitoare, dosarele în lucru și alertele. Totodată, aceste informații sunt preluate automat în calendarul aplicației și pot fi sincronizate cu orice alt calendar de genul Outlook, Gmail sau iCal. Mai mult, evoluția dosarului poate fi urmărită centralizat, într-o singură pagină fiind afișate termenele aferente fiecărei etape procesuale, alături de soluția și comentariile publicate pe www.portal.just.rosau www.scj.ro.

 „KeyVision Litigations este un instrument accesibil, prietenos, adaptat nevoilor avocaților specializați în litigii. Crearea unui cont este simplă, bazată doar pe adresa de email, și permite adăugarea ulterioară a unui număr nelimitat de utilizatori. Practic, un avocat poate crea contul de firmă și ulterior își poate invita colegii să acceseze aplicația, fără training prealabil sau instalări dificile. Am dezvoltat acest produs pe baza experienței de peste trei ani în implementarea soluțiilor de business dedicate avocaților și vom continua investiția. De altfel, numai în următoarea lună ne propunem să adăugam noi beneficii precum evidența cheltuielilor și posibilitatea de a salva documente la nivel de dosar”,George Barcun, General Manager SoftVenture.

KeyVision Litigations este disponibilă online, fiind gratuită pentru un număr de maxim cinci dosare. Mai multe informații despre soluție și un set de tutoriale pot fi accesate la adresa www.litigations.ro, un cont de aplicație putând fi creat la app.litigations.ro

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Zitec oferă acces gratuit la Mirro, soluția sa de creștere a performanței echipei

Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, recunoscut ca unul dintre cei mai apreciați angajatori din România, anunță că le va oferi companiilor doritoare, timp de trei luni, acces gratuit la aplicația Mirro, prima soluție completă de performance management din țară. În contextul în care din ce în ce mai mulți angajați sunt nevoiți s...

Citește tot arrow_forward

5 Recomandări pentru managementul echipei de vânzări în contextul lucrului de la distanţă

Indiferent dacă este stare de urgenţă sau de alertă, îţi doreşti ca echipa de vânzări să-şi atingă target-ul. Apăsarea este că nu va mai întâlniţi şi interacţionaţi ca de obicei, deoarece oamenii lucrează de acasă. Iar după acum arată situaţia ultimelor două-trei luni, nu e tocmai simplu să coordonezi de la distanţă o echipă.

Citește tot arrow_forward

Doriţi mai mult capital de lucru? Optimizaţi stocurile cu Mesonic Winline

Asigurarea capitalului de lucru devine principala preocupare pentru mulţi antreprenori în contextul crizei generate de Covid-19. Atât Guvernul României cât şi Comisia europeană au anunţat o serie de măsuri prin care companiile mici şi mijlocii ar putea primi primi credite bancare și capital de lucru, însă aceste instrumente financiare reprezintă o perspectiv...

Citește tot arrow_forward