Soluții software pentru service-uri. Ce oferă și de ce sunt esențiale?

18 Oct 2021

54% dintre companiile de tip sevice-uri care au ales implementarea unei aplicații software au reușit să crească eficiența și să asigure procese de asistență superioare din perspectiva calității serviciilor oferite. Datele sunt furnizate de platforma Software Advice și includ o serie de concluzii utile oricărui business care vizează creșterea satisfacției clienților unui service, fie că este vorba despre service-uri auto, echipamente sau de mentenanță.

Soluții software pentru service-uri. Ce oferă și de ce sunt esențiale?

Top 10 motive pentru care un service trebuie să investească într-o aplicație de management:

Care sunt cele mai importante funcționalități ale unei aplicații cu rol de management a service-urilor:

Interacțiunea cu un portofoliu variat de clienți, precum și cu furnizori ce aparțin unor industrii diferite poate genera dezorganizare și haos într-o echipă, mai ales atunci când aceasta este împărțită în tehnicieni care merg pe teren și colegii lor, de la birouri. De aceea, modulele de tip CRM (Customer Relationship Management) eficientizează statusul comunicării cu partenerii și oferă posibilitatea generării rapoartelor de activitate, a activităților și timpilor alocați fiecărei interacțiuni.

Industriile care au nevoie de soluții software de management al service-urilor

Orice companie care are un departament de intervenție cu minim 5 angajați sau firmele care oferă exclusiv servicii de intervenție și de servisare au, în mod clar, nevoie de o aplicație software care să gestioneze și să monitorizeze activitatea. Industriile cu cea mai mare aplicabilitate în implementarea acestor soluții IT sunt: service-uri auto, de mentenanță a sistemelor de lockere, a mecanismelor electrice, electro-IT, de ascensoare, de utilaje și sistemul medical.

Companiile care se încadrează în aceste industrii și care oferă servicii de mentenanță și de intervenție, dar care nu au implementat o soluție software specifică se pot confrunta cu întârzieri ale intervențiilor, blocaje ale echipelor în procesele de livrare și cu o creștere a gradului de nemulțumire a clienților.

Ai nevoie de o aplicație software de management al serviciilor? Solicită un demo pe adresa [email protected] sau completează formularul de mai jos.

Încă nu știi ce soluție software este potrivită pentru tine? Folosește SoftleadBIZ, singurul tool care indică gradul de digitalizare al companiei tale și îți oferă un raport personalizat al aplicațiilor necesare și al bugetelor de care poți avea nevoie.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul