Soluțiile de digitalizare a afacerii permit continuarea activității chiar și pe timpul crizei

31 Mar 2020

Dacă ești aici înseamnă că ești unul dintre liderii din compania ta și dorești să afli despre tehnologiile care permit lucrul productiv, de oriunde. Mai mult decât înainte, în perioada aceasta de incertitudine generată de corona-virus, utilizarea soluțiilor online de comunicare, precum Zoom sau Microsoft Teams, și dorința oamenilor de a învăța repede modalități de lucru digital a crescut considerabil.

 

Soluțiile de digitalizare a afacerii permit continuarea activității chiar și pe timpul crizei

Te asigurăm că există soluții care îți permit ție și oamenilor din afacerea ta să se dezvolte de oriunde, prin învățarea și adoptarea unor sisteme flexibile, sigure, ușor de folosit și rapide, integrabile cu alte soluții utilizate deja.

 

De ce digitalizarea companiei permite continuarea activității și pe timp de criză?

Perioadele de incertitudine, precum cea cu care ne confruntăm în prezent, în care echipele care au posibilitatea sau în mod obligatoriu lucrează de acasă, ne demonstrează că accesul la sisteme colaborative și antrenamentul oamenilor în mediul digital reprezintă un mare avantaj pentru companii deoarece acestea își continuă activitatea și se adaptează mai ușor și mai repede noii realități.

Iată frustrările cu care te poți confrunta fără acces la sisteme de digitalizare a companiei:

De unde să începi digitalizarea în compania ta?

Digitalizarea companiei tale este strâns legată de obiectivele strategice ale acesteia, de modul de funcționare, de numărul de oameni implicați și volumul de activitate.

În prima etapă privește atent la modul de lucru actual și identifică activitățile care presupun perioade lungi de timp care vă țin pe loc. Pașii pe care echipa îi urmează în îndeplinirea activităților s-ar putea să fie repetitivi, poate nu ați dezvoltat încă o serie de proceduri și procese clare, astfel încât să puteți identifica și elimina pașii inutili care apoi să fie transferați într-o platformă digitală. Prin transferul activităților într-o platformă flexibilă și sigură, ușor de utilizat, productivitatea companiei crește în mod considerabil.

În mod gratuit, te invităm să accesezi modulul DocuWare Process Planner, cu ajutorul căruia să notezi fiecare pas care definește procesele din compania ta și să le vizualizezi împreună cu echipa, ceea ce vă va ajuta să conștientizați modalități noi de eficientizare.

Ce sisteme recomandăm pentru digitalizarea companiilor în România?

Un prim pas important pe care-l recomandăm pentru a adopta digitalizarea companiei este gestionarea documentelor în mediul digital. Noi le oferim clienților noștri în acest scop platforma DocuWare, de tip enterprise, rapidă și ușor de folosit, accesibilă pe bază de utilizator și parolă, deoarece aceasta le permite:

În cazul în care compania are nevoie de un sistem unic de digitalizare, integrabil cu alte medii online (hărți, baze de date publice), și se dorește scalarea companiei în următorii ani, recomandăm sistemul de digitalizare a proceselor, JobRouter, care include un număr de 300 de utilizatori. Dintre beneficiile utilizării JobRouter enumerăm:

În companiile în care numărul de documente care trebuie semnate este mare, integrăm soluții de semnătură electronică astfel încât să generăm:

1) reducerea costurilor

2) semnarea documentelor de oriunde, la orice oră și de pe orice tip de dispozitiv: laptop, tabletă, telefon.

Pentru a înțelege mai bine rolul DocuWare vezi studiul de caz Elit, iar pentru JobRouter îți sugerăm studiul de caz Clini-Lab.

Alte sisteme pe care le utilizăm în activitatea noastră internă și pe care ți le recomandăm sunt:

În România oferim clienților noștri servicii și soluții de digitalizare a managementului documentelor și proceselor în companii, prin care asigurăm consultanță, implementare și suport pentru buna funcționare a sistemelor, noile versiuni ale lor și dezvoltări noi.

Te invităm să accesezi studiile de caz de pe site-ul nostru să înțelegi cum să obții mai multă productivitate și să aloci mai puțin timp activităților repetitive care nu aduc plus-valoare companiei tale! Împreună cu o persoană ambasador al digitalizării din compania ta, vă putem ajuta să învățați să adoptați activ soluții de digitalizare care răspund provocărilor din compania voastră, prin dezvoltarea de funcționalități care vă permit accesul rapid la informație și documente și lucrul colaborativ.

Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ni le adresați!

Beck et al. este alegerea potrivită în obținerea performanței de top în afacerile clienților săi prin oferirea de servicii de consultanță, implementare și suport în accelerarea digitalizării.

Prin cunoștințele tehnice și de consultanță IT, digitalizează procesele și documentele clienților prin utilizarea unor platfome cu mii de utilizatori în momentul de față, la nivel internațional: JobRouter și DocuWare.

Scurt istoric al companiei:

1989 – S-a înființat grupul Beck et al. în Germania

2005 – S-a deschis filiala Beck et al. în Cluj-Napoca, România având ca principal obiectiv acordarea de servicii de suport IT pentru proiectele internaționale

2010 – Serviciile oferite s-au diversificat înspre consultanță de business, implementare proiecte de digitalizare și suport în utilizarea optimă a produselor

2011 – Partener autorizat DocuWare – produs recunoscut de Gartner, Nucleus și alte companii de analiză de piață, ca unul dintre cele mai bune produse de management al documentelor pentru companiile care au ca obiectiv digitalizarea documentelor

2012 – Partener autorizat JobRouter – una dintre cele mai versatile platforme de automatizare a proceselor si data management, potrivită companiilor care au ca obiectiv creșterea eficienței prin digitalizarea proceselor

2020 – Având 40 de angajați și 20 de proiecte implementate ne conturăm rolul de partener de încredere pentru accelerarea digitalizării afacerilor.

 

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul