Zitec oferă acces gratuit la Mirro, soluția sa de creștere a performanței echipei

30 Mar 2020

Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, recunoscut ca unul dintre cei mai apreciați angajatori din România, anunță că le va oferi companiilor doritoare, timp de trei luni, acces gratuit la aplicația Mirro, prima soluție completă de performance management din țară. În contextul în care din ce în ce mai mulți angajați sunt nevoiți să lucreze de acasă și se lovesc de bariere de comunicare sau de organizare, Mirro propune crearea unui birou digital unitar, legat printr-o platformă prietenoasă simplă, accesibilă și inovatoare.

Zitec oferă acces gratuit la Mirro, soluția sa de creștere a performanței echipei

Platforma Mirro a fost lansată anul trecut și este rezultatul unei experiențe de peste 17 ani a companiei ca angajator de top în industria IT. Mirro are o interfață intuitivă și prietenoasă, fiind o soluție Software as a Service (SaaS) care nu necesită instalare și care poate fi accesată direct din browser, ceea ce face ca timpii de implementare să fie eliminați. Tehnologia cloud-computing Microsoft Azure asigură un nivel superior de securitate al datelor. De asemenea, Mirro poate fi integrat cu ușurință cu soluții de tip Applicant Tracking System sau soluții Payroll. 

Mirro pune accent atât pe performanța fiecărui individ în parte, cât și pe interacțiunea dintre colegi, oferind o perspectivă generală asupra evoluției fiecărui membru al echipei încă din momentul în care se alătură organizației. În plus, Mirro acoperă și funcționalități administrative din zona resurselor umane, precum gestiunea contractelor de muncă și a documentelor aferente, istoricul angajatului, adeverințe sau situația concediilor.

Mirro este o soluție eficientă pentru echipele unei organizații, indiferent dacă lucrează de acasă sau de la birou. Astfel, cu ajutorul Mirro, oamenii sunt conectați unii cu ceilalți într-o manieră deschisă și încurajați să ceară și să ofere feedback în timp real. În acest fel, pot fi evidențiate punctele bune din cadrul unui proiect, sau oferite sugestii pentru ce ar putea fi îmbunătățit. 

Cei 160 de colegi din Zitec lucrează din două orașe și de multe ori de acasă, iar prin Mirro reușim să fim cu toții aliniați pe obiectivele companiei, să cunoaștem și să celebrăm rezultatele colegilor. Pentru noi e important să ne îmbunătățim constant, iar Mirro ne ajută să facem asta, încurajând o cultură a feedback-ului continuu. În aceste vremuri, e necesar să fim solidari, de aceea dorim să oferim din experiența noastră și altor companii. Avem cu toții nevoie sa vedem și lucrurile bune, mai ales acum, și credem că Mirro poate ajuta echipele să facă asta, a declarat Simona Lăpușan, co-fondator și COO Zitec.  

Companiile care vor să implementeze aplicația în această perioadă pot beneficia de trei luni de gratuitate, fără nicio obligație comercială ulterioară, perioadă ce poată fi extinsă ulterior, în funcție de evoluția situației.

Printre companiile care utilizează în prezent aplicația Mirro se numără HRS Recruitment & Staffing Romania, Career Advisor, FreeNow, 7card, Netopia Payments, AdoreMe.com, DWF - Digital Workforce și High Contrast. 

Lider pe piața IT & Digital Marketing din România, cu birouri în București și Brașov, Zitec este specializată în dezvoltarea de soluții de afaceri, servicii și produse tehnologice personalizate, aplicații mobile, blockchain, precum și servicii de digital marketing.

Zitec este una dintre puținele companii românesti certificată Google Cloud Premier Partner, Microsoft Application Development, Microsoft Gold Cloud Platform, Amazon AWS Technology Partner și furnizor al platformei de soluții eCommerce în cloud VTEX, precum și Adobe Solution Bronze Partner.

Cele 650+ de proiecte implementate în peste 20 de țări pentru clienți din domeniul turismului, sănătății, finanțelor, educației, lifestyle, distribuție sau comerț electronic atestă experiența Zitec în toate industriile, cu diferite modele de business, pe tehnologii și platforme variate. 

Servicii integrate: 

  • Audit și consultanță
  • Soluții software
  • Dezvoltare de aplicații mobile
  • Quality assurance
  • Soluții blockchain
  • DevOps
  • Securitate și protecția datelor
  • Digital marketing
  • UI/UX design
  • Soluții eCommerce 
  • Mentenanță Magento, WordPress, Symfony
  • Servicii Cloud
  • Consultanță în fonduri de inovare

Între clienții locali ai companiei se numără PayU, Sameday, Flanco, eMAG, Arctic, Paravion sau 7card.

Printre clienții internaționali putem număra ST.com, Pegasus Legal Funding, Roche, The Wine Society sau The Fundworks.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

O nouă companie din domeniul energetic a ales să se digitalizeze eficient

Bento – Intellectually Curious (BVB: BENTO) a semnat un contract cu Volta X Solar Systems (Volta X), furnizor de soluții la cheie pentru sisteme fotovoltaice, eficiență energetică, sisteme de stocare a energiei și stații de...

Citește articolul
Softlead

Cum pot companiile să măsoare performanța angajaților cu ajutorul aplicațiilor software? Costul licențelor începe de la 6.5$/lună

Conform OKR Impact Report 2022, companiile de succes care folosesc metodologii de planificare a obiectivelor și indicatorilor de performanță (OKRs) înregistrează o creștere cu 28% a intesității și calității comunicării interne (la...

Citește articolul
Softlead

Cum să extragi date din diverse tipuri de documente?

Connections integrează pentru prima dată AI într-unul dintre produsele sale: IDScanner pentru orice tip de documente

Citește articolul