Soluțiile software de mailing – cât de des sunt utilizate?

18 august 2015

Un infografic publicat de statista.com, 34% dintre americani verifică în mod constant mesageria de tip e-mail în decursul unei zile. 

Soluțiile software de mailing – cât de des sunt utilizate?

Un infografic publicat de statista.com, 34% dintre americani verifică în mod constant mesageria de tip e-mail în decursul unei zile. 

Un aspect care încurajează acest obicei este dat și de utilizarea în masă a device-urilor mobile, cum ar fi smartphone-ul sau tableta. În cazul primului dintre acestea, studiile arată că deținătorii verifică notificările și diplay-ul telefonului mobil de cel puțin 150 de ori pe zi, în medie.

Un alt segment, format din 39% dintre consumatori verifică e-mail-ul doar între 1 și 3 ori pe zi.

Conform www.emailmonday.com, cifrele arată în felul următor:

  • 45% dintre deschiderile e-mail-ului sunt de pe mobil, 36% de pe desktop și 19% din clientul de webmail
  • 33% dintre e-mail-uri se deschid într-o aplicație de mobile, 17% în clientul de e-mail ți 48% pe desktop
  • E-mail-urile de tip B2C au un impact al deschiderii cu 57% mai mare decât cele de tip B2B

Cum este eficient?

Expertul în creșterea productivității profesionale, Sid Savara, încurajează ideea planificării unui timp optim de verificare a căsuței de e-mail și de răspuns 1-2 ore, în decursul dimineții, fără a reveni constant asupra mesajelor primite și, astfel, generând scurtcircuitări multiple ale activităților. Crearea unui interval de minim 30-40 de minute între momentele deschiderii aplicațiilor de mailing sau chiar mai mult, dacă este posibil, sunt vitale pentru finalizarea acțiunilor profesionale fără a strecura eventuale erori.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Monitorizarea fermelor direct de pe telefon - control mai bun cu ajutorul tehnologiei

Inovația tehnologică este motorul din spatele agriculturii de precizie

Citește tot arrow_forward

5 Recomandări pentru managementul echipei de vânzări în contextul lucrului de la distanţă

Indiferent dacă este stare de urgenţă sau de alertă, îţi doreşti ca echipa de vânzări să-şi atingă target-ul. Apăsarea este că nu va mai întâlniţi şi interacţionaţi ca de obicei, deoarece oamenii lucrează de acasă. Iar după acum arată situaţia ultimelor două-trei luni, nu e tocmai simplu să coordonezi de la distanţă o echipă.

Citește tot arrow_forward

Colorful.hr – solutii software pentru optimizarea proceselor tale cheie de HR, cu discount pentru clienții Softlead

Colorful.hr este una dintre cele mai cunoscute platforme in cloud pentru salarizare și managementul resurselor umane, folosită cu succes de peste 600 de companii din România.

Citește tot arrow_forward