Start-up-ul AppSeed lansează WebsiteMarket și, împreună cu partenerul Hosterion, oferă servicii complete pentru crearea și găzduirea unui website

30 iulie 2018
AppSeed, startup-ul finanțat de fondul de investiții GapMinder, lansează WebsiteMarket.ro, o platformă care integrează serviciile de webdesign, găzduire web și suport, cu ajutorul partenerului HOSTERION.

AppSeed, startup-ul finanțat de fondul de investiții GapMinder, lansează WebsiteMarket.ro, o platformă care integrează serviciile de webdesign, găzduire web și suport, cu ajutorul partenerului HOSTERION.

Clienții care vor comanda un website de pe WebsiteMarket.ro vor primi opțiunea de găzduire web de la HOSTERION și vor avea posibilitatea să își aleagă domeniul dorit. Serviciile de găzduire web, design și suport tehnic sunt disponibile sub forma unui pachet.

„Parteneriatul cu HOSTERION a fost esențial pentru a oferi într-un singur produs toate serviciile necesare pentru livrarea la cheie a unui website. Pentru partea de design avem deja un parteneriat cu Creative-Tim.com, iar layerul de hosting era veriga lipsă în această ecuație”, a declarat Adrian Chirilov, fondator AppSeed.

„Procesul de vânzare oferit de platformă este următorul: clientul își alege un model de website, specifică dacă vrea și serviciul de hosting și suport și, după finalizarea plății, website-ul este activat automat. Personalizarea website-ului se face în mare parte de către client prin editarea elementelor vizuale și prin intermediul modulului de administrator, generat automat”, a adăugat Chirilov.

În acest moment, pe WebsiteMarket clienții pot alege modele de site-uri Corporate, eCommerce (single product sau multi product) sau blogging. Prețurile încep de la 99 de euro și urcă în funcție de design-ul ales și de serviciile conexe precum suport în timp real sau durata hosting-ului.

„AppSeed creează instant o aplicație web incipientă și economisește astfel câteva zile de muncă care ar fi avut un cost mult mai mare. Este redus dramatic timpul necesar pentru lansarea unui website sau a unei aplicații web, acel time to market care este crucial în succesul oricărei afaceri. HOSTERION aduce în acest parteneriat infrastructura internațională, experiența de 14 ani în acest domeniu și serviciul de asistență tehnică non-stop. Clienții beneficiază astfel de inovație și stabilitate pentru proiectele lor online", a declarat Adrian Andreiaș, fondatorul și directorul general HOSTERION.

start-up-ul-appseed-lanseaza-websitemarket-si-impreuna-cu-partenerul-hosterion-ofera-servicii-complete-pe 

2018-07-30 12:54:40 

Start-up-ul AppSeed lansează WebsiteMarket și, împreună cu partenerul Hosterion, oferă servicii complete pentru crearea și găzduirea unui website

Softlead

Ai nevoie de o aplicație?

1
2

alte articole it&c

Compania multinațională Carrefour a ales soluții de Inteligență Artificială (IA) oferite de SAS pentru optimizarea managementului rețelei de distribuție și reducerea risipei alimentare

Gigantul retail Carrefour a ales SAS® Viya® pentru optimizarea lanțului de distribuție, acțiune care face parte din planul de transformare globală a companiei, pentru a veni în întâmpinarea așteptărilor clienților prin soluții tehnologice avansate. Carrefour dorește să creeze un univers special care îmbină online-ul cu experiența din magazine, unde clienților fideli le sunt garantate și oferite produse de cea mai bună calitate la orice oră și oriunde. Utilizarea inteligenței artificiale pentru îmbunătățirea lanțului de distribuție este o premieră pentru segmentul de retail din Franța.

citeste tot

Gabriela Mechea este noul Director Executiv al ANIS

ANIS, Asociația Patronală a Industriei de Software și Servicii, are, începând cu 14 ianuarie 2019 un nou Director Executiv, în persoana Gabrielei Mechea, care o va înlocui pe Valerica Dragomir. După 17 ani în calitate de Director Executiv al ANIS, Valerica Dragomir își va continua traseul profesional în afara organizației.

citeste tot

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce (sursele sunt menționate la finalul raportului), valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro.

citeste tot