Studiu de caz – Digitalizarea unei grădini zoologice cu ajutorul aplicației software SAP

06 iulie 2020

În Australia, Taronga Conservation Society a decis creșterea eficienței grădinii zoologice prin implementarea unei aplicații software construită pe platforma SAP Cloud și personalizată activității. Obiectivul principal al aplicației a fost acela de a digitaliza procesele învechite.

Studiu de caz – Digitalizarea unei grădini zoologice cu ajutorul aplicației software SAP

Adesea, aplicațiile software sunt regăsite în special în domeniile dedicate producției, serviciilor, dar ceea ce nu știu cei mai mulți dintre consumatorii finali este că digitalizarea poate ajuta orice industrie, indiferent cât de specifice ar părea cerințele ei.

Un exemplu în acest sens este dat de beneficiile pe care le-a resimțit grădina zoologică din Australia care a concentrat eforturile de digitalizare în jurul aplicației mobile pe tehnologii SAP. Taronga deține 2 spații destinate îngrijirii animalelor, în zone diferite ale Australiei, dar beneficiind de fluxuri administrative și de management comune.

Acest fapt a impus implementarea unei aplicații software care să crească în mod sesizabil eficiența și care să le permită utilizatorilor să-și îndeplinească obiectivele și activitatea recurentă prin trimiterea solicitărilor, dar și prin gestionarea informațiilor necesare, a rapoartelor zilnice.

Unul dintre efectele vizibile rapid, imediat după implementarea aplicației a fost dat de faptul că angajații din prima linie a grădinii zoologice (medici veterinari, îngrijitori, responsabili cu cercetarea) au reușit să se concentreze mai mult asupra activității specifice, renunțând la atribuții dedicate achizițiilor offline, nedigitalizate și total ineficiente.

Cât a durat dezvoltarea aplicației software?

Aplicația a fost dezvoltată în aproximativ 2 luni, beneficiind de un calendar de execuție agil, orientat spre livrarea rapidă a soluției software.

Aspecte tehnice

Framework-ul folosit a fost SAP UI5, care este definit ca rigid din perspectiva interfețelor, dar care conduce spre o arhitectură a informației extrem de bine definită, ce pune în valoare formulare și parametri utili. Astfel, fiind vorba despre o aplicație folosită intern, aspectul a fost considerat un obiectiv secundar, principală fiind funcționarea soluției software.

Lista de funcționalități a inclus integrarea cu o mulțime de feed-uri de date, cum ar fi cele dedicate stării meteorologice, rutina și ciclicitatea activităților din grădina zoologică, intregări cu serverele de e-mail pentru gestionarea într-un singur loc a căsuțelor de corespondență, posibilitatea de a genera tichete  și alerte în cazul unor situații ce necesitau rezolvare imediată (incidente medicale, animale care scăpau în afara spațiului îngrădit etc.).

Întrucât angajații grădinii zoologice petrec cea mai mare parte a timpului pe teren, înlocuirea unui sistem de raportare disponibil pe laptop/PC cu cel accesibil pe device-uri mobile a însemnat creșterea productivității și a eficienței, iar raportarea problemelor s-a făcut rapid, cu o creștere a timpului de răspuns și de intervenție.

Aplicația nu a avut rolul de a reduce costurile, ci de a activa alte beneficii tangibile, cum ar fi impactul asupra mediului, prin reducerea hârtiei fizice imprimate, cât și prin scăderea volumului de timp alocat unor activități repetitive, ce puteau fi gestionate diferit.

Ai nevoie de o aplicație software personalizată? Completează formularul de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected] pentru a primi consultanță gratuită în vederea alegerii soluției potrivite!

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește tot arrow_forward