Studiu Gartner despre comportamentul utilizatorilor față de aplicațiile mobile: cheltuielile pentru tranzacțiile in-app sunt într-o creștere continuă

30 Jan 2017

Costurile pentru tranzacțiile din interiorul unei aplicații mobile sunt într-o continuă creștere, cu 26% mai mult decât în 2016, față de creșterea cu doar 4% pentru descărcarea unor aplicații plătite. – susține Stéphanie Baghdassarian, Director de Cercetare în cadrul companiei Gartner.

Studiu Gartner despre comportamentul utilizatorilor față de aplicațiile mobile: cheltuielile pentru tranzacțiile in-app sunt într-o creștere continuă

Costurile pentru tranzacțiile din interiorul unei aplicații mobile sunt într-o continuă creștere, cu 26% mai mult decât în 2016, față de creșterea cu doar 4% pentru descărcarea unor aplicații plătite. – susține Stéphanie Baghdassarian, Director de Cercetare în cadrul companiei Gartner.

Conform rezultatelor studiului privind comportamentul utilizatorilor față de aplicațiile mobile, derulat între lunile august-octombrie 2016, de către liderul în cercetare tehnologică Gartner Inc., costurile pentru tranzacții ce au vizat upgrade-uri au fost de 11.59$, pe când acelea pentru descărcări de 7.67$. Consumatorii care au plătit mai mult de 15$ pentru o perioadă de 3 luni s-au axat pe tranzacțiile in-app. Acest lucru se datorează, în mare măsură, faptului că marea majoritate a aplicațiilor plătite au un preț de 1.99$ sau chiar mai puțin, în timp ce activarea tranzacțiilor din interior se traduce, în mod normal, prin faptul că utilizatorul a găst beneficii ale aplicației pentru care este disponibil să plătească mai mult. – adaugă Baghdassarian.

Alte concluzii ale studiului Gartner despre comportamentul utilizatorilor față de aplicațiile mobile:

Creșterea preferințelor consumatorilor pentru tranzacțiile in-app reprezintă un semn foarte clar conform căruia liderii de marketing al produselor care lucrează pentru vendorii de aplicații ar trebui să investească ma mult pentru ca modelul de business să fie mai flexibil din perpectiva angajabilității utilizatorilor – susține Bahdassarian. Flexibilitatea unui astfel de model de business este dată nu numai de livrarea unei experiențe a utilizatorului optime, ci și de găsirea unor modalități prin care brandurile să le livreze acestora conținut de calitate.

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare