TeCOMM 2014: Proprietarii de magazine online investesc dublu în mentenanţa afacerilor lor

17 septembrie 2014

La final de Octombrie are loc cea de-a patra ediţi a conferinţei de comerţ electronic TeCOMM, eveniment ce reuneşte comunitatea magazinelor online din România, la Cluj Napoca.

TeCOMM 2014: Proprietarii de magazine online investesc dublu în mentenanţa afacerilor lor

La final de Octombrie are loc cea de-a patra ediţi a conferinţei de comerţ electronic TeCOMM, eveniment ce reuneşte comunitatea magazinelor online din România, la Cluj Napoca.

În ultimul an, pe piaţa comerţului online a apărut o nouă tendinţă. Marii jucători şi nu numai au început să se adapteze din ce în ce mai mult utilizatorilor şi cerinţelor acestora. Astfel, antreprenorii care au ales să aibă un magazin pe internet investesc dublu sau poate chiar triplu, în unele cazuri, în mentenanţă şi în suport. Cosmin Dărăban, unul dintre speakerii ediţiei de anul acesta la TeCOMM Cluj, susţine că “Jucătorii de pe piaţa de comerţ online au început să se adapteze nevoilor clienţilor lor. Dacă până anul trecut ei îmbunătăţeau site-urile în funcţie de preferinţele lor, acum deja discutăm despre modificări aduse în urma analizării feedback-ului din partea clienţilor, utilizatorilor”.

Aceste modificări atrag după ele şi investiţii făcute de către proprietarii companiilor. Investiţia minimă necesară este de 700-800 de euro pe lună, însă sunt cazuri de mari branduri online care folosesc 5000-10000 de euro lunar pentru ca site-ul să răspundă cerinţelor utilizatorilor.

Un studiu realizat recent de Daedalus Millward Brown susţine că retailul autohton a fost o piaţă de aproximativ 600 milioane de euro anul trecut. Acelaşi studiu ne spune că 70% dintre români se documentează din mai multe surse de pe internet înainte de a lua o decizie de cumpărare. Prin urmare investiţiile proprietarilor de magazine online sunt justificate şi necesare pentru păstrarea clienţilor existenţi şi atragerea potenţialilor cumpărători.

Ce trebuie să ştie un proprietar de magazin online în momentul în care hotărăşte să investească în afacerea sa?

Comerţul online creşte constant de la un an la altul (cu 33-35% conform Daedalus Millward Brown), dar în fiecare an apar aproximativ 1000 de noi magazine. Un motiv în plus care cere investiţii acolo unde există maxim de utilitate.

Care sunt cele mai eficiente metode de branding şi reputation? Ce strategii de promovare trebuie abordate în funcţie de piaţă ţintă? Cum se fac reducerile de costuri? Cum se eficientizează logistica? Care este reţeta secretă de succes pentru SEO? Sunt întrebări la care oferă răspunsuri peste 50 de speakeri în cadrul celor două ediţii TeCOMM: Cluj Napoca - 30 şi 31 Octombrie şi Iaşi - 6 noiembrie. Colby Hanks de la Estee Lauder, Camelia Gânga de la Fashion Days, Laurentiu Cenuşă de la Aoro.ro, Radu Stoica de la Google, Rob Hinchcliff – Digital Strategist din UK, Luke Brynley Jones de la Our Social Times vor împărtăşi cele mai noi tehnici aplicate de marile branduri.

Profită acum de oferta lunii septembrie! Mai multe informaţii despre eveniment şi despre oferta de care puteţi beneficia la achiziţionarea unui bilet în această perioadă găsiţi pe site-urile http://tecomm.ro/ pentru ediţia din Cluj şi pe iaşi.tecomm.ro pentru ediţia din Iaşi.

TeCOMM is Powered by Cargus. Gold Partners: Fan Curier şi Mediatic.
Susţinut de Chic Ville, Euro GSM, Okian.

Organizator: Libero Events

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Amenințarea pentru spionaj Triout revine mascată într-o aplicație gratuită foarte populară

Aplicația infectată Psiphon, folosită pentru accesarea unor pagini de internet cenzurate sau blocate, era distribuită prin magazine neoficiale și conține aceeași mostră de amenințare informatică identificată în vara lui 2018, când era încorporată într-o aplicație cu conținut destinat adulților. Dincolo de Triout, aplicația compromisă mai include și trei co...

Citește tot arrow_forward

Studiu GPeC: Strategia de marketing, produsele comercializate și serviciul de Customer Support – factorii esențiali pentru succesul magazinelor online

Datele lansate de Registrul Comerțului arată că, în ultimii zece ani, e-commerce-ul a înregistrat o creștere de peste 500% a cifrei de afaceri, devenind unul dintre cele mai rentabile sectoare de activitate. Cu toate acestea, piața de e-commerce din România nu este încă o piață matură, jucătorii concurând pentru puțin peste 5 milioane de cumpărători.Pe m...

Citește tot arrow_forward

Safetech Innovations lansează iSAM, prima soluție de securitate informatică dezvoltată in-house, în urma unei investiții de jumătate de milion de euro

 Lansarea vine după 18 luni de activitate a echipei dedicate de programatori și experți în domeniul securității informatice și o investiție de 550.000 de euro, sumă din care aproximativ 70% a fost acoperită de Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional pentru Competitivitate pentru anii 2014 – 2020.Soluția iSAM permite managerilor de securitatea...

Citește tot arrow_forward