TeCOMM 2014: Proprietarii de magazine online investesc dublu în mentenanţa afacerilor lor

17 septembrie 2014

La final de Octombrie are loc cea de-a patra ediţi a conferinţei de comerţ electronic TeCOMM, eveniment ce reuneşte comunitatea magazinelor online din România, la Cluj Napoca.

TeCOMM 2014: Proprietarii de magazine online investesc dublu în mentenanţa afacerilor lor

La final de Octombrie are loc cea de-a patra ediţi a conferinţei de comerţ electronic TeCOMM, eveniment ce reuneşte comunitatea magazinelor online din România, la Cluj Napoca.

În ultimul an, pe piaţa comerţului online a apărut o nouă tendinţă. Marii jucători şi nu numai au început să se adapteze din ce în ce mai mult utilizatorilor şi cerinţelor acestora. Astfel, antreprenorii care au ales să aibă un magazin pe internet investesc dublu sau poate chiar triplu, în unele cazuri, în mentenanţă şi în suport. Cosmin Dărăban, unul dintre speakerii ediţiei de anul acesta la TeCOMM Cluj, susţine că “Jucătorii de pe piaţa de comerţ online au început să se adapteze nevoilor clienţilor lor. Dacă până anul trecut ei îmbunătăţeau site-urile în funcţie de preferinţele lor, acum deja discutăm despre modificări aduse în urma analizării feedback-ului din partea clienţilor, utilizatorilor”.

Aceste modificări atrag după ele şi investiţii făcute de către proprietarii companiilor. Investiţia minimă necesară este de 700-800 de euro pe lună, însă sunt cazuri de mari branduri online care folosesc 5000-10000 de euro lunar pentru ca site-ul să răspundă cerinţelor utilizatorilor.

Un studiu realizat recent de Daedalus Millward Brown susţine că retailul autohton a fost o piaţă de aproximativ 600 milioane de euro anul trecut. Acelaşi studiu ne spune că 70% dintre români se documentează din mai multe surse de pe internet înainte de a lua o decizie de cumpărare. Prin urmare investiţiile proprietarilor de magazine online sunt justificate şi necesare pentru păstrarea clienţilor existenţi şi atragerea potenţialilor cumpărători.

Ce trebuie să ştie un proprietar de magazin online în momentul în care hotărăşte să investească în afacerea sa?

Comerţul online creşte constant de la un an la altul (cu 33-35% conform Daedalus Millward Brown), dar în fiecare an apar aproximativ 1000 de noi magazine. Un motiv în plus care cere investiţii acolo unde există maxim de utilitate.

Care sunt cele mai eficiente metode de branding şi reputation? Ce strategii de promovare trebuie abordate în funcţie de piaţă ţintă? Cum se fac reducerile de costuri? Cum se eficientizează logistica? Care este reţeta secretă de succes pentru SEO? Sunt întrebări la care oferă răspunsuri peste 50 de speakeri în cadrul celor două ediţii TeCOMM: Cluj Napoca - 30 şi 31 Octombrie şi Iaşi - 6 noiembrie. Colby Hanks de la Estee Lauder, Camelia Gânga de la Fashion Days, Laurentiu Cenuşă de la Aoro.ro, Radu Stoica de la Google, Rob Hinchcliff – Digital Strategist din UK, Luke Brynley Jones de la Our Social Times vor împărtăşi cele mai noi tehnici aplicate de marile branduri.

Profită acum de oferta lunii septembrie! Mai multe informaţii despre eveniment şi despre oferta de care puteţi beneficia la achiziţionarea unui bilet în această perioadă găsiţi pe site-urile http://tecomm.ro/ pentru ediţia din Cluj şi pe iaşi.tecomm.ro pentru ediţia din Iaşi.

TeCOMM is Powered by Cargus. Gold Partners: Fan Curier şi Mediatic.
Susţinut de Chic Ville, Euro GSM, Okian.

Organizator: Libero Events

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Nu te lăsa îngropat în hârtii, utilizează o soluţie inteligentă de document management

Auzim și discutăm tot mai frecvent de transformarea digitală a mediului de afaceri și de necesitatea digitalizării administrației publice. Dar nu băgăm de seamă faptul că în România business-urile se derulează încă preponderent pe bază de hârtie și că documentele în format fizic sunt prezente în orice birou, chiar și după ce ștampila a fost eli...

Citește tot arrow_forward

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward