Top 4 aplicații software de Supply Chain Management

18 Nov 2020

Conform statista.com, aplicațiile software de tip Supply Chain Management au înregistrat venituri de două ori în anul 2020 comparativ cu anul 2015.

Top 4 aplicații software de Supply Chain Management

Ce înseamnă Supply Chain Management?

La nivel macro, Supply Chain Management (SCM) înseamnă gestionarea fluxului de mărfuri, date și informații financiare ce au legătură cu produse sau servicii, de la procesul de achiziționare de materii prime până la destinația finală. Astfel, Supply Chain Management include coordonarea și colaborarea între partenerii de afaceri, precum furnizorii de produse, canalele intermediare, furnizorii de servicii și clienții pentru integrarea și realizarea managementului eficient al cererii și ofertei.

Care sunt cele mai importante funcționalități software pe care trebuie să le includă o soluție/modul de Supply Chain Management?

Cărui tip de companie i se adresează soluțiile software de Supply Chain Management recomandate de Softlead?

În general, cele 4 aplicații recomandate se pretează companiilor în care procesul de aprovizionare este unul foarte complex, fapt definit prin: existența unui număr mare de furnizori, a proceselor de producție în care trebuie efectuată sincronizarea achizițiilor, în cazul companiilor care au procese de producție bazate pe componente (fabrici de mobilă, producție auto etc.).

Top 4 aplicații software de Supply Chain Management recomandate de Softlead

mesonic WinLine ERP (Medialine)

Aplicația mesonic WinLine ERP include funcționalități specifice activității de Supply Chain Management prin module de gestiune a mărfurilor, prelucrarea comenzilor, asigurând facilitate în utilizare, scalabilitate, posibilitate de integrare cu alte soluții, precum și capacitatea de adaptare permanentă la schimbările impuse de către dinamica mediului concurențial în care evoluează compania.

SAP Business One

Soluția dedicată activității de Supply Management propusă de SAP oferă vizibilitate totală către datele specifice, precum și funcționalități extinse, ajutând utilizatorii în procesele de planificare și de livrare a produselor sau materialelor necesare la un anumit moment și într-o anumită operațiune. Principalele module includ previziuni de vânzări, managementul obiectivelor de inventariere, planuri financiare, gestionarea furnizorilor, integrarea cu procesele de transport/livrare, gestionarea stocurilor, a partenerilor.  

Sage Business Cloud X3 (Deveho)

Sage X3 este o aplicație software care ajută companiile să se dezvolte și să crească, oferind în mod integrat o suită de beneficii cu rol de gestionare a componentelor financiar-contabile,  supply chain, management de proiect, dar și managementul producției, la un cost redus față de sisteme tipice ERP enterprise.

De asemenea, soluția software Sage Business Cloud X3 include un modul dedicat managementului lanțului de aprovizionare, având funcționalități cu rol în gestionarea achizițiilor, managementului stocurilor, al vânzărilor, al clienților, al depozitelor și logisticii, de tip e-commerce și de tip CRM (Customer Relationship Management).

Rabarbura ERP (Elastoffice România)

Aplicația software Rabarbura ERP cuprinde module dedicate gestionării relației cu partenerii pentru diverse nivele de execuție organizațională, module cu rol în managementul vânzărilor, al achizițiilor, al stocurilor sau al operării datelor și previziunilor financiar-contabile.

Soluția Rabarbura ERP este potrivită și pentru companiile mici și mijlocii, costurile de licențiere începând de la 100 de Euro/lună pentru 10 utilizatori (disponibilă în cloud).

Ai nevoie de o aplicație software potrivită companiei tale? Completează formularul de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected]!

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul