TotalSoft anunță rezultatele financiare pentru anul 2013

05 februarie 2014

TotalSoft, liderul pieței de ERP din România, anunţă închiderea anului financiar 2013 cu o cifră de afaceri consolidată de 27,07 mil Euro şi un EBITDA de 4,9 mil Euro. Veniturile înregistrate de companie în România au însumat 23,05 mil Euro, în timp ce implementările de soluţii complexe în conturi internaţionale au generat 4,02 mil Euro.

TotalSoft, liderul pieței de ERP din România, anunţă închiderea anului financiar 2013 cu o cifră de afaceri consolidată de 27,07 mil Euro şi un EBITDA de 4,9 mil Euro. Veniturile înregistrate de companie în România au însumat 23,05 mil Euro, în timp ce implementările de soluţii complexe în conturi internaţionale au generat 4,02 mil Euro.

Deşi 2013 a fost un an dificil pentru piaţa IT&C, reflectat şi în zona achizițiilor de soluţii ERP, peste 100 de companii s-au alăturat portofoliului de clienţi. Divizia Charisma şi-a majorat contribuţia la 69% la veniturile obținute în 2013, divizia de dezvoltare de soluţii software la cheie Acollada generând 20% din cifra de afaceri, în timp ce veniturile aduse de divizia de project management TotalSoftPM s-au ridicat la 11%.

În structura cifrei de afaceri provenită din pieţele internaționale, un aport important l-a avut succesul tehnic și financiar al unor proiecte majore, derulate de divizia Charisma cu grupul Deutsche Leasing (Brazilia, Spania, Portugalia și Polonia), BNP Paribas Luxemburg sau Raiffeisen Leasing. Competența tehnică și de business în tehnologiile Microsoft CRM și SharePoint au determinat patru grupuri multinaţionale să aleagă TotalSoft pentru extinderea platformei CRM la nivel global.

La nivelul pieței locale de ERP, TotalSoft s-a clasat pentru al patrulea an consecutiv pe locul 1 în topul furnizorilor din România, menținându-și cota de 16% și dominând verticalele de retail, distribuție și servicii.

Printre companiile care s-au alăturat portofoliului de clienți Charisma în 2013 se numără Tinmar, RePower, e-ON, Servier Pharma, Lasherz, Conex Distribution, Albalact, MNT Healthcare Europe, Cegedim, Cargil, Green Group, Howard Johnson si Agro Chirnogi.

Divizia de project management, TotalSoftPM, a încheiat anul cu un profit de 20%, cel mai mare din cei 5 ani puternic afectați de criză, și cu o listă de clienți impresionantă care include jucători precum Azomureș, OMV Viena, EPCM, Silcotub, Rompetrol, Ministerul Culturii, Consiliul Județean Dâmbovița, Consiliul Județean Iași, Primăria Mioveni, Delta ACM, Lukoil, Astor Com, sau Astaldi (București, Sibiu și Constanța). TotalSoft a devenit furnizor major de consultanță în project management pentru Petrom și derulează proiecte de servicii de project management în Rusia, Austria și Arabia Saudită.

TotalSoft a investit puternic în creşterea performanţei şi adoptarea de noi tehnologii, dar şi în diversificarea portofoliului de soluţii Charisma. În acest context, Charisma for Agriculture a fost completată cu module destinate zootehniei și comercianţilor de cereale, pentru companiile din energie și utilități s-a lansat Charisma Billing iar pentru cele de automotive o soluție CRM standard în industrie. În domeniul telecomunicaţiilor, soluția de management al fluxurilor lansată sub brandul Charisma HCM a câștigat adepți din rândul majorităţii jucătorilor de piață.

În 2013, TotalSoft a continuat să mizeze pe soluţii mobile, lansând produse pentru activitatea reprezentanților de vânzări (Charisma Mobile Gamification for Sales), pentru managementul fluxurilor de numerar (Charisma Mobile Cash Flow) sau pentru ofertele dealerilor auto (Charisma Mobile Web Leasing). Acestea s-au adaugat unei largi suite de aplicații pentru dispozitivele mobile funcționale pe iOS, Android și Windows 8.

Pentru 2014, anul în care compania aniversează 20 de ani de activitate, TotalSoft își propune o creştere cu 15% a cifrei de afaceri globale, cu 20% a veniturilor din soluţiile proprietare Charisma, precum și o triplare a veniturilor din proiecte pe fonduri structurale față de 2013. Compania și-a fixat ca obiectiv un EBIDTA de 6 mil Euro.

TotalSoft

TotalSoft

Înfiinţată în 1994, TotalSoft este cea mai importantă casă de software din România, cu peste 400 de dezvoltatori software, consultanţi şi analişti de business. În cei 19 ani de existenţă, compania a derulat cu succes peste 1500 de proiecte complexe în 27 de ţări, pe 4 continente. Compania are sediul central ...

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate
Charisma Cost Control

Charisma Cost Control este un produs proiectat special pentru a ajuta companiile să controleze fluxul de administrare a costurilor operaţionale şi contractele cu furnizorii. Produsul optimizează fluxurile de achiziţii, de la structurarea bugetului, administrarea cererilor de cheltuieli, gestionarea şi dezvoltarea relaţiilor cu furnizorii, şi până la urmărirea contractelor cu aceşt...

Citește tot arrow_forward
Charisma Analyzer

Un software BI sau instrumentul de analiză comparativă este un element cheie obligatoriu în viaţa de zi cu zi a oricărei organizaţii moderne. Utilizarea unei solutii business intelligence este cu atât mai importantă într-o economie în plină transformare ca cea românească, în care orice manager trebuie să previzioneze scenarii de evoluţie, resurse neces...

Citește tot arrow_forward
Charisma Medical Software

Piaţa serviciilor medicale din România se confruntă cu serioase probleme derivate din lipsa fondurilor, supra-aglomerare, calitatea scazută a serviciilor şi a tratamentelor administrate. Toate aceste provocări pot fi depăşite în momentul în care unităţile medicale au acces la o imagine de asamblu asupra întregii activităţi desfăşurate, care le permite controlul...

Citește tot arrow_forward
Charisma HCM

În organizaţiile moderne, capitalul uman înlocuieşte capitalul financiar ca resursă strategică. Managementul resurselor umane a depăşit rolul pur administrativ, devenind o componentă cheie în maximizarea performanţelor organizaţiei.   Datorită mediului concurenţial aflat în continuă schimbare, principala provocare este menţinerea şi loializarea angajaţi...

Citește tot arrow_forward
Charisma ERP

Implementarea unei solutii ERP produce valoare reală companiilor prin oferirea unui suport real în transformarea proceselor interne din cadrul companiei şi prin susţinerea obiectivelor de business. Charisma ERP 2013 este un sistem informatic integrat destinat managementului resurselor companiilor de orice dimensiune, în vederea optimizării şi simplificării proceselor interne de ...

Citește tot arrow_forward
Charisma Collection

Charisma Collection este o soluţie software puternică, special proiectată pentru a uşura activităţile de colectare a debitelor, pentru procesul de reposesie precum şi în privinţa remarketing-ului. Această platformă permite creşterea eficienţei returnării restanţelor avute de clienţii companiei, creşterea lichidităţilor şi reducerea costurilor cu gestionarea creanţelor cli...

Citește tot arrow_forward
Articole IT&C similare

SAP lansează 10 funcționalități noi de Experience Management (XM)

La trei luni de la finalizarea achiziției companiei Qualtrics, SAP lansează zece funcționalități noi, care combină datele referitoare la experiență (X-data) cu cele operaționale (O-data), pentru măsurarea și îmbunătățirea celor patru piloni cheie în experiențele de business: client, angajat, produs și brand. Introducerea acestui sistem stabilește un nou standard î...

Citește tot arrow_forward

ERP – 15 Motive pentru care trebuie să achiziționezi un astfel de sistem

Sistemele de gestiune informatică de tip ERP devin din ce în ce mai mult o necesitate obiectivă pentru firmele mici și mijlocii din România. Desigiur, decizia de implementare a unui asemenea sistem în cadrul organizațiilor care nu sunt deprinse cu o cultură informatică vastă, presupune multe întrebări și incertitudini la nivelul conducerii organizației. Există o ...

Citește tot arrow_forward