TotalSoft ocupă pentru al patrulea an consecutiv primul loc în topul furnizorilor de soluţii ERP din România

06 noiembrie 2013

TotalSoft, producătorul sistemului Charisma ERP, s-a clasat pentru al patrulea an consecutiv pe primul loc în topul furnizorilor de soluţii de tip ERP din România, conform studiului“ERP Romania 2013. Analysis and trends of the ERP software products and related services” publicat pe 28 octombrie de compania de cercetare de piaţă şi consultanţă Pierre Audoin Consultants (PAC).

TotalSoft, producătorul sistemului Charisma ERP, s-a clasat pentru al patrulea an consecutiv pe primul loc în topul furnizorilor de soluţii de tip ERP din România, conform studiului“ERP Romania 2013. Analysis and trends of the ERP software products and related services” publicat pe 28 octombrie de compania de cercetare de piaţă şi consultanţă Pierre Audoin Consultants (PAC).

Pe o piață în creștere cu doar 4%, TotalSoft își menține cota de 16% și domină practic cele 3 verticale de business care reprezintă mediul privat în cadrul studiului. Astfel, TotalSoft ocupă pentru al patrulea an consecutiv locul 1 în retail și distribuție și se află pentru al treilea an în fruntea furnizorilor de ERP cu soluții pentru domeniul serviciilor. De altfel, în domeniul serviciilor, considerat unul dintre segmentele cu cea mai accelerată evoluție în ultimii doi ani, TotalSoft înregistrează o creștere de 23% pe licențe, fiind și singurul furnizor din top aflat pe trend ascendent. Și în verticala de producție, TotalSoft a înregistrat o creștere de 23% pe parte de licențe, cea mai mare din acest segment, urcând pe locul 2.

"Cererea pentru soluții ERP în România a dezamăgit, din nou, în 2012. Creșterea a fost modestă, mai ales în contextul unor volume extrem de mici raportate la economia României și la populație. În același timp, este de remarcat tendința de concentrare la vârful piramidei vendorilor, cei mai mari reușind, cu mici excepții, să câștige cotă de piața și, de multe ori, chiar să genereze piață printr-un marketing focusat și o abordare extrem de pragmatică a clienților cu potențial și nevoi de business”  Eugen Schwab Chesaru, Managing Director, PAC România.

Cu 22.8 M Euro cifrăde afaceri înregistrată în 2012 în România, din care peste 18 M Euroobţinută din furnizarea de soluţii de tip ERP (Enterprise Resource Planning), TotalSoft se remarcă pentru al patrulea an consecutiv ca lider al acestei piețe. Veniturile provenite din furnizarea Charisma se împart în licențe, reprezentând 36%, și furnizarea de servicii de implementare, mentenanță și suport tehnic, reprezentând 64%. Surclasarea funizorilor de soluţii software ERP mult mai titrate pe plan mondial se dovedește a fi o strategie clară a companiei românești, în special în zona privată unde expertiza, referințele și numărul mare de implementări reprezintă un atu extrem de important.

„Reconfirmarea poziției de lider al pieței ERP românești ne onorează și consider că este cea mai clară dovadă a validității produsului nostru în mediul local și internațional, atestând totodată valoarea echipei TotalSoft. Rezultatele acestei analize demonstrează încă o dată că strategia noastră de investiţie în produs, de aliniere la cele mai noi tehnologii din lume şi de adaptare continuă la nevoile de afaceri actuale este corectăLiviu Dan Drăgan, CEO TotalSoft.

Pentru următorul an se așteaptă o creștere de aproape 7% a pieței de ERP, unul dintre argumentele principale fiind dezghețarea proiectelor IT pe fonduri europene, estimate de PAC la 65 M Euro. Pe termen mediu și lung, respectiv 2020, PAC apreciază că nevoile în continuă schimbare ale pieței vor determina o creștere a acesteia până la 3-400 M Euro. Principalii factori care vor influența această evoluție vor fi adaptarea administrației publice la cerințele europene, reorganizarea producătorilor de energie, creșterea cererilor companiilor străine de a lucra cu parteneri de business cu soluții software aliniate, precum și deschiderea managementului local către sisteme ERP care să ofere un control financiar și o transparență mult mai bună.

Soluția care a clasat TotalSoft pe locul 1 al studiului PAC, Charisma, are în portofoliu peste 1000 de companii naţionale şi 80 de grupuri multinaţionale, liderii piețelor de retail & distribuție, servicii, producție și servicii financiare. Charisma este singurul produs software B2B românesc implementat în 20 ţări pe 3 continente (Europa, America de Sud și Africa).

TotalSoft

TotalSoft

Înfiinţată în 1994, TotalSoft este cea mai importantă casă de software din România, cu peste 400 de dezvoltatori software, consultanţi şi analişti de business. În cei 19 ani de existenţă, compania a derulat cu succes peste 1500 de proiecte complexe în 27 de ţări, pe 4 continente. Compania are sediul central ...

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate
Charisma Cost Control

Charisma Cost Control este un produs proiectat special pentru a ajuta companiile să controleze fluxul de administrare a costurilor operaţionale şi contractele cu furnizorii. Produsul optimizează fluxurile de achiziţii, de la structurarea bugetului, administrarea cererilor de cheltuieli, gestionarea şi dezvoltarea relaţiilor cu furnizorii, şi până la urmărirea contractelor cu aceşt...

Citește tot arrow_forward
Charisma Analyzer

Un software BI sau instrumentul de analiză comparativă este un element cheie obligatoriu în viaţa de zi cu zi a oricărei organizaţii moderne. Utilizarea unei solutii business intelligence este cu atât mai importantă într-o economie în plină transformare ca cea românească, în care orice manager trebuie să previzioneze scenarii de evoluţie, resurse neces...

Citește tot arrow_forward
Charisma Medical Software

Piaţa serviciilor medicale din România se confruntă cu serioase probleme derivate din lipsa fondurilor, supra-aglomerare, calitatea scazută a serviciilor şi a tratamentelor administrate. Toate aceste provocări pot fi depăşite în momentul în care unităţile medicale au acces la o imagine de asamblu asupra întregii activităţi desfăşurate, care le permite controlul...

Citește tot arrow_forward
Charisma HCM

În organizaţiile moderne, capitalul uman înlocuieşte capitalul financiar ca resursă strategică. Managementul resurselor umane a depăşit rolul pur administrativ, devenind o componentă cheie în maximizarea performanţelor organizaţiei.   Datorită mediului concurenţial aflat în continuă schimbare, principala provocare este menţinerea şi loializarea angajaţi...

Citește tot arrow_forward
Charisma ERP

Implementarea unei solutii ERP produce valoare reală companiilor prin oferirea unui suport real în transformarea proceselor interne din cadrul companiei şi prin susţinerea obiectivelor de business. Charisma ERP 2013 este un sistem informatic integrat destinat managementului resurselor companiilor de orice dimensiune, în vederea optimizării şi simplificării proceselor interne de ...

Citește tot arrow_forward
Charisma Collection

Charisma Collection este o soluţie software puternică, special proiectată pentru a uşura activităţile de colectare a debitelor, pentru procesul de reposesie precum şi în privinţa remarketing-ului. Această platformă permite creşterea eficienţei returnării restanţelor avute de clienţii companiei, creşterea lichidităţilor şi reducerea costurilor cu gestionarea creanţelor cli...

Citește tot arrow_forward
Articole IT&C similare

Particularitățile unui WMS dedicat industriei de distribuție

Succesul companiilor de distribuție depinde de acuratetea și eficiența informațiilor de care dispune managementul, de controlul costurilor și satisfacția clienților. Permanenta presiune impusă de clienți impun implementarea și utilizarea unui sistem de management în cadrul depozitelor, care să permită automatizarea proceselor de efectuare a operațiunilor de recepție, livrare ș...

Citește tot arrow_forward

Eșecul AVON în implementarea aplicației de management a comenzilor

Studiu de CazDupă 4 ani de planificare a proiectului de implementare, compania de produse cosmetice AVON, prin filiala sa din Canada, a concluzionat eșecul implementării suitei de aplicații software ERP/CRM/eCommerce. Întregul proiect a fost evaluat la 125 de milioane de dolari.

Citește tot arrow_forward

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce (sursele sunt menționate la finalul raportului), valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro....

Citește tot arrow_forward