Vorbesti software? Si noi! La conferinta dedicata aplicatiilor informatice

02 decembrie 2013

Sa vorbesti software in anul 2013 deja nu mai este un beneficiu, nici un trend, ci un fapt real. Toata lumea cunoaste limbajul specializat si tehnic dedicat aplicatiilor software, cei mai multi au inceput migrarea in cloud computing si lucrurile nu se opresc aici.

Vorbesti software? Si noi! La conferinta dedicata aplicatiilor informatice

Sa vorbesti software in anul 2013 deja nu mai este un beneficiu, nici un trend, ci un fapt real. Toata lumea cunoaste limbajul specializat si tehnic dedicat aplicatiilor software, cei mai multi au inceput migrarea in cloud computing si lucrurile nu se opresc aici. Ce au aflat producatorii si beneficiarii aplicatiilor software in cadrul conferintei Let’s speak software, organizata de Softlead?

Joi, 28 noiembrie 2013, specialisti ai aplicatiilor informatice din Romania si reprezentanti ai IBM, Zitec, Appscend, Romsym Data, CRM4YOU, Fluentis, Avantera, ECOMpedia (Liviu Taloi), Eurocloud au punctat cateva dintre cele mai importante aspecte ale alegerii unei solutii software, fie ca este vorba despre platforme de e-commerce, despre aplicatii de tip Business Process Management (BPM), Enterprise Resource Planning (ERP), Business Intelligence (BI), document management, dar si despre aplicatiile mobile: cand este oportuna crearea unei extensii mobile pentru aplicatiile desktop sau in cloud, asa cum a evidentiat Andrei Marinescu (CTO Appscend) in prezentarea sa. Toate acestea, integrate intr-un context extrem de favorabil, coordonat atent de tendintele inteligente.

Mihai Pascadi, Director general Avantera a introdus audienta in tot ceea ce inseamna viitorul erei tehnologice, de unde vin resursele inteligente si cum sunt adaptate caracteristicile de tip ADN in dezvoltarea aplicatiilor software. Aceasta a fost si premisa care a stat la baza prezentarii din cea de-a doua parte a zilei, in cadrul careia Mihai a construit un studiu de caz despre importanta si aplicabilitatea solutiei Simple BPM, pe care a gandit-o si pe care o implementeaza Avantera.

Ce inseamna piata de cloud in Romania? Ce inseamna dezvoltarea din acest punct de vedere si cum au primit companiile noua oportunitate? Despre toate aceste avantaje a vorbit in cadrul conferintei Let’s speak software! Valentina Crisan, Eurocloud.

Bogdan Popescu, Country Manager IBM Romania, a vorbit software in termenii Softlayer, un brand dedicat infrastructurii cloud, cunoscuta ca divizie a IBM, oferind avantaje multiple proceselor de business derulate, prin rapiditate si eficienta. SoftLayer va permite IBM sa furnizeze in premiera solutii ce imbina securitatea, confidentialitatea si fiabilitatea mediilor cloud private cu rapiditatea si costurile reduse ale mediilor de cloud public, asa cum declara reprezentantii IBM intr-un comunicat oficial publicat de companie.

Si pentru ca toate premisele duc direct in nori, Alexandru Lapusan, CEO & Founding partner Zitec, a punctat un set complet de avantaje ale cloud computing pentru orice tip de business, cel mai important aspect fiind acela al optimizarii resurselor, in special a celor de cost.

Extrem de interesante au fost cateva dintre cifrele prezentate in cadrul evenimentului Let’s speak software de Liviu Taloi (co-fondator Ecompedia) referitoare la platformele Open Source care domina segmentul online din Romania: Prestashop, Opencart, Magento, osCommerce, Shopmania, Wordpress –WooCommerce, Wordpress – Wp-ecommerce, Zencart si Bigcommerce (conform unui studiu Agile Media). De asemenea, Liviu Taloi a punctat un set de aspecte esentiale de care trebuie sa tina cont detinatorul unui magazin online: costuri, marimea echipei, gestiunea platformei, integrarea promotiilor si multe altele.

Pentru a cobori pentru cateva minute cu picioarele pe pamant, direct din norii tehnologiei avansate (cloud computing), Florin Marinache, Sales Director Romsym Data, a prezentat una dintre cele mai apreciate solutii de pe piata, produsa de Symantec, o aplicatie de tip antivirus care are dublu rol, acela de a preveni pierderea datelor si de a proteja informatiile pe care le detine fiecare companie. Mai mult decat atat, Symantec propune pietei o aplicatie care protejeaza atat informatiile beneficiarilor directi (cum este cazul informatiilor citite de pe cardurile de credit, cele de ordin medical, oficiale sau financiare), precum si cele de tip corporate (proprietate intelectuala, strategice, dedicate auditului intern si resurselor umane), asigurand confidentialitatea totala.

Desi, aparent, lumea aplicatiilor informatice este tehnica, specializata si riguroasa, inovatia si creativitatea isi fac loc cu succes deplin, iar marturie stau aplicatiile CRM4YOU, asa cum a punctat Mihai Ravici, Director General CRM4YOU.

Si daca pe parcursul celor sapte ore dedicate conferintei, cei invitati au vorbit software, Puiu Grozea, Sales Manager Fluentis a provocat audienta la un discurs in termeni ERP.

In ultima parte a evenimentului, Softlead (www.softlead.ro) a anuntat urmatoarele 3 directii pe care se va axa anul viitor: transformarea in marketplace (dedicat aplicatiilor software listate), internationalizarea proiectului si integrarea unui modul de generare a lead-urilor, prin care companiile producatoare de aplicatii informatice sa poata seta obiective si bugete clare de promovare, reusind o analiza a rezultatelor in timp optim business-ului reprezentat.

Partenerii evenimentului au fost: Microsoft, B-Logic Business Software, Asociația Română pentru Industrie Electronică și Software, Asociația pentru Dezvoltarea Societății Informaționale, CIO Council, EuroCloud, Softbinator, Romanian Startups, Myjob, Wall Street, Laptop News, Business24, RFI, Agora, Das Cloud, Gadgetrends Magazine, TechCafe, Cloud Magazine, Eurocloud.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce (sursele sunt menționate la finalul raportului), valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro....

Citește tot arrow_forward

SAP lansează 10 funcționalități noi de Experience Management (XM)

La trei luni de la finalizarea achiziției companiei Qualtrics, SAP lansează zece funcționalități noi, care combină datele referitoare la experiență (X-data) cu cele operaționale (O-data), pentru măsurarea și îmbunătățirea celor patru piloni cheie în experiențele de business: client, angajat, produs și brand. Introducerea acestui sistem stabilește un nou standard î...

Citește tot arrow_forward

Conform unui studiu Kaspersky, 38% dintre utilizatori ar renunța la rețelele de socializare pentru a-și asigura confidențialitatea datelor pentru tot restul vieții

Un recent raport Kaspersky a arătat că patru din zece utilizatori (38%) ar renunța la conturile de pe rețelele de socializare pentru a fi siguri că datele lor rămân private pentru tot restul vieții. Temerile legate de protejarea confidențialității datelor în mediul digital i-au făcut pe utilizatori să fie mai preocupați de utilizarea și distribuirea informațiilor lor per...

Citește tot arrow_forward