Provocările dezvoltării unui CRM imobiliar - Studiu de caz Whise

22 noiembrie 2019

Clientul nostru este o companie de software imobiliar din Belgia.

Provocările dezvoltării unui CRM imobiliar - Studiu de caz Whise

Produsul principal al acestora este un software pentru managementul relatiilor cu clientii (CRM) integrat in Cloud, conceput pentru sectorul imobiliar. Au inceput in anul 2000 cu un software care a permis tururi de proprietate virtuala si site-uri web pentru agentii imobiliare.

Bazandu-se pe experienta si know-how-ul acumulat de-a lungul anilor, in 2002 au inceput sa lucreze la un sistem CRM online pentru profesionistii din domeniul imobilar. Solutia software a prezentat o eficienta notabile pentru agentii imobiliari din Europa.

Clientul a dorit sa duca software-ul la un nou nivel si sa ofere clientilor o experienta de inalta clasa, lucrand cu instrumente eficiente din domeniul imobiliar. Au avut nevoie de o solutie de tip module cu functionalitati complexe, care sa fie usor adaptate la viitoarele evolutii pentru gestionarea site-urilor web, a calendarului, a bunurilor, a corespondentei, a contactelor, a facturilor, a fluxului de lucru, a marketingului si a prospectarii.

Natura acestui proiect a implicat un proces de dezvoltare continua, unde, impreuna cu clientul s-au discutat fluxurile de lucru, planificarea necesara, modalitatile de imbunatatire a proceselor si adaugarea de viitoare caracteristici utile.

Dupa analiza nevoilor clientului, am identificat si am propus cele mai bune solutii tehnice.

Am imbunatatit functionalitatile existente deja pe platforma iar in primul trimestru 2010 a fost lansata generatia urmatoare de software. Reproiectata, avansata din punct de vedere tehnologic, mai performanta si cu mai multe functionalitati.

Am urmat indeaproape instructiunile Microsoft pentru construirea de aplicatii orientate spre servicii, in timp ce interfata Smart Client a fost implementata in WPF (Windows Presentation Foundation) folosind modelul Model View View Model (MVVM) ca model de design.

CRM-ul este organizat pe mai multe niveluri:

  • Data Acces Layer (DAL) pentru operatiile de acces la baza de date prin baza de date MS-SQL
  • In plus, avem Business Layer Logic (BLL), folosind baza de date si aplicand regulile specifice de business.
  • Service Layer-ul alimentat de Windows Communication Foundation (WCF), expune metodele BLL pentru a fi accesate de interfata utilizatorului (UI) si de toate celelalte servicii care ruleaza in ecosistemul CRM Real Estate.
Platforma UI

Interfata desktop este o aplicatie de tip Smart Client multilingva, scrisa in C#, Windows Presentation Foundation (WPF) folosind MVVM, urmand indeaproape tiparul si practicile Microsoft.Net. Gestionarea relatiei cu clientii se face direct dintr-un sistem integrat, complet automatizat, care permite gestionarea diverselor module.

CRM-ul Real Estate include o gama larga de functii orientate catre client, cu numeroase raspunsuri bazate pe datele primite de la acestia si un centru de servicii clienti cu un sistem de asistenta simplu si usor de utilizat.

Tehnologii:
  • C#
  • WPF
  • WCF
  • LINQ

MS-SQL

  • SQLite
  • ASP.NET
  • MVC
  • SOA
Beneficiile clientului de a lucra cu noi:
  • Experienta noastra extinsa in dezvoltarea de solutii web complexe si un nivel ridicat de profesionalism a asigurat livrarea la timp.
  • Cel mai bun raport pret-calitate pentru client.
  • Flexibilitate ridicata si timp de raspuns rapid pentru solicitari specifice.
  • O echipa completa de experti, inclusiv designeri, dezvoltatori de baze de date, dezvoltatori back-end si front-end.
  • Suport si tranzitie lipsita de probleme de la platforma veche a clientului la cea noua.

 

Roweb Development

Suntem o companie de software, certificata Microsoft, cu peste 15 ani de experienta in implementarea de proiecte complexe, la cel mai ridicat nivel de securitate, atat pentru clienti corporate, cat si pentru clienti aflati in dezvoltare.Avand o prezenta puternica pe piata nationala, cu birouri in 5 orase mari din Romania- Bucuresti, Craiova, Pitest...

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește tot arrow_forward

Soluțiile software CRM – creștere cu 15.6% în 2018 față de anul precedent

Conform celor mai noi date Gartner, aplicațiile de tip Customer Experience and Relationship Management au înregistrat o creștere de 15.6% în anul 2018, piața acestora fiind evaluată la peste 48 de miliarde de dolari.

Citește tot arrow_forward

10 aplicații software recomandate companiilor sub 30 de angajați, pentru o digitalizare rapidă în perioade dificile

Dinamica impusă de contextul ultimelor luni a dus la repoziționări rapide și la gândirea unor strategii adaptate fiecărui business în parte. Restaurantele au deschis lista comenzilor online, buticurile au început comercializarea voucherelor, magazinele online au crescut gama de produse, au introdus campanii de reduceri, iar companiile de producție încep să investeasc...

Citește tot arrow_forward