Informații suplimentare despre Agora DMS

Module componente

Registratura

Modulul de Registratură acoperă pe lângă înregistrarea documentelor care intră sau ies dintr-o instituție și stocarea acestora în format electronic dar mai ales evaluarea activității departamentelor care lucrează la soluționarea documentelor intrate în instituție.

Caracteristici:

  • Posibilitate de a avea mai multe registre (ex: Registrul Unic și registre pentru fiecare departament);
  • Posibilitate de a aloca numărul de intrare și de ieșire;
  • Posibilitate de rezervare a numerelor de înregistrare cu drepturi pentru fiecare utilizator;
  • Atașare de documente în format electronic la un document înregistrat;
  • Tipărire dovadă de înregistrare personalizată.

Înregistrarea documentelor

Înregistrarea documentelor se face foarte simplu, completând exact aceleași câmpuri pe care utilizatorii le-ar fi completat în formularul de pe hârtie. Mai mult, documentele pot fi trimise automat pe un flux de lucru și pot fi folosite ca task-uri pentru cei cărora se adresează.

Caracteristici:

  • Se poate alege să se păstreze datele completate pentru a facilita înregistrarea mai multor documente care au aproape aceleaşi date (sunt primite de la aceeași persoană/companie, au același mod de recepționare, etc.);
  • Se poate seta de către administratori un termen de soluționare implicit;
  • Păstrează în baza de date toate detaliile care se găsesc pe formularul pentru Registru de Intrare – Ieșire;
  • Se poate atașa un document digital la cel înregistrat (un scan al documentului depus);
  • Se poate alege un număr de înregistrare rezervat.

Rezervarea numerelor de înregistrare

Caracteristici:

  • Posibilitatea de a rezerva unul sau mai multe numere de înregistrare în contul unui utilizator în ziua în care se face rezervarea;
  • Numai utilizatorii care au acest drept pot face rezervările de numere de înregistrare;
  • Posibilitate de a transfera un număr de înregistrare către alt utilizator.

Căutarea și diverse acțiuni post-înregistrare

Din pagina cu documente înregistrate se pot face diverse filtrări, căutări dar și o serie de acțiuni cum ar fi editarea, tipărirea dovezii de înregistrare, confirmarea de primire de către un utilizator de la un alt departament, etc.

Caracteristici:

  • Posibilitatea de a căuta un document după numărul de înregistrare, numele deponentului, data de înregistrare, registrul în care a fost înregistrat, descrierea sau conținutul documentului;
  • Posibilitatea de a edita anumite date ale documentului înregistrat doar dacă a fost înregistrat în ziua curentă;
  • Posibilitatea de a șterge un document înregistrat dar doar dacă acesta este ultimul înregistrat într-un registru;
  • Confirmare de primire a unui document de către un utilizator de la un alt departament (sau mai mulți);
  • Înregistrarea în alte registre sau alocarea unui număr de ieșire pentru un document care este deja înregistrat fără a mai completa datele deja existente.
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Principalele funcționalități
Sistem de operare
  • Windows
Limba în care este disponibilă aplicația
  • Engleză
Instruire
  • Curs
  • Prin intermediul documentației
Suport tehnic
  • Permanent (24/7)

Solicită un demo pentru Agora DMS

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Recenzii

Părerea ta contează!

Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru produsul Agora DMS completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!