APTHR este o platformă integrată de gestiune a capitalului uman.
Platforma este modulară răspunzând astfel cerințelor de flexibilitate specifice noilor modele de management al resurselor umane. Modulele principale susțin:
- Managementul Structurii Organizatorice
- Managementul Datelor Angajatilor
- Managementul Evaluarilor și al Programelor de Dezvoltare
- Managementul Sesizarilor
- Managementul Recrutărilor
- Administrarea Personalului
- Managementul Pontajului și al Zilelor Libere
- Managementul Beneficiilor și Compensațiilor
- Intranet
- Adeverinte
- Testare online
- Managemetul Competentelor
- Rapoarte
- Admin
- Management dosar angajați
- Management fișă de post
- Management aplicări
- Management concedii
- Management fișe de evaluare a performanțelor
- Evaluare angajați (360 Feedback)
- Cloud, SaaS, Web
- SaaS
- Windows
- Prin browser
- Da, prin dezvoltare la cerere
- Curs
- Prin intermediul documentației
- În intervalul orelor lucrătoare
Managementul Structurii Organizatorice
Modulul de Management al Structurii Organizatorice al APTHR asigura integrarea ușoara a functionalitatilor APTHR cu orice alta aplicatie de gestiune a proceselor de management al resurselor umane (de ex. un soft de salarizare). Modulul replica virtual structura organizatiei permitând definirea unui numar nelimitat de niveluri ierarhice/ operationale. Pentru fiecare nivel procesele și documentele suport sunt adaptate specificului clientului, astfel:
- Modele pentru contractele de angajare, actele aditionale și incetarea contractelor de munca
- Liste de evidenta a documentelor din dosarele de angajare
- Modele pentru gestiunea pontajului
- Rolurile administrative sau legale
- Drepturi și roluri de administrare
APTHR asigura flexibilitatea necesara adaptarii organigramei in sensul crearii, desfiintarii sau unirii structurilor specifice acesteia (ex: linie noua de business). Sistemul permite raportare dubla sau multipla prin utilizarea functionalitatilor de tip roluri și drepturi de acces. Pentru siguranta și controlul datelor, sistemul nu va permite desfiintarea/ ștergerea entitatilor din organigrama fara decizia prealabila legata de angajatii alocati pe respectiva ramura.
Managementul datelor angajaților
Modulul de Management a Datelor Angajatilor din APTHR reprezintă punctul de colectare și centralizare informatiilor din sitem pentru fiecare.
Cele mai importante functionalități ale Modulului de Administrare a Datelor Angajatilor APTHR includ:
- Vizualizarea informatiilor legate de contractual de munca, actele aditionale si incetarilor, situatia zilelor de concediu, beneficii, evaluari, medicina muncii
- Vizualizarea istoricului evaluarilor unui angajat
- Vizualizarea istoricului unui angajat
- Modificarea datelor de contact
- Modificarea pozititie in organigrama
Modul de management al evaluărilor și al programelor de dezvoltare
Modulul de Management al Performanței și Programelor de Dezvoltare din APT HR conține toate functionalitățile necesare procesului de evaluare și dezvoltare a angajaților de la crearea unei sesiuni de evaluare, completarea formularelor de evaluare, crearea planului de dezvoltare, înscrierea angajatilor la cursuri sustinute de trainer interni sau externi, până la planificarea si organizarea sesiunilor de curs.
Cele mai importante funcționalitati ale Modulului de Management al Performanței și Programelor de Dezvoltare din APT HR includ:
- Definirea calendarelor și a sesiunilor de evaluare a performanței angajaților
- Realizarea chestionarelor de evaluare cu posibilitatea grupării întrebărilor pe competențele urmărite
- Trimitrea de e-mailuri de informare despre sesiunile de evaluare către toți cei implicați în procesul de evaluare
- Completarea on line a formularelor de evaluare de către evaluatori, inclusiv colectarea sugestiilor date de evaluatori pentru realizarea planului individual de dezvoltare a angajaților evaluați
- Generarea de rapoarte pe competențe și scoruri la nivel de angajat, echipă, unitate de lucru sau organizație (după cum sunt acestea definite în Modulul de Management al Structurii Organizatorice) pentru consolidarea planului de dezvoltare pe echipă, unitate sau organizație de către persoenele responsabile
- Administrarea trainerilor - Fiecare trainer (intern sau extern organizației) este înregistrat în aplicație, iar toată activitatea depusă de acesta este înregistrată, inclusiv feedback-urile obținute de la participanți post training. De asemenea, costurile legate de lucrul cu trainerul respectiv
- Administrarea cursurilor - Fiecare curs sau program pe care clientul dorește să-l organizeze este definit în aplicație, printr-o serie de detalii, cum ar fi: titulatura, durata, costul, competențele dezvoltate, firmele/ trainerii care îl pot livra, tipul de participant căruia i se adresează, materialele necesare, elemente de logistica organizării (sala, materiale), manualul de curs, slide-urile de prezentare, testele de evaluare, etc
- Administrarea sălilor - Toate sălile de curs se pot înregistra în aplicație și se pot rezerva pentru desfășurarea cursurilor/ evenimentelor planificate
- Planificarea sesiunilor de curs și administrarea înscrierilor - Pe baza stabilirii planului de dezvoltare la nivel de echipă/ unitate sau organizație, reponsabilul autorizat din companie poate deschide sesiuni ale unui training, înregistrând datele de desfășurare, trainerii care livrează, locul desfășurării, participanții și costurile asociate
- Administrarea participanților - Aplicația permite înregistrarea participanților la sesiunile de curs planificate de către persoana responsabilă cu această activitate.
- Înscrierea participanților la sesiunea de training presupune validarea înscrierilor de către manageri sau departamentul HR. Cei implicați (trainerii, participanții și managerii) pot primi informări/ invitații automat din aplicație despre sesiunile de training
- Gestiunea prezentei la curs si captarea feedback-ului dat de trainer pentru fiecare cursant și de participanți pentru trainer
- Captarea rezultatelor eventualelor testări pe care participanții la un training le parcurg în sesiunea de training
- Pe baza informațiilor stocate, se pot genera rapoarte complexe pentru măsurarea activității de training și dezvoltare din perspectiva calității, a bugetului, resurselor și timpului folosit
- Aplicația poate fi adaptată pentru a susține și programe de dezvoltare, în sensul cumulării mai multor trainiguri și a altor metode de dezvoltare a angajaților pentru a mări eficientizarea învățarii
Modulul sesizărilor
Modulul de Sesizari permite administrarea sesizarilor sau comentariilor facute de manager.
Cele mai importante functionalitati ale Modului de Sesizari din APTHR includ:
- Crearea unei sesizari
- Trimiterea acestora catre angajati
- Afisarea sesizarilor catre angajati
Modulul de management al recrutărilor
Modulul de Management al Recrutarilor din APTHR reprezinta punctul de colectare și centralizare a tuturor activitatilor ce tin de procesul de recrutare și selectie. Modulul urmarește mersul firesc al procesului de recrutare și selectie, pornind de la definirea profilurilor de job, realizarea și publicarea anunturilor de angajare, sustinând activitatea de colectare a CV-urilor, segregarea acestora pe baza diveselor filtre și probe aplicate candidatilor (screening, testare, intervievare, referinte), ordonarea (rankingul) candidatilor in functie de criteriile urmarite, sustinerea activitatii de planificare a interviurilor (agenda recrutorilor, rezervarea salilor de interviu, transmiterea de invitatii la interviuri/ testare pentru candidatii selectati și a scrisorilor de multumire pentru candidatii respinși.
Softul este construit in jurul unei baze de date centrala de candidati. Gestionarea de maniera centralizata faciliteaza procesul de selectie pe criteriile dorite, evidentierea istoricului activitatii de selectie pe fiecare candidat, proiect și recrutor și urmarirea procesului de recrutare și selectie in timp real.
Cele mai importante functionalitati ale Modulului de Recrutare APTHR includ:
- Definirea jobului (titulatura, pozitia in organizatie, descrierea postului) și criteriile cerute pentru candidatii doriti (educatia, experienta, competentele de natura profesionala și personala). Criteriile urmarite reprezinta filtre de selectie a cadidatilor pe care recrutorul le poate folosi pentru eficientizarea procesului.
- Definirea proiectului de recrutare – aceasta zona include parametrii legati de perioada de desfașurare a proiectului, tipul și numarul de pozitii deschise, recrutorii implicati și etapele procesului de selectie
- Administrarea anunturilor de angajare – interfata permite definirea canalelor de atragere a CV-urilor și va permite integrarea cu site-uri de recrutare sau cu site-ul de cariere al organizatiei
- Administrarea candidatilor – aceasta functionalitate permite incarcarea datelor despre candidati, vizualizarea acestora, cautarea pe baza diverselor filtre, alocarea candidatilor pe proiectele de recrutare, completarea fișelor de interviu și generarea raportului despre candidatii evaluati, inclusiv masura in care profilul candidatului corespunde cerintelor postului
- Administrarea testelor pentru evaluarea competentelor profesionale și personale ale candidatilor. Aplicarea testelor poate fi facuta direct din modulul de recrutare și selectie sau separat, rezultatele alocându-se direct fiecarui candidat evaluat. Softul permite incarcarea și editarea testelor și furnizeaza scorurile obtinute pentru testele de tip grila
- Definirea formularului de interviu – utilizatorii pot folosi și incarca formulare pentru interviuri, specificând competentele urmarite, variante de intrebari și raspunsuri care le pot pune in evidenta
- Administrarea interviurilor – pentru fiecare candidat se stocheaza informatiile despre interviurile sustinute
- Drepturile de acces – aceasta zona permite crearea de roluri de acces, alocarea acestora pe utilizatori și delegarea responsabilitatilor anumitor proiecte catre alti utilizatori
- Raportul de status al proiectelor de recrutare – cuprinde informatii despre fiecare proiect referitor la numarul de cv-uri alocate, candidatii intervievati, testati, calificati pe lista scurta și angajati
Modul de administrare a personalului
Modulul de Administrare a Personalului din APTHR reprezinta punctul de colectare și centralizare a contractelor de munca, acteleor aditionale si incetarilor. Modulul urmarește mersul firesc al procesului de administrate a dosarului de personal, pornind de la crearea unei cereri de angajare si a contractului de munca, trecand prin zona de modificari contractuale, gestinionarea documenetelor de la dosar, suspendarea contractului de munca si ajungand pana in zona de incetare a contractului.
Cele mai importante functionalitati ale Modulului de Administrare a Personalului APTHR includ:
- Definirea documentelor ce se pot genera automat in zona de contract, acte aditionale si incetari
- Definirea mesajelor email ce vor fi trimise automat de sistem
- Plasarea cererii de angajare si generarea fisei de documente necesare la dosar
- Crearea contractului de munca, generarea documentelor in format electronic si inregistrarea acestora intr-un registru electronic
- Crearea actelor aditionale, care pot fi create direct de departamentul HR sau pot fi create pe baza unei cereri de tip prelungire contract, modificare salariu sau modificare functie care poate fi plasata de manager
- Administrarea suspendarii contractului de munca ca urmare a unui concediu de ingrijire copil sau a unei detasari
- Administrarea incetarilor, care pot fi create direct de departamentul HR, de angajat sau de manager
Modul de management al pontajului și a zilelor libere
Modulul de Managent al Pontajului si Zilelor Libere din APTHR reprezinta punctul de colectare și centralizare da datelor de pontaj si cererilor de concediu. Procesul de aprobare atat pentru pontaj, cat si pentru cererile de concediu poate include 4 niveluri de aprobare, 3 de tip management si un nivel HR.
Cele mai importante functionalitati ale Modulului de Managent al Pontajului si Zilelor Libere din APTHR includ:
- Completarea pontajului in sistem de catre angajat, manager sau HR
- Creare cererilor de concediu de catre angajat, manager si HR
- Alocare unui backup pentru cererea de concediu, care va fi informat si nu isi va putea lua concediu in zilele respective
- Trimiterea de mail-uri de informare catre cei implicati in functie de flux
- Modificarea disponibilului zilelor de concediu
Managementul beneficiilor și a compensațiilor
Modulul de Management a Beneficiilor și Compensatiilor din APTHR permite implementarea diferitelor programare de stimulare a angajatilor.
Cele mai importante functionalitati ale Modulului de Administrare a Beneficiilor și Compensatiilor APTHR includ:
- Posibilitatea de a definii beneficiile pe care un angajat le poate avea si modul de acordare
- Definirea fluxului prin care un angajat este inscris la un beneficiu. Se permite inscrierea directa a anajatilor de catre HR, angajatii pot aplica pentru un beneficiu, iar managerul poate aproba cererea sau managerul poate sa inscrie un angajat la un beneficiu
- Administrarea inscrierilor la beneficii
- Genererarea documentelor ce se pot genera la inscriere sau renuntare
Modulul de Intranet
Modulul de Intranet permite publicarea documentelor interne, a stirilor, a prezentarilor video pe un site personalizat pe care untilizatorii le pot accesa in functie de drepturile de acces.
Cele mai importante functionalitati ale Modului de Intranet din APTHR includ:
- Definirea documentelor ce pot fi descarcate din intranet si publicarea acestora in mai multe limbi
- Definirea feed-urilor de stiri care pot fi accesate de utilizatori
- Publicarea fisierelor video disponibile pe site-uri specializate gen YouTube
- Personalizarea interfetei de Intranet sa corespunda identitatii companiei
Modulul de Adeverințe
Modulul de Adeverinte permite angajatilor sa plaseze cereri de adeverinte sau sa isi genereze adeverinte standard direct din sistem.
Cele mai importante functionalitati ale Modului de Adeverinte din APTHR include:
- Definirea template-urilor de adeverinte care pot fi gestionate prin sistem
- Gestionarea cererilor plasate in sistem de angajati
- Incarcarea adeverintelor scanate in sistem si descarcarea acestora
Modulul de teste online
Modulul de Testare Online permite sustinerea testelor online. Acestea pot fi contra timp , pot include imagini, variantele de raspuns pot sa fie afisate diferit in functie de specificul intrebarii.
Cele mai importante functionalitati ale Modului de Testare Online din APTHR includ:
- Definirea testelor ce pot fi sustinute prin sistem
- Gestionarea celor care dau testele
- Vizualizarea rezultatelor
- Trimiterea rezultatelor pe email
Modulul de competențe
Modulul Competente permite administrarea competentelor si afirmatiilor din sistem care stau la baza formularelor de evaluare.
Cele mai importante functionalitati ale Modului Competente din APTHR includ:
- Crearea/ modificarea unei competente
- Crearea/ modificarea afirmatiilor
Solicită un demo pentru APT HR
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația APT HR completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!