autoMinder este o soluție completă de management a parcului auto, ce va permite sa gestionati activitatea soferilor, managementul autovehiculelor si raportarea completa a activitatii.

Gestionarea autovehiculelor, remorcilor și utilajelor din parcul auto al organizaţiei

Fișa Activității Zilnice - FAZ

Alertarea șoferilor prin e-mail

Baza de date poate fi instalata local sau in cloud (Microsoft Azure)

Calculul parcursului echivalent, consumului normat și restului în rezervor

Accesul securizat în aplicaţie pe bază de utilizator şi parolă

Evidenţa facturilor și plăţilor

Monitorizarea reviziilor planificate/executate şi a reparaţiilor efectuate.

Evidenţa alimentărilor cu carburant şi informaţii privind costurile/km şi consumul mediu

Evidenţă și rapoarte stoc piese de schimb

Evidenţa inspecţiilor tehnice periodice (ITP) și internaționale (ITPI)

Evidenţa foilor de parcurs și a curselor efectuate de fiecare autovehicul

Evidenţa asigurărilor RCA, CASCO, CMR şi de accidente persoane

Evidenţa impozitelor și taxelor (rovignetă, pod, bac, staţiune, autorizaţie circulaţie, autorizaţie transport, eliberare licenţe de execuţie, înmatriculare auto, timbru social pentru auto 1%, autorizaţii sanitare pentru auto)

Evidenţă certificatelor de clasificare pe stele şi categorii

Rapoarte privind cheltuielile lunare/anuale pe întreg parcul auto

Rapoarte privind veniturile din curse

Raport venituri - cheltuieli parc auto

Evidenţa șoferi – se păstrează informații privind permisul de conducere, analizele medicale, examenul psihologic, atestatul transport agabaritic, instructajul periodic, cazierul juridic, certificatul ADR, atestatul profesional, atestatul de transport persoane, cardul european de sănătate

Evidenţa contractelor, ratelor şi a altor tipuri de cheltuieli

Evidenţa accidentelor şi a amenzilor

Evidenţa reţinerilor

Evidenţa echipării cu anvelope şi acumulatori şi a costurilor aferente

Import raport alimentari carburant (Lukoil, Rompretrol Fill&Go, Petrom şi OMV)

Tarifarea curselor preţ/t sau preţ/km tarifari

Evidenţa încasării tarifelor pentru cursele efectuate (neîncasate, parţial încasate şi total încasate)

Stocare/vizualizare/export documente scanate (exemplu: talon, permis de conducere, carte de identitate, tipizate, etc) în baza de date a aplicaţiei

Istoricul utilizatorilor unui autovehicul

Istoricul numerelor de înmatriculare

Creare/restaurare copie de siguranţă baza de date.

Evidenţa agreerilor ADR, ATP şi a inspecţiilor pentru poluare.

Expediere prin e-mail

Baze de date multiple

Firme multiple

Evidenţa premierilor si a ordinelor de deplasare (delegaţii)

Planificarea verificărilor metrologice la tahografe, limitatoare de viteză, aparate de taxat și alte dispozitive

Interesat de această aplicație?

PRODUSE asemĂnĂtoare

Cloud

5

1

Yes

1

1

Monitorizare flota