Descrierea aplicației

DocuWare este o soluţie de ultimă generaţie pentru managementul documentelor electronice. Acesta poate procesa automat orice tip de document (documente financiar-contabile, documente administrative, prezentări, contracte) indiferent de sursă, prin proceduri interne de control, care sunt apoi clasificate si puse la dispozitia utilizatorului, pentru accesare ulterioara.

Cu ajutorul DocuWare, toate documentele dintr-o companie trec printr-un proces de arhivare digitală, pentru a fi apoi s...

Citește tot arrow_forward

DocuWare este o soluţie de ultimă generaţie pentru managementul documentelor electronice. Acesta poate procesa automat orice tip de document (documente financiar-contabile, documente administrative, prezentări, contracte) indiferent de sursă, prin proceduri interne de control, care sunt apoi clasificate si puse la dispozitia utilizatorului, pentru accesare ulterioara.

Cu ajutorul DocuWare, toate documentele dintr-o companie trec printr-un proces de arhivare digitală, pentru a fi apoi stocate într-o singură sursă. Documentele sunt protejate de accesul persoanelor neautorizate prin existenta parolelor individualizate şi pot fi accesate prin intermediul cuvintelor cheie sau al listelor disponibile in meniul de organizare.

DocuWare poate fi folosit atât de companiile cu personal redus cât şi de marile corporaţii sau agenţii guvernamentale şi este o soluţie viabilă pentru managementul documentelor folosite în departamenele de vânzări, contabilitate, resurse umane, producţie, şi achiziţii, în domenii precum:

  • Financiar-bancar
  • Asigurări
  • Servicii
  • Distribuţie
  • Transporturi
  • IT
  • Producţie
  • Educaţie
  • Sănătate

Ca soluţie pentru gestionarea documentelor, DocuWare este creat pentru a lucra cu un volum mare de date, iar documentele stocate cu ajutorul sau pot fi accesate atât de angajaţii companiei dumneavoastră, cât şi de clienţi, ceea ce determină îmbunătăţirea serviciului pentru clienţi şi creşterea productivităţii.

Caracteristici DocuWare 

  • Captură documente: scanare documente pe suport de hartie, importare orice tip de fişiere PC, clasificare automata a e-mailurilor şi stocarea tuturor acestora;
  • Editare documente şi semnături;
  • Personalizare ştampile personale şi publice;
  • Transmitere e-mail direct din DocuWare;
  • Administrare facilă a sistemului şi a arhivei;
  • Accesare documente de oriunde prin intermediul unei conexiuni la Internet;
  • Acces la documente de pe dispozitivele mobile – smartphone-urile iPhone şi tabletele iPad;
  • Jurnalizare şi monitorizare automată a tuturor schimbărilor din sistem.

DocuWare 6.5, cea mai recentă versiune a soluţiei pentru gestionarea documentelor, a fost imbunatăţit cu funcţionalităţi de gestionare ale fluxurilor de lucru, indexarea inteligentă, administrarea conţinutului web şi funcţii universale de integrare şi dispune de funcţionalităţi ECM (Enterprise Content Management), care facilitează extinderea în întreaga companie.

Beneficii 

  • Acces la o arhivă unitară pentru toate documentele financiar contabile, indiferent de format sau sursă;
  • Acces rapid şi nemijlocit la informaţie de oriunde;
  • Accesarea oricărui fişier existent în arhiva DocuWare sau salvarea noilor documente fără a părăsi aplicaţiile în care acestea au fost create;
  • Economii de timp şi de spaţiu de depozitare;
  • Acces securizat, controlat pentru utilizatori;
  • Optimizarea fluxurilor de lucru bazate pe documente;
  • Reducerea riscului de pierdere sau deteriorare a documentelor;
  • Uşurinta în utilizare datorită unei interfeţe intuitive;
  • Posibilitatea de accesare a documentelor, transmiterea acestora prin email sau autorizarea şi semnarea rapidă a facturilor cu ajutorul dispozitivelor mobile;
  • Administrare facilă a sistemului şi a arhivei;
  • O mai bună structurare a documentelor, prin posibilitatea implementării soluţiei în orice departament din companie. 
arrow_backCitește mai putin
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Adaugă un review
Principalele funcționalități
  • Drepturi multiple de acces
  • Arhivare
  • Partajare documente
  • OCR
  • Indexare documente
  • Semnătură electronică
  • Căutare avansate în text
  • Controlul versiunilor
Modalitate de accesare
  • Instalare pe calculator/server - Linux
  • Instalare pe calculator - MacOS
Modalitate de licențiere
  • SaaS
  • On premises
Sistem de operare
  • Windows
Limba în care este disponibilă aplicația
  • Engleză
  • Franceză
  • Germană
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin browser
  • Prin aplicație dedicată pentru iOS
  • Prin aplicație dedicată pentru Android
Integrare cu alte sisteme
  • Da, prin standarde
Instruire
  • Curs
  • Webinar
  • Prin intermediul documentației
Suport tehnic
  • În intervalul orelor lucrătoare
Demo/trial
  • Demo individual
  • Demo video
  • Demo în cadrul unei prezentări
Galerie

Solicită un demo

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Produse asemănătoare