Descrierea aplicației

DocXchange este o platforma in cloud de automatizare a proceselor de business (financiar-contabil, achizitii si logistica) ce elimina necesitatea utilizarii documentelor pe hartie si a sarcinilor manuale. DocXchange faciliteaza transmiterea si receptionarea de documente electronice (facturi, avize, comenzi, forecast-uri etc) direct prin integrarea intre ERP-ul furnizorului cu cel al beneficiarului. Astfel, costul procesarii documentelor poate fi redus cu 60-80%, rata de erori pe documente scade de...

Citește tot arrow_forward

DocXchange este o platforma in cloud de automatizare a proceselor de business (financiar-contabil, achizitii si logistica) ce elimina necesitatea utilizarii documentelor pe hartie si a sarcinilor manuale. DocXchange faciliteaza transmiterea si receptionarea de documente electronice (facturi, avize, comenzi, forecast-uri etc) direct prin integrarea intre ERP-ul furnizorului cu cel al beneficiarului. Astfel, costul procesarii documentelor poate fi redus cu 60-80%, rata de erori pe documente scade de la 35% la 0% iar platile si incasarile se realizeaza la timp.

arrow_backCitește mai putin
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Adaugă un review
Modalitate de licențiere
  • SaaS
Modalitate de accesare
  • Accesare prin intermediul rețelei companiei
  • Accesare prin internet
Limba în care este disponibilă aplicația
  • Română
  • Engleză
Instruire
  • Curs
  • Prin intermediul documentației
Suport tehnic
  • În intervalul orelor lucrătoare
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin browser
Integrare cu alte sisteme
  • Da, prin standarde

Solicită un demo

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Produse asemănătoare
Charisma Cost Control

Charisma Cost Control este un produs proiectat special pentru a ajuta companiile să controleze fluxul de administrare a costurilor operaţionale şi contractele cu furnizorii. Produsul optimizează fluxurile de achiziţii, de la structurarea bugetului, administrarea cererilor de cheltuieli, gestionarea şi dezvoltarea relaţiilor cu furnizorii, şi până la urmărirea contractelor cu aceşt....

Modul Casa

Modulu Casa tine evidenta incasarilor si platilor efectuate cu chitante, oferindu-va posibilitatea obtinerii Registrului de casa pentru perioada si casa pe care le doriti. Caracteristici principale ale modulului: asigura concordanta stricta a rezultatului prelucrarilor informatice cu prevederile actelor normative care le reglementeaza asigura un grad ridicat al productivitatii activitat....

CentroManager

Sistem financiar-contabil ce cuprinde urmatoarele module: Contabilitate generala Casa - preluarea incasarilor de la clienti (debitori) si achitarilor catre furnizori (creditori) pe analitice cu specificarea articolului bugetar Banca Mijloace fixe - evidenta mijloacelor fixe, reevalurea mijloacelor fixe, calculul amortizarii mijloacelor fixe, mişcari mijloace fixe, istoric mijloace fix....