Cu trasabilitate completă, piste de audit, fluxuri de lucru automatizate și management electronic al documentelor, DxRegistry ajută organizațiile să devină mai eficiente și, mai important, să fie 100% conforme cu legislația.
Iată care sunt principalele funcții pe care le asigură această soluție de managament al documentelor:
- Colectare de documente - asigură captura de date și colectarea de documente, indiferent de sursa de provenință, de tip sau de format (txt, csv, xml)
- Înregistrare de documente - asigură indexare individuală, semnare și stampilare electronică
- Arhivare electronică - este în perfectă conformitate cu legislația în vigoare
- Integrări multiple - asigură o integrare cu peste 200 de ERP-uri și CRM-uri, precum și cu alte aplicații interne sau externe
- Securitate și trasabilitate - asigură management al accesului și conferă piste de audit
- Arhivare electronică
- Indexare documente
- Semnătură electronică
- Criptare documente
- Demo individual
- În intervalul orelor lucrătoare
- Curs
- Prin intermediul documentației
- Da, prin standarde
- Prin browser
- Windows
- Ubuntu
- MacOS
- CentOS
- Redhat
- SaaS
- Cloud, SaaS, Web
Solicită un demo pentru DxRegistry - Registru Electronic în Cloud
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația DxRegistry - Registru Electronic în Cloud completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!