Informații suplimentare despre Software Gestiune Stocuri

SelectSOFT - Gestiune stocuri este o solutie moderna, extrem de flexibila, usor de utilizat, fiind destinata atat societatilor comerciale mici, cat si celor mijlocii sau mari din domeniul comertului cu ridicata. Este solutia ideala pentru automatizarea activitatii comerciale, pentru managementul stocurilor de produse, evidenta vanzarilor si a soldurilor clientilor, precum si obtinerea raportarilor necesare legate de gestiunea stocurilor in cadrul companiei.

SelectSOFT - Gestiune stocuri este un soft care poate fi folosit de catre orice depozit alimentar si nealimentar, depozit de materiale de constructii si bricolaj, produse chimice si vopsele, instalatii electrice, sanitare si termice, electronice si electrocasnice, scule electrice, utilaje si piese auto, depozit de flori sau legume-fructe, articole de gradinarit si hrana de animale.

 

Caracteristici generale ale aplicatiei

  •  evidenta multiunitati, multigestiuni si subunitati (mai multe puncte de lucru)
  •  evidenta stocului in timp real
  •  flexibilitate in alegerea modului de vanzare cu evidenta stocului, cu stoc negativ sau fara evidenta stoc
  •  gestiunea stocurilor de produse si a serviciilor dupa denumire, cod, grupa, furnizor, data de expirare, lot si alte caracteristici configurabile
  •  incarcarea stocului prin introducerea si listarea documentelor de receptie (facturi de cumparare, NIR-uri, etc.)
  •  posibilitatea inregistrarii receptiilor din import, precum si vanzarea pentru export in lei si valuta
  •  descarcarea stocului pe baza documentelor (facturi, avize, bonuri fiscale, bonuri de consum, etc.)
  •  bonuri de consum si rapoarte de productie
  •  monitorizare produse cu termen de expirare
  •  inventariere si proces verbal de modificare de preturi, inclusiv pe terminale mobile
  •  realizarea receptiei marfii, inventarulului, pregatirea listei cu etichetele de raft sau de pret, verificarea stocului de produse si vanzarea efectiva cu ajutorul unui dispozitiv mobil Android
  •  emitere bonuri fiscale la casa de marcat fiscala (Datecs, Sam4S, Activa, Zeka, Tremol, Custom, Daisy, etc.)
  •  generare facturi si chitante pe hartie alba sau pretiparita si cu posibilitatea trimiterii prin email
  •  emitere avize de insotire a marfii, facturi proforme, procese verbale de custodie, oferte de pret
  •  preluare automata date de indentificare clienti/furnizori on-line
  •  incasarea prin diferite forme de plata (Numerar, Card, Virament, Tichet de masa, Tichet valoric, Voucher, Credit)
  •  avertizari si restrictii la la depasirea pragului de creditare admis, scadente depasite sau avize nefacturate
  •  generarea si tiparirea codurilor de bare, etichete de raft, pe imprimante specializate sau de documente
  •  compatibilitate cu cantare digitale cu etichetare automata sau cu preluarea greutatii
  •  permite efectuarea de discounturi/reduceri sau majorari de pret bazate pe diferite criterii (ex: produse perisabile, termen de expirare, promotii)
  •  generare facturi din avize nefacturate
  •  evidenta client-furnizor, facturi neincasate-neachitate, vanzari pe agenti
  •  ofera securitate sporita, prin utilizarea mai multor nivele de acces: administrator, gestionar, utilizator
  •  retea - posibilitatea de operare de pe mai multe statii sau puncte de lucru
  •  administrarea aplicatiei si de la distanta prin intermediul Internet-ului
  •  viteza si siguranta datelor datorita folosirii sistemului de baze de date Microsoft SQL Server
  •  posibilitati de preluare si transfer de date din si in diferite formate (ex: preluare nomenclator produse, retete si parteneri din fisier Excel)
  •  exportul rapoartelor in diferite formate: Excel, PDF, Word, Html, etc.
  •  transfer automat in diferite aplicatii de contabilitate financiara: SAGA, WinMENTOR, Ciel, ContNET, Softerom, etc

 

Rapoarte si situatii

  •  rapoarte vanzari pe utilizatori, produse, departamente, agenti, clienti, top-uri (Ex: cele mai bine vandute 10 produse), etc.
  •  situatie vanzari centralizata pe diferite criterii (top produse, top clienti, vanzari comparative pe luni si agenti, cote TVA, etc.)
  •  raport vanzari detaliat cu evidenta preturilor de vanzare/cumparare si a adaosului comercial
  •  vizualizarea si listarea rapida a stocului pe diferite criterii de filtrare
  •  raport de aprovizionare conform stocurilor existente si a stocului minim stabilit
  •  lista stocuri minime necesare si produse cu data de expirare
  •  lista inventar
  •  centralizator receptii
  •  generare liste de preturi sau oferte
  •  fisa produs, fisa de magazie
  •  raport de gestiune
  •  jurnal de cumparari si vanzari
  •  raport facturi neachitate/neincasate client-furnizor
  •  situatie avize nefacturate
  •  situatie scadentar - facturi scadente intr-o anumita perioada
  •  registru de casa si banca
  •  declaratia 394
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Principalele funcționalități
Modalitate de licențiere
  • On premises
Modalitate de accesare
  • Instalare pe calculator/server
  • Accesare prin intermediul rețelei companiei
  • Accesare prin internet
Sistem de operare
  • Windows
Limba în care este disponibilă aplicația
  • Română
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin aplicație dedicată pentru Android
Integrare cu alte sisteme
  • Da, prin dezvoltare la cerere
Instruire
  • Curs
  • Webinar
  • Prin intermediul documentației
Suport tehnic
  • În intervalul orelor lucrătoare

Solicită un demo pentru Software Gestiune Stocuri

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Recenzii

Părerea ta contează!

Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru produsul Software Gestiune Stocuri completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!