Despre signMe
signMe este o aplicație web de management al documentelor, scalabilă, pretabilă tuturor societăților comerciale în care există un flux procedurizat al documentelor.
Acestea sunt principalele funcționalități:
- managementul fluxului de lucru de documente cu semnătură scanată – simplu și robust
- semnături scanate – elimină hârtia fizică
- tablou de bord pentru trasabilitate eficientă și urmărire a istoricului
- modalitatea de licențiere poate fi SaaS sau on-premises
Principalele funcționalități pentru Management documente
- Drepturi multiple de acces
- Arhivare electronică
- Partajare documente
- OCR
- Indexare documente
- Semnătură electronică
- Căutare avansate în text
- Controlul versiunilor
Modalitate de accesare
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Cloud, SaaS, Web
Modalitate de licențiere
- SaaS
- On premises
Sistem de operare
- Ubuntu
- CentOS
Accesare de pe dispozitive mobile
- Prin browser
Integrare cu alte sisteme
- Da, prin standarde
Instruire
- Curs
- Prin intermediul documentației
Solicită un demo pentru signMe
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Recenzii
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația signMe completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!
Alte aplicații software similare