Aplicatia de service desk este destinata gestionarii activitatii de suport pentru utilizatorii de echipamente IT&C.

Aplicatia este certificata pe toate cele 15 procese ITIL

  • Incident Management
  • Problem Management
  • Change Management
  • Release & Deployment Management
  • Request Fulfillment
  • Service Level Management
  • Service Asset & Configuration Management
  • Knowledge Management
  • Event Management
  • Service Catalog Management
  • Service Portfolio Management
  • Availability Management
  • Capacity Management
  • Financial Management
  • IT Service Continuity Management

Informații despre soluție

Modalitate de licențiere:

SaaS, On premises

Modalitate de accesare:

Instalare pe calculator/server, Accesare prin internet, Accesare prin intermediul rețelei companiei

Sistem de operare:

Windows

Limba în care este disponibilă aplicația:

Engleză

Accesare de pe dispozitive mobile:

Prin browser, Prin aplicație dedicată pentru Windows Mobile, Prin aplicație dedicată pentru iOS, Prin aplicație dedicată pentru Android

Integrare cu alte sisteme:

Da, prin standarde

Instruire:

Webinar, Prin intermediul documentației, Curs

Suport tehnic:

Permanent (24/7)

Public țintă

Dimensiunea companiei:

Multinationala, Companie mijlocie, Companie mică, Companie mare

Număr de angajați:

100-500, 500-2000, peste 2000

Service desk

Service desk Incident Management Problem Management Change Management Release & Deployment Management Request Fulfillment Service Level Management Service Asset & Configuration Management Knowledge Management Event Management Service Catalog Management Service Portfolio Management Availability Management Capacity Management Financial Management IT Service Continuity Management

Interesat de această aplicație?

PRODUSE asemĂnĂtoare