Aplicații software Help desk

Aplicațiile software de tip helpdesk asigură asistență în funcție de solicitările pe care le transmit clienții, prin folosirea unei soluții integrate. În sistem, pot fi introduse tichete ce urmează a fi rezolvate de personal specializat, pot fi generate rapoarte complete, pot fi accesate baze de date distincte, precum și multe altele.

Solutie endpoint management

Solutie endpoint management

FOCALITY

Aplicatia de endpoint management creste productivitatea utilizatorilor si permite administratorilor gestionarea echipamentelor IT&C fixe si mobile: computere, laptopuri, smartphone, tablete,

QAssist Helpdesk

QAssist Helpdesk

Q'Assist Helpdesk este un sistem de gestiune computerizată a solicitărilor de asistenţă tehnică din organizaţie. Procesul de asistenţă este rapid (în timp real), eficient (structurat), controlat (conform SLA), uşor de administrat (centralizat) si cu costuri minime de

365Ticketing

365Ticketing

Soft Pepper Solutions

365Ticketing - Sistem de ticketing saas, versatil, ce poate fi folosit ca software de ticketing, sistem helpdesk sau ca sistem de management al incidentelor Beneficii: Eficienta operationala datorita reducerii costurilor si rezolvarii tichetelor in timpii contractuali agreati Satisfactie si loialitate superioara a userilor finali datorita

Solutie service desk

Solutie service desk

FOCALITY

Aplicatia de service desk este destinata gestionarii activitatii de suport pentru utilizatorii de echipamente IT&C. Aplicatia este certificata pe toate cele 15 procese

Reliable HelpDesk

Reliable HelpDesk

MBM Software

Reliable HelpDesk - solutie software web-based de ticketing, dedicata initierii si urmaririi activitatilor de suport intern sau

Nu ai gasit ce cautai?

Completati formularul si veti fi contactat de unul din consultantii nostri!