Simplifică și optimizează procesele de HR & Management prin intermediul WAYMAN!
Acestea sunt principalele funcționalități ale acestei soluții de resurse umane:
- salvează și procesează toate informațiile privind recrutarea, managementul angajaților, clienților și proiectelor, într-un mediu securizat și transparent
- ține evidența activelor mobile și imobile
- obține rapoarte și analize avansate
- optimizează procesul de recrutare și de onboarding
- integrează obiectivitatea în procesul de evaluare a performanțelor
Avantajele aplicației sunt:
- este accesibilă de pe orice dispozitiv: desktop, laptop, tabletă sau smartphone prin aplicația dedicata iOS sau Android
- are o interfață intuitivă, prietenoasă, cu multiple posibilități de personalizare
- se poate integra cu ușurință cu sisteme externe de tip ERP sau sisteme de pontaj, cu diferite platforme precum Active Directory, calendare Outlook și GMail, sau servicii de stocare și livrare conținut (Dropbox, AWS).
- Management dosar angajați
- Management fișă de post
- Management aplicări
- Management concedii
- Management fișe de evaluare a performanțelor
- Evaluare angajați (360 Feedback)
- Versiune de trial
- Demo individual
- Demo în cadrul unei prezentări
- În intervalul orelor lucrătoare
- Curs
- Webinar
- Da, prin dezvoltare la cerere
- Prin browser
- Prin aplicație dedicată pentru iOS
- Prin aplicație dedicată pentru Android
- Windows
- Ubuntu
- MacOS
- CentOS
- Redhat
- SaaS
- On premises
- Cloud, SaaS, Web
Angajați și Colaboratori
- asigură stocarea și gestionarea informațiilor despre angajați și contractele asociate, cât și despre documentele personale
- administrează și urmărește prezența angajaților (foi colective de prezență pentru ITM, pontaj, cereri de concediu, sărbători legale, rapoarte și statistici)
- generează CV-uri rapid și ușor, cu un design personalizat, bazat pe informațiile existente și asociate fiecărui angajat
- evidențiază expertiza echipelor tale prin utilizarea matricilor de competențe tehnice și cunoștințelor de limbi străine
- construiește organigrama firmei, evidențiind rolurile, ierarhia și responsabilitățile
- afișează vizual organizarea birourilor și locația fizică a fiecărui angajat
- utilizează eficient datele și statisticile oferite în luarea celor mai bune decizii pentru organizația ta
- alerte și notificări expirare documente, contracte și anexe
Clienți și Proiecte
- eficientizează performanțele organizației și a echipelor
- păstrează într-un singur loc toate informațiile despre clienți și proiectele asociate
- monitorizează performanța și profitabilitatea prin intermediul statisticilor și indicatorilor de performanță
Aplicația oferă acces instant la imaginea actuala, ansamblul complet, al tuturor proiectelor din portfoliu, fiind mereu la curent cu detaliile din fiecare echipă și proiect, precum:
Recrutare și Talent Management
- urmărește, evaluează și angajează cei mai buni candidați prin intermediul modulului de recrutare
- oferă avantajul de a avea, într-un cadru organizat, informațiile despre candidați pe parcursul fiecărei etape din procesul de recrutare
- scheme și procese de recrutare personalizabile, asociate fiecărei pozitii deschise
- evaluezi rapid și consistent cunoștințele tehnice ale candidaților prin intermediul testelor online
- colaborează și angajează ca o echipa: permisiuni și roluri pentru angajații tai, participanți în procesul de selecție, oferind feedback în fiecare etapă a procesului de recrutare
- iei decizii documentate prin intermediul feedback-ului de la evaluatori
- maximizează informațiile oferite de rapoarte și analize, îmbunătățindu-ți procesul de recrutare, expriența candidaților și colaborarea în cadrul echipei
Evaluări și Managementul Performanței
Modulul automatizează procesele specifice, prin intermediul unor funcționalități precum:
- managementul performanțelor, bazat pe evaluarea competențelor existente și nivelul dorit, ca obiectiv
- planuri de dezvoltare individuale, pentru îmbunătățirea performanțelor, cu urmărirea progresului și stabilirea unor obiective concrete
- rapoarte și statistici, oferind informații în detaliu pentru echipa de HR, despre nevoia de training-uri, de calificare și de dezvoltare a echipei
Gestionarea Activelor
- se poate administra întreg portofoliul de active din cadrul organiției: echipamente hardware, licențe software, echipamente de birou, mobilier, etc.
- oferă posibilitatea de a lua decizii justificate, concrete, de a decide dacă este nevoie de achiziția unor noi active, de a urmări situația acestora, alocarea lor, precum și situația echipamentelor scoase din uz sau trimise în service
- pentru fiecare angajat sau colaborator, se poate obține cu ușurință o listă de inventar, cu toate echipamentele din dotare
Onboarding
Modulul asigură o relație de succes, pe termen lung, între angajat și angajator. Organizează și eficientizează procesul de onboarding prin:
- stabilirea procesului de pre-onboarding pentru fiecare departament implicat (HR, IT, Contabilitate), astfel încât, primele zile ale noului coleg să decurgă cu ușurință, organizat, având toate instrumentele necesare desfășurării activității deja pregătite și disponibile
- fă-le cunoscute, noilor angajați, procesele interne specifice organizației tale, prezintă-le misiunea, scopul și valorile companiei tale, motivează-i și îndrumă-i prin stabilirea unor obiective pentru primele 30, 60, 90 de zile
Solicită un demo pentru Wayman
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Wayman completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!