Simplifică și optimizează procesele de HR & Management prin intermediul WAYMAN! Salvează și procesează toate informațiile privind recrutarea, managementul angajați, clienților și proiectelor, într-un mediu securizat și transparent. Ține evidența activelor mobile și imobile, obține rapoarte și analize avansate, optimizează procesul de recrutare și de onboarding, integrează obiectivitatea în procesul de evaluare a performanțelor. Renunță la documentele fizice, la procesele anevoioase și complicate, focusează-te pe business și resursa umană.
Accesibil de pe orice dispozitiv: desktop, laptop, tabletă sau smartphone prin aplicația dedicata iOS sau Android. Wayman are o interfață intuitivă, prietenoasă, cu multiple posibilități de personalizare. Se poate integra cu ușurință cu sisteme externe de tip ERP sau sisteme de pontaj, cu diferite platforme precum Active Directory, calendare Outlook și GMail, sau servicii de stocare și livrare conținut (Dropbox, AWS).
- Fișă angajați
- Management fișă de post
- Managemenet aplicări
- Management concedii
- Management fișe de evaluare a performanțelor
- Evaluare angajați (360 Feedback)
- Cloud, SaaS, Web
- SaaS
- On premises
- Windows
- Ubuntu
- MacOS
- CentOS
- Redhat
- Română
- Engleză
- Franceză
- Germană
- Prin browser
- Prin aplicație dedicată pentru iOS
- Prin aplicație dedicată pentru Android
- Da, prin dezvoltare la cerere
- Curs
- Webinar
- În intervalul orelor lucrătoare
- Versiune de trial
- Demo individual
- Demo în cadrul unei prezentări
Angajați și Colaboratori
Organizezi toate informațiile angajaților și colaboratorilor, într-un mediu securizat și centralizat. Elimini documentele fizice, procesele consumatoare de timp, multitudinea de aplicații externe și te concentrezi pe ceea ce contează: anagajamentul personalului, retenție, dezvoltare profesională și multe altele.
- informații angajați și contracte asociate, documente personale
- administrează și urmărește prezența angajaților (foi colective de prezență pentru ITM, pontaj, cereri de concediu, sărbători legale, rapoarte și statistici)
- generează CV-uri rapid și ușor, cu un design personalizat, bazat pe informațiile existente și asociate fiecărui angajat
- evidențiază expertiza echipelor tale prin utilizarea matricilor de competențe tehnice și cunoștințelor de limbi străine
- construiește organigrama firmei, evidențiind rolurile, ierarhia și responsabilitățile
- afișează vizual organizarea birourilor și locația fizică a fiecărui angajat
- utilizează eficient datele și statisticile oferite în luarea celor mai bune decizii pentru organizația ta
- alerte și notificări expirare documente, contracte și anexe
Clienți și Proiecte
Eficientizează performanțele organizației și a echipelor. Păstrează într-un singur loc toate informațiile despre clienți și proiectele asociate, monitorizează performanța și profitabilitatea prin intermediul statisticilor și indicatorilor de performanță. Ai acces instant la imaginea actuala, ansamblul complet, al tuturor proiectelor din portfoliu, fii mereu la curent cu detaliile din fiecare echipă și proiect, precum:
- status, istoric și timeline
- orele livrate și facturate
- membrii echipei din fiecare proiect, rolul acestora, planificarea, disponibilitate și condițiile contractuale
- bugete și emitere facturi
- costuri și monitorizare furnizori
- administrare contracte și anexe
Recrutare și Talent Management
Urmărește, evaluează și angajează cei mai buni candidați prin intermediul modulului de recrutare. Îți oferă avantajul de a avea, într-un cadru organizat, informațiile despre candidați pe parcursul fiecărei etape din procesul de recrutare. Astfel, te poți concentra pe a căuta persoanele potrivite organizației tale și, în același timp, oferind candidațiilor o experiență placută și transparentă. Consolidează-ți poziția de angajator de top.
- urmărește și administrează profilele și aplicațiile candidaților
- scheme și procese de recrutare personalizabile, asociate fiecărei pozitii deschise
- evaluezi rapid și consistent cunoștințele tehnice ale candidaților prin intermediul testelor online
- colaborează și angajează ca o echipa: permisiuni și roluri pentru angajații tai, participanți în procesul de selecție, oferind feedback în fiecare etapă a procesului de recrutare
- iei decizii documentate prin intermediul feedback-ului de la evaluatori
- maximizează informațiile oferite de rapoarte și analize, îmbunătățindu-ți procesul de recrutare, expriența candidaților și colaborarea în cadrul echipei
Evaluări și Managementul Performanței
Dezvoltarea continuă a performanțelor, prin stabilirea transparentă a obiectivelor și a feedback-ului continuu, este vital în orice organizație. Construit având ca scop facilitarea păstrării dinamicității și a agilității companiilor, modulul de evaluare și managementul performanței automatizează procesele specifice, prin intermediul unor funcționalități precum:
- managementul performanțelor, bazat pe evaluarea competențelor existente și nivelul dorit, ca obiectiv
- planuri de dezvoltare individuale, pentru îmbunătățirea performanțelor, cu urmărirea progresului și stabilirea unor obiective concrete
- rapoarte și statistici, oferind informații în detaliu pentru echipa de HR, despre nevoia de training-uri, de calificare și de dezvoltare a echipei
Gestionarea Activelor
Prin intermediul acestui modul, îți poți administra întreg portofoliul de active din cadrul organiției: echipamente hardware, licențe software, echipamente de birou, mobilier, etc.
Având toate aceste informații, printr-un singur click, ești în măsura de a lua decizii justificate, concrete, de a decide dacă este nevoie de achiziția unor noi active, de a urmări situația acestora, alocarea lor, precum și situația echipamentelor scoase din uz sau trimise în service.
Pentru fiecare angajat sau colaborator, se poate obține cu ușurință o listă de inventar, cu toate echipamentele din dotare.
Onboarding
Asigurarea unei experiențe plăcute de onboarding, pentru cei mai noi angajați din cadrul organizației, asigură o relație de succes, pe termen lung, între angajat și angajator. Organizează și eficientizează procesul de onboarding prin:
- stabilirea procesului de pre-onboarding pentru fiecare departament implicat (HR, IT, Contabilitate), astfel încât, primele zile ale noului coleg să decurgă cu ușurință, organizat, având toate instrumentele necesare desfășurării activității deja pregătite și disponibile
- fă-le cunoscute, noilor angajați, procesele interne specifice organizației tale, prezintă-le misiunea, scopul și valorile companiei tale, motivează-i și îndrumă-i prin stabilirea unor obiective pentru primele 30, 60, 90 de zile.
Solicită un demo pentru Wayman
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru produsul Wayman completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!