10 reguli de aur pentru un design corespunzător al procesului de afaceri digital

24 martie 2021

Baza fiecărui proiect de optimizare a proceselor este un design bine gândit.

10 reguli de aur pentru un design corespunzător al procesului de afaceri digital
Sunteți siguri că beneficiați de întregul potențial oferit de designul proceselor?

Aflați acum răspunsul, în funcție de aceste 10 reguli de aur!

  1. Determinați în avans dacă procesul digital trebuie să fie disponibil în mai multe limbi. Multilingvismul este un aspect cheie în implementare. Recomandăm încorporarea mesajelor în fiecare dintre limbile utilizate.
  2. Creați procese astfel încât să poată rula și pe alte servere/browser-e. Este adesea necesar ca procesele digitale să funcționeze între sisteme. Prin urmare, are sens crearea proceselor în așa fel încât să poată rula și pe alte servere, cu parametri diferiți.
  3. Creați documentația ce descrie în totalitate fluxurile de lucru. Documentația este deosebit de importantă pentru designerii de proces care trebuie să implementeze schimbări viitoare sau preiau proiecte de la altcineva.
  4. Aplicați liniile de cod. Fiecare limbaj de programare recomandă instrucțiuni de cod pentru a ușura citirea codului sursă, menținerea și dezvoltarea. Prin urmare, urmărirea recomandărilor de standarde PHP este relevantă (de exemplu vizitați https://pear.php.net/manual/en/standards.php.
  5. Testați procesele extinse în simulator. Înainte de a activa un proces, testați fiecare pas, pe larg. Acesta include, de exemplu, fluxul de date pentru următorii pași, activități din sistem, condiții ale regulilor și scripturi.
  6. Folosiți doar contul propriu. Lucrați doar cu un cont personal, altfel nu este clar cine a făcut anumite modificări și auditul devine dificil.
  7. Validați datele introduse de utilizator și verificați plauzibilitatea. Datele introduse de utilizator trebuie să fie validate și verificate pentru a fi plauzibile, inclusiv câmpurile precum data, adresa IP sau adresa de e-mail (conține punct, semn @, domeniul). Acest lucru se poate face, de exemplu, cu expresii în casetele de dialog de sub Validare sau cu înscripturi personalizate.
  8. Creați propriile scripturi pentru mesaje de eroare. Utilizatorii ar trebui să fie avertizați cu privire la erorile de introducere cu un mesaj util.
  9. Acordați atenție experienței utilizatorului. Ar trebui să coordonați îndeaproape designul procesului cu angajații care vor lucra cu acesta. Orientarea spre dorințele lor și o asistență atentă îmbunătățește experiența utilizatorului.
  10. Construiți procesele logic și coerent. O grafică de proces ar trebui să ofere o imagine de ansamblu, semnificativă a procesului digital de afaceri. De aceea, întotdeauna asigurați conexiunile logice reprezentate grafic și autonomia proceselor.

Din experiența noastră, unul dintre aspectele pentru care recomandăm optimizarea proceselor cu soluția JobRouter este că permite personalizarea proceselor digitale în funcție de nevoile fiecărei echipe și companii.

Acest articol a fost publicat inițial pe pagina de blog a companiei, aici - https://tinyurl.com/10ReguliDesignProceseDigitale   

 

Beck et al.

Beck et al. este alegerea potrivită în obținerea performanței de top în afacerile clienților săi prin oferirea de servicii de consultanță, implementare și suport în accelerarea digitalizării.Prin cunoștințele tehnice și de consultanță IT, digitalizează procesele și documentele clienților prin utilizarea unor platf...

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Ce trebuie să știi la implementarea primului ERP?

95% dintre companiile care implementează corect o aplicație software reușesc să îmbunătățească procesele interne după acest pas.

Citește tot arrow_forward

Șase din zece businessuri au suferit o breșă de securitate în ultimii trei ani

Circa șase din zece companii au suferit o breșă de securitate informatică în ultimii trei ani, iar o treime dintre specialiștii în securitate IT care nu au avut de-a face cu incidente spun că e foarte probabil să fie victime fără să știe asta, arată un studiu global al Bitdefender. Ponderea companiilor care s-au confruntat cu incidente în primele șase luni din 2019 e...

Citește tot arrow_forward