10 reguli de aur pentru un design corespunzător al procesului de afaceri digital

24 Mar 2021

Baza fiecărui proiect de optimizare a proceselor este un design bine gândit.

10 reguli de aur pentru un design corespunzător al procesului de afaceri digital
Sunteți siguri că beneficiați de întregul potențial oferit de designul proceselor?

Aflați acum răspunsul, în funcție de aceste 10 reguli de aur!

  1. Determinați în avans dacă procesul digital trebuie să fie disponibil în mai multe limbi. Multilingvismul este un aspect cheie în implementare. Recomandăm încorporarea mesajelor în fiecare dintre limbile utilizate.
  2. Creați procese astfel încât să poată rula și pe alte servere/browser-e. Este adesea necesar ca procesele digitale să funcționeze între sisteme. Prin urmare, are sens crearea proceselor în așa fel încât să poată rula și pe alte servere, cu parametri diferiți.
  3. Creați documentația ce descrie în totalitate fluxurile de lucru. Documentația este deosebit de importantă pentru designerii de proces care trebuie să implementeze schimbări viitoare sau preiau proiecte de la altcineva.
  4. Aplicați liniile de cod. Fiecare limbaj de programare recomandă instrucțiuni de cod pentru a ușura citirea codului sursă, menținerea și dezvoltarea. Prin urmare, urmărirea recomandărilor de standarde PHP este relevantă (de exemplu vizitați https://pear.php.net/manual/en/standards.php.
  5. Testați procesele extinse în simulator. Înainte de a activa un proces, testați fiecare pas, pe larg. Acesta include, de exemplu, fluxul de date pentru următorii pași, activități din sistem, condiții ale regulilor și scripturi.
  6. Folosiți doar contul propriu. Lucrați doar cu un cont personal, altfel nu este clar cine a făcut anumite modificări și auditul devine dificil.
  7. Validați datele introduse de utilizator și verificați plauzibilitatea. Datele introduse de utilizator trebuie să fie validate și verificate pentru a fi plauzibile, inclusiv câmpurile precum data, adresa IP sau adresa de e-mail (conține punct, semn @, domeniul). Acest lucru se poate face, de exemplu, cu expresii în casetele de dialog de sub Validare sau cu înscripturi personalizate.
  8. Creați propriile scripturi pentru mesaje de eroare. Utilizatorii ar trebui să fie avertizați cu privire la erorile de introducere cu un mesaj util.
  9. Acordați atenție experienței utilizatorului. Ar trebui să coordonați îndeaproape designul procesului cu angajații care vor lucra cu acesta. Orientarea spre dorințele lor și o asistență atentă îmbunătățește experiența utilizatorului.
  10. Construiți procesele logic și coerent. O grafică de proces ar trebui să ofere o imagine de ansamblu, semnificativă a procesului digital de afaceri. De aceea, întotdeauna asigurați conexiunile logice reprezentate grafic și autonomia proceselor.

Din experiența noastră, unul dintre aspectele pentru care recomandăm optimizarea proceselor cu soluția JobRouter este că permite personalizarea proceselor digitale în funcție de nevoile fiecărei echipe și companii.

Acest articol a fost publicat inițial pe pagina de blog a companiei, aici - https://tinyurl.com/10ReguliDesignProceseDigitale   

 

Beck et al. este alegerea potrivită în obținerea performanței de top în afacerile clienților săi prin oferirea de servicii de consultanță, implementare și suport în accelerarea digitalizării.

Prin cunoștințele tehnice și de consultanță IT, digitalizează procesele și documentele clienților prin utilizarea unor platfome cu mii de utilizatori în momentul de față, la nivel internațional: JobRouter și DocuWare.

Scurt istoric al companiei:

1989 – S-a înființat grupul Beck et al. în Germania

2005 – S-a deschis filiala Beck et al. în Cluj-Napoca, România având ca principal obiectiv acordarea de servicii de suport IT pentru proiectele internaționale

2010 – Serviciile oferite s-au diversificat înspre consultanță de business, implementare proiecte de digitalizare și suport în utilizarea optimă a produselor

2011 – Partener autorizat DocuWare – produs recunoscut de Gartner, Nucleus și alte companii de analiză de piață, ca unul dintre cele mai bune produse de management al documentelor pentru companiile care au ca obiectiv digitalizarea documentelor

2012 – Partener autorizat JobRouter – una dintre cele mai versatile platforme de automatizare a proceselor si data management, potrivită companiilor care au ca obiectiv creșterea eficienței prin digitalizarea proceselor

2020 – Având 40 de angajați și 20 de proiecte implementate ne conturăm rolul de partener de încredere pentru accelerarea digitalizării afacerilor.

 

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare