Cum ajută aplicațiile software să treci cu succes de controalele fiscale?

23 martie 2021

Relația dintre autoritățile fiscale și contribuabili este considerată, de cele mai multe entități juridice ca fiind una tensionată, definită prin mii de documente, birocrație și dezorganizare.

Cum ajută aplicațiile software să treci cu succes de controalele fiscale?

Companiile trebuie să aibă sisteme eficiente de evaluare a riscului, de control și remediere, prin care să prevină probleme și neconcordanțe fiscal și, de asemenea, să identifice practice de optimizare fiscal conforme cu legislația în vigoare și cu noul Cod Fiscal.

Softlead a identificat 5 tipuri de aplicații software ce pot ajuta companiile mici, medii sau mari să depășească în mod facil controalele de orice tip.

  1. Aplicațiile software de Document Management. Au rolul de a gestiona eficient documentele importante dintr-o companie și fluxurile de circulare ale acestora, cum ar fi copii contracte, acte adiționale, avize de expediție a mărfii, facturi, NIR-uri, documente contabile, chitanțe, dar și multe altele specifice industriei sau activității companiei. Solicită un demo pentru compania ta!

Orice companie, indiferent de specificul său, trebuie să adopte un sistem de normare a documentelor, iar acest lucru poate fi obținut facil prin intermediul principalelor beneficii aduse de aplicațiile software dedicate: căutare, versionare, automatizarea fluxului de comunicare a documentelor, securitate, accesibilitate din orice punct.

  1. Aplicațiile software de facturare (facturi emise).

Procesarea manuală a unei singure facturi înseamnă un cost de 11.76$, în timp ce automatizarea fluxurilor de management a facturilor poate aduce scăderi de costuri de până la 70%. La nivelul unui departament dedicat, echivalentul poate fi dat de sute de ore alocate, ce pot fi folosite în direcții de optimizare a modelului de business sau a cifrelor organizaționale. În cazul în care o autoritate solicită acces la un anumit set de facturi emise, pentru a verifica gradul de conformitate, accesul la acestea trebuie să fie facil și rapid, aspect întrunit de aplicații software dedicate.

Solicită un demo pentru compania ta!

  1. Aplicațiile software de Resurse Umane sunt eficiente în buna funcționare din punct de vedere legal a unei companii prin suita de module și de funcționalități specifice: alerte de expirare a actelor: buletine, contracte de muncă pe perioadă determinată, pontaje automate, greșeli de calcul – salarizare, bonusare, încadrare, deduceri de impozite. Solicită un demo pentru compania ta!
  2. Aplicații software financiar-contabilitate. Soluțiile informatice dedicate departamentului financiar au capacitatea de a identifica greșeli de calcul, lipsa verificării furnizorilor conform legii, managementul corect al achizițiilor și înregistrarea acestora, casări, scoatere din evidență, dar și multe altele. Solicită un demo pentru compania ta!
  3. Raportare – Business Intelligence (BI). Aplicațiile software de tip BI oferă acces la rapoarte specifice industriei și domeniului de activitate (exemplu: situația stocurilor pe ultimii ani), oferind o perspectivă completă asupra liniilor de business ale companiei. Solicită un demo pentru compania ta! 

De asemenea, soluțiile software de raportare și BI ajută managementul și departamentele direct vizate să ia decizii mai bune (creștere cu 95% a capacității de îmbunătățire a deciziilor), să îmbunătățească eficiența operațională, să crească încasările cu până la 88% și să câștige avantaje competitive la nivelul pieței.

Este foarte important ca orice companie, indiferent de mărimea ei, să conștientizeze faptul că amânarea digitalizării presupune o dificultate ulterioară în implementări software. Alocarea bugetului, modelarea proceselor interne, evaluarea corectă a volumului de resurse necesare transformării digitale și migrării către soluții software potrivite pot aduce un val de reticență la nivelul utilizatorilor interni, direct vizați în procesul de implementare și folosire a aplicațiilor software. Alexandra Roată, Co-Founder Softlead.ro.

Cât costă achiziția aplicațiilor software dedicate creșterii eficienței organizaționale?

Cost Aplicație de Facturare – de la 3 euro/lună

Cost Aplicație Financiar-Contabilitate – de la 500 Euro/licență

Cost Aplicație Managmentul Documentelor – de la 5 Euro/user

Cost Aplicație HR (Human Resources) – 10 Euro/user

Cost Aplicație BI – de la 3000 euro/licență

Care sunt beneficiile digitalizării companiilor cu aceste tipuri de aplicații software?

  • Scăderea riscurilor de eroare în documente
  • Acces facil la documente
  • Timp de pregătire a documentelor

 

Cu peste 600 de aplicații software în platformă, Softlead ajută companiile să aleagă soluția software potrivită nevoii și obiectivelor lor. Ai nevoie de o aplicație dedicată companiei tale? Completează formularul sau trimite-ne solicitarea ta pe adresa [email protected]
Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

TECH START-UP: CONNECTIONS LANSEAZĂ PLATFORMA DE FINTECH BANKNIT

Connections, lider pe piața de digital transformation din România, Bulgaria și Serbia anunță lansarea startup-ului fintech Banknit, o platformă care integrează și expune, sub un API unic, datele oferite de bănci, în concordanță cu directiva europeana Revised Payment Service Directive (PSD2).

Citește tot arrow_forward

Tremend intră, pentru al patrulea an consecutiv, în topul Financial Times 1000 al celor mai dinamice companii din Europa

Tremend Software Consulting a intrat, pentru a patra oară consecutiv, în topul FT 1000, clasamentul anual al companiilor din Europa cu cea mai rapidă creștere a veniturilor, realizat de Financial Times și Statista. Compania de consultanță și dezvoltare software a înregistrat o evoluție a veniturilor de 335,6%, consolidându-și astfel poziția printre jucătorii de profil ...

Citește tot arrow_forward

Creștere de 41% a sectorului e-commerce pe fondul pandemiei COVID-19

Pe 2 Noiembrie 2020 - în cadrul evenimentului GPeC SUMMIT Online - au fost anunțate în premieră rezultatele studiului anual asupra sectorului e-commerce din România realizat de compania de cercetare de piață iSense Solutions pentru GPeC. Cercetarea a fost derulată în perioada Martie-Octombrie 2020, pe un eșantion reprezentativ pentru mediul urban, iar datele au fost c...

Citește tot arrow_forward