2014 – Anul de foc al managementului eficient. Industria aplicatiilor CRM, reprezentata la CEBIT 2014.

07 martie 2014

La mai putin de 8 luni de la anuntarea versiunii X5 a solutiei de tip Customer Relationship Management (CRM) a companiei CRM4YOU, aceasta anunta varianta imbunatatita, lansata pe piata sub denumirea CAS genesisWorld X6.

Daca in cazul versiunii X5.0.3 vorbeam despre o interfata prietenoasa, ce optimizeaza timpul utilizatorilor aplicatiei, integrarea cu alte sisteme de tip Enterprise Resource Planning (ERP), posibilitatea introducerii setarilor de formatare a textelor sau functionalitati dedicate sistemului de operare Windows, versiunea X6 aduce un modul de facturare.

Pentru a fi mai aproape de industria tehnologica avansata si pentru ca aplicatia CAS genesisWorld este o reprezentare a tendintelor in ceea ce priveste segmentul CRM, versiunea X6 va fi lansata si in cadrul evenimentului international CEBIT 2014, cel mai important eveniment international de expozitii si conferinte dedicate profesionistilor din domeniul tehnologiei informatiei, ce va avea loc la Hanovra, Germania, in perioada 10-14 martie 2014. Asteptand aproximativ 230.000 de vizitatori specializati, 72% din participantii la CEBIT sunt implicati în procesul decizional.

De asemenea, pentru toti utilizatorii solutiei CAS genesisWorld si pentru cei care intentioneaza achizitionarea unei astfel de aplicatii atat de utile afacerii lor, CRM4YOU pune la dispozitie o serie de training-uri gratuite si complete, in vederea identificarii scenariilor reale de testare a acesteia. Pentru a vedea programul complet, accesati Programul evenimentelor.

Astfel, seria de training-uri se deschide cu un webinar introductiv (avantajele implementarii unei solutii CRM, care sunt procesele ce pot fi optimizate in cadrul unei companii prin solutiile de tip CRM), live demo, modulele pe care le ofera aplicatia (Geomarketing, Helpdesk, modulul dedicat managementul evenimentelor), webinarii dedicate utilizatorilor directi si administratorilor.

Pentru a beneficia de un astfel de training complet, pentru a afla datele exacte ale desfasurarii lor sau pentru inscriere, puteti solicita mai multe detalii la adresa de e-mail [email protected]. In vederea inregistrarii, sunt necesare date precum nume/prenume, adresa de e-mail, compania reprezentata, numarul de telefon si webinarul ales.

Despre CRM4YOU

Cu o experienta de peste 10 ani în  domeniul consultantei pentru solutii integrate hardware si software, membrii echipei noastre sunt gata sa va ofere cele mai bune solutii  care sa satisfaca pe deplin  nevoile companiei dumneavoastra .

În plus, experienta de aproape 5 ani cu produsele CAS Software AG ne-a convins sa devenim Parteneri CAS si sa venim în ajutorul dumneavoastra pentru a va sustine procesele de business din companie.

Aria noastra de cunostiinte acopera toate fazele unei implementari de succes: analiza de nevoie si analiza de business; business reengineering; project management; proiectare de solutii hardware si software; customizari si personalizari; dezvoltare de solutii la cheie pe diverse tehnologii (.NET, C#, Delphi, etc.), testare si documentare tehnica; support si helpdesk.

CRM4YOU

CRM4YOU

Cu o experienta de peste 10 ani în domeniul consultantei pentru solutii integrate hardware si software, membrii echipei noastre sunt gata sa va ofere cele mai bune solutii care sa satisfaca pe deplin nevoile companiei dumneavoastra. În plus, experienta de aproape 5 ani cu produsele CAS Software AG ne-a convins sa devenim Parteneri CAS si sa...

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate
CAS genesisWorld xRM - CRM

Ce garanteaza succesul unei companii? Mintile din spatele acesteia, clientii  multumiti ca element central, angajatii motivati.Toate  acestea pot fi realitate cu o solutie CRM adecvata.   CAS genesisWorld este solutia standard pentru CRM, care va sprijina optim în managementul clientilor dumneavoastra. Este atât de flexibil si poate fi  adaptat în mod id...

Citește tot arrow_forward
Articole IT&C similare

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce (sursele sunt menționate la finalul raportului), valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro....

Citește tot arrow_forward

SonicWall: La început de an, infractorii informatici caută noi tipuri de atacuri. Trebuie să fim vigilenți în lunile următoare

Infractorii informatici nu au vacanță. Noi variante de malware au fost identificate în cursul lunii ianuarie de către echipa companiei de securitate IT SonicWall.

Citește tot arrow_forward

SAP lansează 10 funcționalități noi de Experience Management (XM)

La trei luni de la finalizarea achiziției companiei Qualtrics, SAP lansează zece funcționalități noi, care combină datele referitoare la experiență (X-data) cu cele operaționale (O-data), pentru măsurarea și îmbunătățirea celor patru piloni cheie în experiențele de business: client, angajat, produs și brand. Introducerea acestui sistem stabilește un nou standard î...

Citește tot arrow_forward