5 aplicații software ERP pentru companii medii

27 May 2020

Aplicațiile software de tip ERP care pot fi implementate cu succes și accesibile companiilor mici, totodată, din punctul de vedere al costurilor, sunt cele care promit eficiența proceselor organizaționale pentru departamentele financiare, precum și o acuratețe a cifrelor unitare ale business-ului.

5 aplicații software ERP pentru companii medii

Pentru că tot mai multe companii au observat că există o nișă cu potențial de creștere și dezvoltare, mai exact cea redată de afacerile mici, au ales să structureze module ale aplicațiilor de tip ERP care să fie potrivite și în cazul acestora. Bazate pe un model de business de tip abonament, aplicațiile ERP nu implică o creștere a costurilor, de tipul găzduirii pe servere sau mentenanței, ceea ce aduce beneficii multiple clienților.

Când este indicat ca o firmă medie să ia decizia achiziționării unui program ERP?

Nu există un moment ideal recomandat pentru implementarea unei soluții software ERP, decizia se bazează exclusiv pe o analiză a eventualelor probleme sau nevoi ale companiei. De exemplu, lipsa unei perspective generale asupra costurilor, bugetelor și indicatorilor financiari, aglomerarea anumitor departamente cu activități de tip repetitiv, dar care sunt efectuate manual, toate acestea pot duce la o decizie de analiză a beneficiilor achiziției unei aplicații software.

Iată câteva exemple de aplicații software de tip ERP, care sunt potrivite pentru afaceri medii:

Entersoft Business Suite

Entersoft Business Suite® este o solutie integrata, dedicata managementului tuturor activitatilor unei companii pe baza functionalitatilor avansate de ERP, CRM, Retail, Mobile, E-Commerce si business Intelligence. Suita permite automatizarea si optimizarea proceselor de business pentru cresterea eficientei activitatii si reducerea cheltuielilor si totodata ofera informatii in timp real pentru sustinerea deciziilor.

Sage Business Cloud X3

Sage Business Cloud X3 schimbă modul în care companiile concurează și cresc. Sage X3 este o soluție ERP care livrează într-un mod rapid, simplu și flexibil module pentru gestionarea componentelor financiar- contabile, supply chain, management de proiect, dar și managementul producției, la un cost redus față de sisteme tipice ERP enterprise.

Microsoft Dynamics Business Central

În timp ce Microsoft Dynamics 365 este dedicat companiilor mari, Microsoft oferă o variantă accesibilă de aplicație software integrată pentru afaceriile mici și medii, care au nevoie de un sistem de gestionare și de management al departamentelor financiare, de supply chain sau de project management, toate într-un singur produs.

Utilizatorii se pot bucura de faptul că au acces în timp real la rapoarte ce au la bază sisteme de tip Business Intelligence (BI), dar și de faptul că produsul poate fi integrat cu suita Microsoft (Excel, Word, Outlook sau Azure).

Din punctul de vedere al costurilor, modelul de plată este per utilizator, printr-un abonament lunar direct proporțional cu nevoile companiei-client.

SAP Business One

Definit ca un produs cu adresabilitate mare, SAP Business One acoperă o gamă largă de beneficii atât de dorite de companiile medii: managementul vânzărilor, al activității financiare, al clienților, achizițiile, facturarea și contabilitatea precum și rapoartele de business derivate. Aplicația include și o versiune mobilă (disponibilă pe dispozitive iOS și Android), ce oferă acces la module specifice, pentru gestionarea rapidă a cifrelor și vizualizarea datelor generale.

Companiile pot alege personalizarea SAP Business One pentru industriile lor, acolo unde acest lucru poate aduce avantaje suplimentare (exemplu: în domenii precum: comerț, producție, distribuție sau servicii profesionale). De asemenea, în funcție de tipurile de aplicații existente, deja implementate de către o companie, SAP Business One permite integrări sau personalizarea anumitor formulare de colectare a datelor, tabele sau formulare utile în activitatea definitorie a companiei.

Oracle NetSuite

Oracle prezintă NetSuite ca fiind alternativa software integrată, dedicată afacerilor de orice mărime, dar care se pliază inclusiv în cazul companiilor mici. Soluția include module de gestiune financiară, dedicată serviciilor cu clienții, funcționalități de comerț electronic, precum și acces la rapoarte complete cu rol de monitorizare a indicatorilor de performanță ai companiei care alege aplicația.

Soluția este 100% disponibilă în cloud, pe NetSuite Cloud Platform, fapt ce le permite organizațiilor să adauge module noi (SuitePeople – aplicația dedicată managementului resurselor umane), produsul fiind recomandat industriilor de tip producție, media și/sau publicitate, ONG-urilor, retail, de servicii, distribuție sau IT.

Ai nevoie de o aplicație software? Completează formularul de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected]! 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul