Descrierea aplicației

Entersoft Business Suite® este o solutie integrata, dedicata managementului tuturor activitatilor unei companii pe baza functionalitatilor avansate de ERP, CRM, Retail, Mobile, E-Commerce si business Intelligence. Suita permite automatizarea si optimizarea proceselor de business pentru cresterea eficientei activitatii si reducerea cheltuielilor si totodata ofera informatii in timp real pentru sustinerea deciziilor.

Componenta ERP din Entersoft Business...

Citește tot arrow_forward

Entersoft Business Suite® este o solutie integrata, dedicata managementului tuturor activitatilor unei companii pe baza functionalitatilor avansate de ERP, CRM, Retail, Mobile, E-Commerce si business Intelligence. Suita permite automatizarea si optimizarea proceselor de business pentru cresterea eficientei activitatii si reducerea cheltuielilor si totodata ofera informatii in timp real pentru sustinerea deciziilor.

Componenta ERP din Entersoft Business Suite® colecteaza si proceseaza informatii despre toate aspectele activitatii unei companii si le distribuie catre angajati pentru a sustine eficient fluxurile de lucru. Solutia permite adoptarea unui mod de lucru bazat pe bune practici, deja testat si validat de piata, contribuind astfel la cresterea productivitatii angajatilor si a competitivitatii companiei.

Un element de baza al solutiei il reprezinta rapoartele manageriale obtinute in timp real si prezentate intr-o forma grafica intuitiva (dashboards), precum si analizele de tip Business Intelligence care permit obtinerea unei imagini reale asupra companiei si implicit luarea unor decizii bazate pe informatii corecte si relevante.

Module ERP Entersoft Business Suite®:

• Contabilitate Financiara

• Contabilitate Generala

• International Accounting Standards (IAS)

• Bugete

• Contabilitate Manageriala

• Numerar si Lichiditati

• Creante si Datorii

• Gestiunea Stocurilor

• Vanzari si Distributie

• Achizitii si Gestionarea Livrarilor

• Managementul Productiei

• Managementul Proiectelor

 Solutia se adreseaza cu precadere companiilor mari si mijlocii.

arrow_backCitește mai putin
General rating
Ușurința în utilizare
3/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Adaugă un review
Principalele funcționalități
  • Management de proiect
  • Managementul achizițiilor
  • Managementul forței de vânzări
  • Managementul stocurilor
  • Modul financiar contabilitate
Modalitate de licențiere
  • On premises
  • SaaS
Modalitate de accesare
  • Accesare prin intermediul rețelei companiei
  • Accesare prin internet
  • Instalare pe calculator/server
Sistem de operare
  • MacOS
  • Windows
Limba în care este disponibilă aplicația
  • Engleză
  • Română
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin aplicație dedicată pentru Android
  • Prin aplicație dedicată pentru iOS
  • Prin aplicație dedicată pentru Windows Mobile
  • Prin browser
Integrare cu alte sisteme
  • Da, prin standarde
Instruire
  • Curs
  • Prin intermediul documentației
Suport tehnic
  • În intervalul orelor lucrătoare

Solicită un demo

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Produse asemănătoare
Nexus ERP

Software pentru afaceriNexus ERP acoperă un spectru larg de funcții special concepute pentru a contribui la evoluția afacerii tale. Îți propunem controlul unitar și centralizat al instrumentelor informatice ale afacerii pe care o conduci. Controlezi atât sistemul financiar-contabil, distribuirea resurselor firmei, vânzările B2B și retail, cât și comenzile și v&acir....

Qubicor5 ERP

Din punct de vedere al functionalitatilor Qubicor este o platforma software care inglobeaza in mod inteligenet toate departamentele si fluxurile comerciale dintr-o intreprindere si anume: Vanzari, Achizitii, Gestiune de depozit si stocuri, Productie, Contabilitate financiara (inclusiv declaratii fiscal) si Resurse umane - Salarizare.  Qubicor isi propune sa dezvolte o campanie de informare a....

ASiS ERP

Sistemul Informatic Integrat ASiS, un sistem de tip ERP, raspunde provocarilor cu care se confrunta companiile in prezent. ASiS optimizeaza procesele economice, sporeşte gradul de eficienţa al angajaţilor, creşte gradul de satisfacţie al clienţlor şi al furnizorilor şi permite urmarirea in detaliu a costurilor activitaţii. Şi pentru ca suntem in permanent contact cu clienţii noştri şi....