5 beneficii ale digitalizării proceselor interne

14 Nov 2019

Ca urmare a parteneriatului nostru încheiat în anul 2012 cu JobRouter, a feedback-ului de la clienții și consultanții noștri IT, am descoperit o serie de beneficii concrete ale digitalizării proceselor.

5 beneficii ale digitalizării proceselor interne

Pornind de la o nevoie concretă din companie, putem găsi soluția de automatizare care să răspundă acesteia. Această nevoie apare ca urmare a dezvoltării companiei, a cărui management reușește să facă față solicitărilor din ce în ce mai greu.

Subiectul digitalizării este tot mai prezent în mediul online și determină un mod de lucru transparent și eficient.

Iată cele 5 beneficii ale digitalizării proceselor, confirmate în mod direct de către colaboratorii noștri, cu impact asupra activității din companii:

  1. Eficientizarea timpului pentru managementul contractelor - de la o lună și jumătate pentru semnarea unui contract în mod fizic, până la câteva minute sau un număr de zile pentru aceeași activitate în mediul digital
  2. Centralizarea informațiilor privind aprobarea unei facturi în același document pentru departamentul de contabilitate
  3. Funcționarea în mod optim a departamentului de resurse umane prin setarea automată a înlocuitorului în perioada zilelor libere
  4. Managementul eficient al unui proiect deoarece multitudinea de documente scanate o singură dată generează în mod automat barcode-urile specifice și fișierele care ulterior se transmit automat spre aprobare
  5. Gestionarea bugetelor în conformitate cu planul de business al companiei.

Dintre procesele automatizate care au adus plus valoare clienților noștri sunt: verificarea facturilor, gestionarea contractelor, managementul stocurilor, cererile de concediu, deplasările cu  aprobări de bugete, instrucțiunile, organizarea evenimentelor.

Identifică un proces din companie care ar putea fi automatizat și solicită un DEMO al soluției JobRouter specifice digitizării proceselor. 

Beck et al. este alegerea potrivită în obținerea performanței de top în afacerile clienților săi prin oferirea de servicii de consultanță, implementare și suport în accelerarea digitalizării.

Prin cunoștințele tehnice și de consultanță IT, digitalizează procesele și documentele clienților prin utilizarea unor platfome cu mii de utilizatori în momentul de față, la nivel internațional: JobRouter și DocuWare.

Scurt istoric al companiei:

1989 – S-a înființat grupul Beck et al. în Germania

2005 – S-a deschis filiala Beck et al. în Cluj-Napoca, România având ca principal obiectiv acordarea de servicii de suport IT pentru proiectele internaționale

2010 – Serviciile oferite s-au diversificat înspre consultanță de business, implementare proiecte de digitalizare și suport în utilizarea optimă a produselor

2011 – Partener autorizat DocuWare – produs recunoscut de Gartner, Nucleus și alte companii de analiză de piață, ca unul dintre cele mai bune produse de management al documentelor pentru companiile care au ca obiectiv digitalizarea documentelor

2012 – Partener autorizat JobRouter – una dintre cele mai versatile platforme de automatizare a proceselor si data management, potrivită companiilor care au ca obiectiv creșterea eficienței prin digitalizarea proceselor

2020 – Având 40 de angajați și 20 de proiecte implementate ne conturăm rolul de partener de încredere pentru accelerarea digitalizării afacerilor.

 

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul