Asseco SEE România – creștere a cifrei de afaceri cu 13% în 2014

23 martie 2015

ASSECO SEE România a încheiat anul 2014 cu o cifră de afaceri de 28,1 milioane Euro, înregistrând o creștere importantă de 13% față de anul 2013.

ASSECO SEE România a încheiat anul 2014 cu o cifră de afaceri de 28,1 milioane Euro, înregistrând o creștere importantă de 13% față de anul 2013. Este al doilea an consecutiv de creștere pentru ASSECO SEE, care își consolidează astfel poziția de firmă IT de top prin câștigarea de cotă de piață. 

Profitul net al companiei s-a ridicat la 1,1 milioane Euro, în creștere cu aproximativ 2%, comparativ cu anul precedent.

“În 2014 rezultate foarte bune au fost generate de diviziile de System Integration și de Payments. Din punct de vedere operațional am executat strategia noastră de rebalansare a portofoliului de produse și servicii astfel încât să creștem ponderea serviciilor profesionale cu valoare adăugată ridicată și a produselor software.

Anul acesta vom pune accentul pe promovarea soluțiilor proprii ale grupului, precum și pe produse și servicii high-end de infrastructură, IT Security, Business Process Management și Office Automation. Industria financiar-bancară rămâne esențială pentru operațiunile noastre și vom adresa în plus verticalele de telecomunicații și utilități.” –  a menționat Vladimir Aninoiu, Președinte al Consiliului de Administrație al Asseco SEE România.

Despre Asseco SEE

Grupul Asseco South Eastern Europe (SEE) este una dintre cele mai mari companii de IT de dezvoltare și integrare de soluții și servicii software proprii în regiunea Europei de Sud-Est (Serbia, Croaţia, România, Macedonia, Muntenegru, Slovenia, Bulgaria, Republica Moldova, Kosovo, Albania, Bosnia-Herțegovina) și Turcia. Compania furnizează soluții IT&C pentru diverse verticale de business, inclusiv în sectorul financiar-bancar, administrație publică, utilități și telecomunicații. Din octombrie 2009, acțiunile Asseco South Eastern Europe sunt listate la Bursa din Varșovia. Grupul Asseco SEE are peste 1.400 de angajați în 13 țări.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.Solicitările și Condițiile Inițiale.Înaintea introducerii sistemului de management al documentelor (DMS), DocuWare, departamentul de a...

Citește tot arrow_forward

Vulnerabilități severe în camere de supraveghere permit controlul acestora de către atacatori

Atacatorul poate porni camerele video de la distanță și obține imagini live din locuințele în care sunt amplasate și le poate da diverse comenzi. Modelul este suficient de bine vândut pentru a stârni interesul criminalilor informatici, aplicația de instalare a camerei fiind descărcată de peste 100.000 de utilizatori, doar din magazinul Google Play. Cercetările Bitdefend...

Citește tot arrow_forward

Ocean Fish proceseaza 12 tone pe zi cu solutia WMS de la Senior Software

Ocean Fish proceseaza peste 12 tone pe zi cu ajutorul sistemului de management al depozitului de la Senior Software. Cel mai mare producator de produse din peste din tara a implementat sistemul WMS pentru a gestiona cele doua depozite de produse congelate de tip drive-in, cu o capacitate de 5.400 de paleti si cele doua spatii clasice de depozitare cu o capacitate de 1.600 de paleti....

Citește tot arrow_forward