Cele 15 dimensiuni ale marketingului digital: intre business si placere

30 septembrie 2014

In contextul in care suntem invadati de campanii de marketing digital, suntem cu totii interesati sa aflam care sunt factorii care contribuie la succesul unei astfel de campanii, cum putem realiza ceva cu totul original, dar mai ales cum putem castiga mai multi simpatizanti.

Cele 15 dimensiuni ale marketingului digital: intre business si placere

In contextul in care suntem invadati de campanii de marketing digital, suntem cu totii interesati sa aflam care sunt factorii care contribuie la succesul unei astfel de campanii, cum putem realiza ceva cu totul original, dar mai ales cum putem castiga mai multi simpatizanti.

Ilyan Kovatchev, Creative Director si Founder al agentiei de marketing digital ilyan.com, se alatura speakerilor de la MarkDay cu o perspective noua si indrazneata asupra marketingului digital.

Workshop-ul sustinut de acesta va aborda 15 dimensiuni ale marketingului digital care vor sublinia  motivele pentru care marimea conteaza, competentele sunt necesare, iar o importanta deosebita o are satisfacerea tuturor partenerilor implicati.

La fel ca in viata cotidiana, prezentarea va fi structurata in 3 parti: chemistry, pleasure si scoring. Ilyan Kovatchev va acoperi toate aspectele importante ale acestor 3 categorii explicand cum pot fi imbunatatite strategiile de marketing digital cu abordari smart si neconventionale.

In prima parte, cea de chemistry, va explica cum teasing-ul  nu va fi niciodata suficient, exemplificand cu astfel de campanii care au demontrat un succes major atunci cand partea de teasing a fost scurta si perfect integrata in context.

In cea de-a doua parte, cea dedicata placerii, specialistul nostru va sugera experimentarea lucrurilor noi raportate la coordonarea unei comunitati sociale, la crearea unei adevarate experiente ale consumatorilor.

In ceea ce priveste ultima parte a workshop-ului, Kovatchev va exemplifica cu idei precum: Make them love you and it’s free, explicand cum functioneaza media platita, detinuta sau castigata.

Despre toate aceste lucruri si multe altele vom discuta la MarkDay in data de 31 octombrie, la Grand Hotel Italia 5*.

Alaturi de Ilyan vor sustine workshop-uri in cadrul evenimentului: Luke Brynley – Jones (Founder al Our Social Times) , Andre Alpar (Partner al AKM3) si Adelina Oprea (Marketing Manager al LaRedoute).

Inregistreaza-te acum pentru a beneficia de oferta acestei luni!

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Eșecul AVON în implementarea aplicației de management a comenzilor

Efectele eșecului au fost direct resimțite de agenții de vânzări, precum și la nivelul fluxului general dedicat, inclusiv în pierderile companiei (resurse de timp, costuri de achiziție, implementare, training angajați etc.).Aceasta nu a fost singura problemă de acest fel a companiei AVON, cu 2 ani în urmă, subsiduara din Brazilia a gigantului având parte de un eșe...

Citește tot arrow_forward

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.Solicitările și Condițiile Inițiale.Înaintea introducerii sistemului de management al documentelor (DMS), DocuWare, departamentul de a...

Citește tot arrow_forward

Operațiunea ShadowHammer: noi atacuri asupra lanțului de aprovizionare amenință sute de mii de utilizatori din toată lumea

Un atac asupra lanțului de aprovizionare este unul dintre cei mai periculoși și mai eficienți vectori de infecție, folosit din ce în ce mai mult în operațiunile avansate din ultimii ani - după cum am văzut în cazul ShadowPad sau CCleaner. Vizează deficiențele specifice ale sistemelor interconectate ale resurselor umane, organizaționale, materiale și intelectuale impli...

Citește tot arrow_forward