Cele 15 dimensiuni ale marketingului digital: intre business si placere

30 septembrie 2014

In contextul in care suntem invadati de campanii de marketing digital, suntem cu totii interesati sa aflam care sunt factorii care contribuie la succesul unei astfel de campanii, cum putem realiza ceva cu totul original, dar mai ales cum putem castiga mai multi simpatizanti.

Cele 15 dimensiuni ale marketingului digital: intre business si placere

In contextul in care suntem invadati de campanii de marketing digital, suntem cu totii interesati sa aflam care sunt factorii care contribuie la succesul unei astfel de campanii, cum putem realiza ceva cu totul original, dar mai ales cum putem castiga mai multi simpatizanti.

Ilyan Kovatchev, Creative Director si Founder al agentiei de marketing digital ilyan.com, se alatura speakerilor de la MarkDay cu o perspective noua si indrazneata asupra marketingului digital.

Workshop-ul sustinut de acesta va aborda 15 dimensiuni ale marketingului digital care vor sublinia  motivele pentru care marimea conteaza, competentele sunt necesare, iar o importanta deosebita o are satisfacerea tuturor partenerilor implicati.

La fel ca in viata cotidiana, prezentarea va fi structurata in 3 parti: chemistry, pleasure si scoring. Ilyan Kovatchev va acoperi toate aspectele importante ale acestor 3 categorii explicand cum pot fi imbunatatite strategiile de marketing digital cu abordari smart si neconventionale.

In prima parte, cea de chemistry, va explica cum teasing-ul  nu va fi niciodata suficient, exemplificand cu astfel de campanii care au demontrat un succes major atunci cand partea de teasing a fost scurta si perfect integrata in context.

In cea de-a doua parte, cea dedicata placerii, specialistul nostru va sugera experimentarea lucrurilor noi raportate la coordonarea unei comunitati sociale, la crearea unei adevarate experiente ale consumatorilor.

In ceea ce priveste ultima parte a workshop-ului, Kovatchev va exemplifica cu idei precum: Make them love you and it’s free, explicand cum functioneaza media platita, detinuta sau castigata.

Despre toate aceste lucruri si multe altele vom discuta la MarkDay in data de 31 octombrie, la Grand Hotel Italia 5*.

Alaturi de Ilyan vor sustine workshop-uri in cadrul evenimentului: Luke Brynley – Jones (Founder al Our Social Times) , Andre Alpar (Partner al AKM3) si Adelina Oprea (Marketing Manager al LaRedoute).

Inregistreaza-te acum pentru a beneficia de oferta acestei luni!

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Bitdefender: INFORMARE: atacuri cibernetice asupra unor spitale din Romania

În urma unei investigații derulate de specialiști în securitate cibernetică din cadrul Bitdefender, Cyberint și CERT-RO am constatat că amenințările responsabile de atacurile cibernetice recente  asupra unor spitale din România sunt Maoloa și Phobos. 

Citește tot arrow_forward

Romanian Software lanseaza versiunea in Cloud a platformei de salarizare si administrare a resurselor umane, colorful.hr, pentru a veni in sprijinul IMM-urilor

Romanian Software, unul dintre liderii pietei romanesti de solutii software dedicate resurselor umane, a lansat in Cloud platforma colorful.hr. Platforma este specializata in salarizarea, recrutarea si administrarea resurselor umane si vine in sprijinul companiilor mici si mijlocii, care doresc sa isi automatizeze o parte din activitatile aferente departamentelor de HR.

Citește tot arrow_forward