Cum se promoveaza brandurile tech in social media?

01 iulie 2013

Intr-un scurt clip de prezentare, Jon Iwata (Senior Vice President Marketing and Communication) sustine ca IBM nu este un rezultat al tacticilor de marketing si nu a fost niciodata definit ca un brand tehnic, asemeni produselor si serviciilor pe care le comercializeaza.

Apple nu vinde telefoane mobile sau computere. Apple vinde flexibilitate si inovatie.

Mercedes-Benz nu vinde transport, ci statut.

Intr-un scurt clip de prezentare, Jon Iwata (Senior Vice President Marketing and Communication) sustine ca IBM nu este un rezultat al tacticilor de marketing si nu a fost niciodata definit ca un brand tehnic, asemeni produselor si serviciilor pe care le comercializeaza.

In toate aceste cazuri, premisa de vanzare coincide cu intentia specialistilor in marketing si comunicare de a umaniza produsele, de a le transforma in resurse credibile, in branduri care transmit mult mai mult decat un set organizat de functionalitati tehnice, precise si uneori algoritmice.

Audienta trebuie sa se focuseze pe tot ceea ce inseamna latura interioara a unui brand definit prin rigurozitate si rigiditate.

In mod evident, cei mai multi dintre utilizatorii retelelor de socializare Facebook, Twitter, Linkedin sau Pinterest se intreaba de ce ar urmari constant un brand tehnic intr-un spatiu care ar trebui sa fie destinat eliberarii gandurilor, postarii imaginilor celor mai reprezentative sau articolelor care caracterizeaza un profil sau o pagina personala.

Exista o multime de motive ce pot determina un utilizator minim implicat in tot ceea ce inseamna tehnologia (ii poate include pe utilizatorii terminalelor mobile, gadget-urilor celor mai simple sau, dimpotriva, celor mai avansate): primirea suportului tehnic prin intermediul retelelor Social Media, aflarea celor mai noi informatii si declaratii oficiale despre un produs, posibilele probleme ale acestuia, posibilitatea utilizarii ofertelor speciale, a cupoanelor de reduceri sau a programelor de discount dedicate celor care urmaresc constant pagina sau profilul.

Mai mult decat atat, un aspect extrem de important este dat de faptul ca un canal Social Media presupune o comunicare bidirectionala, transmiterea si receptarea mesajelor se face atat de la brand la consumator, cat si invers. Astfel, impresiile si feed-back-urile concrete (redate prin testimoniale sau review-uri) despre pachetele de servicii sau despre produsele unui brand pot influenta calitatea sau deciziile de viitor, in vederea consolidarii si pozitionarii brandului respectiv.

Brandurile trebuie sa fie acolo unde audienta vizata investeste timp si atentie!

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Phishing-ul cu teme romantice s-a dublat comparativ cu 2018, conform datelor Kaspersky Lab

În apropierea zilei de Sfântul Valentin, experții Kaspersky Lab au detectat o creștere accentuată a activităților de phishing, infractorii oferindu-le utilizatorilor diverse produse romantice. Numărul total de încercări ale utilizatorilor de a vizita site-uri web frauduloase care au o temă romantică, detectate și blocate în prima jumătate a lunii februarie, s-a d...

Citește tot arrow_forward

În 2018, România s-a clasat pe locul 8 în topul țărilor cu cel mai mare procent de utilizatori atacați de ransomware-ul mobil

Cercetătorii Kaspersky Lab au constatat că numărul de atacuri care folosesc software periculos pentru dispozitive mobile aproape s-a dublat, în numai un an. În 2018 au existat 116,5 milioane de atacuri, comparativ cu 66,4 milioane, în 2017, cu o creștere semnificativă a numărului de utilizatori unici afectați. În ciuda faptului că sunt atacate mai multe dispozitive,...

Citește tot arrow_forward

SonicWall: La început de an, infractorii informatici caută noi tipuri de atacuri. Trebuie să fim vigilenți în lunile următoare

Infractorii informatici nu au vacanță. Noi variante de malware au fost identificate în cursul lunii ianuarie de către echipa companiei de securitate IT SonicWall.

Citește tot arrow_forward