Mezelurile “De la Jupanu” dichisite cu ERP, SFA si BI de la Transart

01 iulie 2013

Grupul de  firme Agro Invest Prod din Bistrita, cel mai important jucator din industria carnii din regiune, proprietar al brandului de mezeluri “De la Jupanu”, a implementat solutia software pentru managementul afacerii furnizata de Transart.

Mezelurile “De la Jupanu” dichisite cu  ERP, SFA si BI de la Transart

Grupul de  firme Agro Invest Prod din Bistrita, cel mai important jucator din industria carnii din regiune, proprietar al brandului de mezeluri “De la Jupanu”, a implementat solutia software pentru managementul afacerii furnizata de Transart. Solutia achizitionata include:

  • B-ORG ERP pe partea de gestiune stocuri, productie, trasabilitate, salarizare si integrare de procese,
  • HERMES Evolution, aplicatia lider pe piata SFA din Romania pentru automatizarea activitatii agentilor de vanzari
  • BI Adviser – componenta de Business Intelligence, strans integrata cu ERP-ul, care faciliteaza realizarea analizelor de business si monitorizarea indicatorilor esentiali ai afacerii (KPI) pe baza unor tablouri de bord tematice (dashboards).

Decizia de a achizitiona solutia Transart a venit pe fondul unei dezvoltari si diversificari a activitatilor grupului Agro Invest, a unei concurente ridicate pe acest segment de piata dar si a cresterii nemultumirilor fata de suportul asigurat pentru aplicatia utilizata anterior.

“In luarea deciziei de achizitie a ERP-ului furnizat de Transart au contat functionalitatile oferite pe partea de gestiune, flexibilitatea pe partea de negociere - in special posibilitatea de a esalona costurile de achizitie pe o perioada mai lunga de timp - si increderea in capacitatea Transart de a ne livra solutia dorita, impreuna cu suportul tehnic aferent atat direct cat si prin partenerul local - PIM Corporation.” a declarat D-na Oana MARE, Director Financiar Combis SA / Agro-Invest Prod SRL Bistrita

Beneficii oferite de B-ORG ERP

  • obtinerea de rapoarte operative pe core-business: profitabilitate, stocuri, loturi, date expirare, totul in timp real;
  • scurtarea timpului de intocmire a documentelor: avize, incasari, rapoarte de productie, documente de inventariere etc
  • control mai strict al stocurilor de materii prime si al productiei rezultate - cu impact asupra faptului ca angajatii simt ca pot fi mai strict controlati si prin urmare lucreaza mai corect, mai responsabil;
  • asigurarea trasabilitatii pe fluxul de aprovizionare-productie-livrare;
  • obtinerea de informatii in timp real legate de costurile de productie, facilitand astfel stabilirea pretului de vanzare care sa asigure profitabilitatea la nivel de produs; (Nota: din cauza ca materia prima isi schimba foarte des pretul, anterior implementarii B-ORG ERP, au existat situatii cand un anumit produs a fost vandut la un pret care nu acoperea costul de productie;)
  • optimizarea aprovizionarii cu materie prima, prin anticiparea necesarului in baza comenzilor inregistrate in sistem;

Pe durata implementarii, am apreciat promptitudinea cu care ni s-a raspuns: am avut destul de multe particularitati de rezolvat, probleme care au necesitat un tratament personalizat. Nu a fost o implementare usoara. A fost o munca grea care a presupus un efort destul de important atat pentru noi cat si pentru Transart. S-au asimilat multe informatii si apreciez ca s-a muncit mult pentru noi … pe scurt, am simtit ca suntem importanti!”  a mai declarat D-na Oana MARE.

Beneficii oferite de HERMES Evolution

  • scurtarea timpului de livrare a produselor la clientul final cu peste 50%;
  • preluarea comenzilor cu un anumit tip de unitati de impachetare - gen caserola - si transformarea automata a cantitatii de facturat, in kilograme;
  • eliminarea erorilor in preluarea comenzilor de pe teren;
  • control mult imbunatatit al activitatilor desfasurate de agenti pe teren si o mai buna motivare a a agentilor.

In primul rand mi-a placut partea de gestiune, asa cum este ea rezolvata de ERP-ul Transart. Faptul ca stim foarte exact ce stocuri avem, ca putem analiza oricand, orice. Daca ar fi sa sintetizez cele mai importante beneficii obtinute, acesta sunt: accesul in timp real la orice situatie pe care o doresc si scurtarea timpului de solutionare a problemelor interne care necesita astfel de informatii.” a concluzionat D-na Oana MARE.

Despre grupul Agro Invest

Grupul de firme Agro-Invest Prod, Combis, Hotel Coroana de Aur, Coroana Tourism Company, este compus dintr-un abator mixt bovine, ovine, porcine, o fabrica de procesare carne, un lant de magazine specializate cu distributie proprie si trei hoteluri. Combis detine astazi una din cele mai moderne Fabrici de Procesare Carne din tara, construita la standarde europene avand o capacitate de productie de 14t/zi. Combis are in prezent peste 100 de angajati din care 75% in spatiile de productie, 25% in comert. Pentru clientii unitatii pe plan local si regional distributia este de tipul presales, folosindu-se agenti specializati pentru activitatea de vanzare si altii pentru activitatile de distributie. Desfacerea produselor se face si prin lantul propriu de magazine, imbinandu-se perfect ospitalitatea magazinelor din apropiere cu diversitatea sortimentelor de produse a unui supermarket. Produsele se livreaza in stare proaspata, ambalate clasic, in vid sau atmosfera controlata. Produsele se comercializeaza sub doua branduri De la Jupanu si Bistricior. Planurile pe termen mediu si lung vizeaza transformarea dintr-un furnizor regional intr-un furnizor la nivel national.

Despre Transart

Transart este unul dintre principalii furnizori de solutii software complete ERP,  SFA,  BI si WMS pentru companiile care desfasoara activitati de import, comert si distributie, solutii optimizate din perspectiva raportului pret/beneficii oferite. Principalele produse Transart pentru piata romaneasca sunt: HERMES Evolution, B-ORG ERP, Neomanager, BI Adviser, solutii din gama WMS si TPOS/CCM Suite.

Viabilitatea produselor Transart este dovedita si de stabilitatea relatiilor de colaborare cu importante companii multinationale din regiune: Unilever South-Central Europe, Molson Coors Central Europe (Croatia, Ungaria, Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Cehia, Bosnia & Hertegovina), Mondelez | Kraft Foods (Romania, Turcia, Bulgaria, Serbia, Croatia, Slovenia), A&D Pharma & Mediplus (Ungaria, Romania si Bulgaria), Heineken Romania, Walmark Romania, Arctic Romania, Beko Rusia, Johnson & Johnson (Romania, Bulgaria si Slovenia), Julius Meinl Romania, Tymbark Maspex Romania, Strauss Romania, Delta Medical Ucraina sau Unibra Rwanda.

Transart - The Business Software Company

#1 în Romania pe SFA – aplicații mobile pentru forța de vânzari și merchandising. Transart este unul dintre principalii furnizori de software pentru afaceri. Dispunand de o gamă completă de aplicații profesionale proprii  - B-Org ERP, HERMES SFA, BI Adviser și Warehouse Manager, Transart propune un sistem stabil, verif...

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate
Warehouse Manager

Doresti sa castigi timp la operarea intrarilor si iesirilor de marfa? Vrei eficienta, rapiditate si exactitate in inventariere? Intampini probleme legate de corectitudinea stocurilor din cauza erorilor frecvente pe care le fac anagajatii din depozit la livrarea comenzilor? Iata doar cateva motive pentru care merita sa afli mai multe despreWarehouse Manager. Transart a dezvoltat primul modul al ...

Citește tot arrow_forward
BI Adviser

Produs din categoria Business Intelligence (BI), BI Adviser este un instrument vital pentru managementul unei companii care utilizează o aplicaţie din gama ERP furnizată de Transart. Instrument de tip „dashboard & analyzer”, dezvoltat pe platforma QlikView, BI Adviser transpune vizual informaţii esenţiale despre operaţiunile comerciale şi fin...

Citește tot arrow_forward
Transart ERP: B-Org & Neomanager

Platforma Transart ERP include B-Org ERP si Neomanager - doua aplicatii robuste, stabile ce vizeaza intreg spectrul de companii romanesti, cu preturi adaptate in functie de nevoile si complexitatea afacerii. Cu toate ca din punct de vedere tehnic aplicatiile partajeaza acelasi nucleu functional ERP, din punct de vedere comercial ele adreseaza nevoi diferite. Astfel, neomanager vizeaza afaceri de o...

Citește tot arrow_forward
HERMES SFA

HERMES SFA este #1 in Romania - aplicatie mobila pentru automatizarea fortei de vanzare & merchandising, Hermes SFA este folosita in prezent de peste 6500 utilizatori, inclusiv de companii multinationale de top, in 22 tari. Aplicatia HERMES, disponibila pe platforma Android, sprijina consistent intreaga activitate desfasurata de agenti pe teren: presales si Van-Sales si pune la dispozitie s...

Citește tot arrow_forward
Articole IT&C similare

Cosmin Vilcu, SonicWall: Atacurile cu ransomware asupra instituțiilor de stat și organizațiilor guvernamentale sunt în creștere. Cum le prevenim?

Atacurile cu ransomware asupra instituțiilor de stat și organizațiilor guvernamentale sunt în creștere conform SonicWall, iar apariția situației de la spitalele românești nu este tocmai o surpriză.

Citește tot arrow_forward

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward

Digitalizarea elimină munca repetitivă din cadrul companiei Clini-Lab cu până la 80%

Principalele diferențe pe care le aduce digitalizarea în comparație cu procesele clasice de management sunt, în primul rând, legate de eficiență și o disponibilitate mult mai bună a informației, atât pentru manageri, cât și pentru angajați.Digitalizarea aduce beneficii care se văd în zona operațională, prin introducerea unor fluxuri clare și control...

Citește tot arrow_forward