Conform datelor publicate de Ziarul Financiar, piaţa românească de francize s-a dez­vol­tat constant în ultimii ani, atât prin concepte create local, cât şi prin branduri internaţionale, ajungând de la 1,6 mld. euro în 2014 la 3,6 mld. euro în 2019, cu un total de 450 de con­­cepte.

De ce aplicații software are nevoie o franciză?

Comparativ cu ţările vestice, Româ­nia este încă o piaţă mică, ceea ce face ca şi po­tenţialul de creştere să fie foarte mare, cu atât mai mult cu cât sunt domenii care au înce­put să atragă atenţia antreprenorilor abia în ultimii ani, cum ar fi educaţia, Horeca, retail, precum și în beauty sau construcții.

De ce instrumente are nevoie un antreprenor care achiziționează o franciză?

Succesul unui business bazat pe achiziționarea unei francize nu depinde nici pe departe doar de renumele, brandul și recunoașterea companiei francizate, ci de modul în care toate acestea sunt adaptate noii piețe de consum. Adaptarea înseamnă capacitatea brandului de a se poziționa, promova și de a interacționa cu potențialii clienți și, mai ales, de a răspunde prin strategii modului în care piața reacționează.

În acest sens, digitalizarea este esențială, fiind atât un diferențiator, cât și un canal de gestionare eficientă a business-ului în sine. Din acest punct de vedere, iată care sunt cele mai importante instrumente digitale sau informații de care are nevoie un antreprenor care achiziționează o franciză:

Care sunt aplicațiile software de care are nevoie un francizor?

Ca un principiu general, suita de soluții software de care are nevoie un business depinde de industria în care acesta activează, de caracteristicile definitorii ale serviciilor/produselor comercializate sau de segmentul de public căruia i se adresează. Cu toate acestea, există câteva aplicații software care sunt recomandate celor mai multe business-uri care aleg să își concentreze activitatea pe sistemul de francize și să le vândă.

Află în maxim 3 minute care sunt aplicațiile software de care are nevoie compania ta! Completează tool-ul Softlead BIZ și descarcă raportul personalizat!

De ce aplicații software are nevoie o franciză?

Care sunt aplicațiile software de care are nevoie un francizat?

În situația în care francizorul nu oferă acces la aplicații software, procesul de digitalizare pornește de la zero, fiind necesară alocarea unui buget și a unei liste de soluții software potrivite industriei, obiectivelor și nevoii francizei.

Astfel, un buget minim estimat pornește de la 5.000 de Euro, cu mențiunea că evaluarea nu se aplică în cazul business-urilor ce au ca obiect de activitate comerțul electronic și unde este nevoie de o dezvoltare/implementare custom a unei platforme dedicate.

Ai nevoie de o aplicație de management a francizelor? Completează formularul de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected] 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul