De ce au nevoie vedetele de o aplicație software?

07 octombrie 2014

Folosite pe scară largă, nu doar în companii, ci și de persoane fizice, aplicațiile de monitorizare media pot fi considerate unele dintre cele mai utile instrumente de măsurare a notorietății unei vedete. 

De ce au nevoie vedetele de o aplicație software?

Folosite pe scară largă, nu doar în companii, ci și de persoane fizice, aplicațiile de monitorizare media pot fi considerate unele dintre cele mai utile instrumente de măsurare a notorietății unei vedete. 

Cum?

Cu siguranță, este vizibil faptul că tot mai multe dintre persoanele publice din întreaga lume, și chiar din România, apelează la puterea Social Media și la canalele online de promovare, prin care încearcă să mențină o relație cât mai apropiată cu fanii sau cu persoanele care îi apreciază. Construirea acestei relații se face prin implementarea constantă a unor strategii de segmentare corectă a publicului vizat și de creare a ceea ce specialiștii în marketing online numesc engagement. Odată definită această relație cu publicul prezent nu doar în sălile de concert, ci și în mediul online, vedetele au nevoie de instrumente care să monitorizeze constant activitatea, modul în care publicul vizat a primit un mesaj și felul în care l-a receptat.

Eficientizarea pașilor prin care se ajunge la cifrele finale poate fi automatizată prin achiziționarea unei soluții software, care să poată să măsoare reacțiile generate în canalele de social media. Acțiunile sunt destul de simple, astfel încât cei interesați pot afla toate aceste informații prin simpla introducere a unui link în aplicație, iar aceasta va furniza toate datele referitoare la numărul de Like-uri, Share-uri, comentarii, fie că este vorba despre conturi de Facebook, Twitter, LinkedIN, Pinterest, Twitter sau YouTube.

De asemenea, există pe piața din România soluții software care trimit notificări și rapoarte în funcție de apariția unui nume sau a unei structuri de cuvinte-cheie în cadrul website-urilor de conținut (publicații lifestyle, business, entertainment sau specializate).

Care sunt costurile pentru o astfel de soluție software?

Există soluții software de monitorizare media care se pot descărca gratuit de pe Internet și care pot asigura o gamă variată de nevoi din acest punct de vedere. Pentru cei care își doresc mult mai mult decât poate oferi o astfel de soluție gratuită, se poate apela la pachete de tip abonament, ce includ și servicii de analiză a datelor sau de consultanță în vederea îmbunătățirii performanțelor (obținerea unei poziții privilegiate pe Google, optimizarea pentru anumite cuvinte-cheie).

De unde se poate achiziționa o aplicație software de monitorizare media?

Oferta de aplicații software este bogată și pe această nișă, fie că se dorește o soluție software furnizată de un producător local, fie că este vorba despre unul internațional. În România, Softlead oferă o gamă variată de soluții de acest tip.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Safetech Innovations lansează iSAM, prima soluție de securitate informatică dezvoltată in-house, în urma unei investiții de jumătate de milion de euro

 Lansarea vine după 18 luni de activitate a echipei dedicate de programatori și experți în domeniul securității informatice și o investiție de 550.000 de euro, sumă din care aproximativ 70% a fost acoperită de Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional pentru Competitivitate pentru anii 2014 – 2020.Soluția iSAM permite managerilor de securitatea...

Citește tot arrow_forward

În 2018, România s-a clasat pe locul 8 în topul țărilor cu cel mai mare procent de utilizatori atacați de ransomware-ul mobil

Pe măsură ce lumea devine mai mobilă, rolul smartphone-urilor în afaceri și viața de zi cu zi crește rapid. În replică, infractorii cibernetici acordă mai multă atenție modului în care distribuie programele malware și vectorilor de atac utilizați. Canalele prin care malware-ul este livrat utilizatorilor pentru a le infecta dispozitivele reprezintă o parte importantă...

Citește tot arrow_forward

84% dintre organizațiile din România ar vrea să știe cine se află în spatele unui atac cibernetic care le-a afectat

Un recent studiu[1] Kaspersky Lab arată o diferență considerabilă între măsurile preventive pe care factorii decidenți din domeniul IT (ITDM), din organizațiile europene, spun că le iau și măsurile efective. Astfel, 83% dintre respondenți sunt de acord că iau măsuri preventive împotriva atacurilor cibernetice, dar numai 41% spun că organizează training-uri pentru angaja...

Citește tot arrow_forward