Endava obține cel mai important premiu din domeniul serviciilor de suport IT din Europa

04 iulie 2014

Endava, una dintre companiile de servicii IT cu cea mai rapidă creștere din Europa, cu peste 1.500 de angajați la nivel de grup, a fost desemnată câștigătoarea categoriei Best Managed Service Desk, în cadrul Galei Anuale Service & Support Awards, aflată la cea de-a 20-a ediție și organizată de către Service Desk Institute (SDI), una dintre cele mai prestigioase asociaţii profesionale din domeniul serviciilor IT din Europa.

Endava, una dintre companiile de servicii IT cu cea mai rapidă creștere din Europa, cu peste 1.500 de angajați la nivel de grup, a fost desemnată câștigătoarea categoriei Best Managed Service Desk, în cadrul Galei Anuale Service & Support Awards, aflată la cea de-a 20-a ediție și organizată de către Service Desk Institute (SDI), una dintre cele mai prestigioase asociaţii profesionale din domeniul serviciilor IT din Europa. Premiul este o recunoaștere a nivelului ridicat al serviciilor de suport furnizate de către Endava și a progresului înregistrat în ultimii ani de divizia de Managed Services, Endava numărându-se de fiecare dată printre cele 3 companii finaliste în ultimii ani.

Premiile oferite de SDI sunt printre cele mai râvnite distincții din industria de servicii de suport IT. Premiile au fost acordate ținând cont de evaluarea pe mai multe criterii, cum ar fi  satisfacția clienților, procesele de lucru, performanțele realizate, managementul echipelor de suport, gradul de satisfacție al angajaților, precum și activitățile de responsabilitate socială. Procesul de selecție a inclus, de asemenea, și o vizită realizată de juriu la echipa de Service Desk a Endava din sediul din Cluj, ocazie cu care membrii juriului au putut discuta personal cu angajații companiei pentru a se asigura că toate aspectele incluse în documentele de evaluare sunt puse în practică conform criteriilor de jurizare.

„Suntem foarte mândri de echipa noastră de Service Desk pentru acest rezultat fantastic și pasiunea lor pentru excelență în livrarea de servicii de suport. În 2013, Endava a realizat o creștere semnificativă, Service Desk-ul și divizia de Managed Services având o contribuție majoră. Ne-am extins activitatea cu echipe de service desk dedicate pentru doi clienți care sunt companii multinaționale, pe fondul creșterii cererii pentru servicii furnizate de către echipele noastre. Fiind primul și, de cele mai multe ori, singurul contact cu Endava pentru unii dintre clienții noștri, echipele de Service Desk sunt o fereastră pentru activitatea noastră. Într-un an în care am asistat la creșterea volumelor și a personalului cu mai mult de 100%, acest premiu este o dovadă în plus a entuziasmului și motivației de care dau dovadă oamenii din echipele noastre. Felicitări tuturor din echipa de Service Desk, aveți un rol important în succesul Endava!”, a declarat John Cotterell, CEO Endava.

Service Desk-ul Endava face parte din divizia de Managed Services a companiei, care în prezent contribuie cu peste 16 milioane de lire sterline la cifra de afaceri anuală a Endava. Echipa de Service Desk a fost formată în 2007, la Cluj-Napoca, iar în ultimii ani aceasta a crescut rapid la peste 50 de angajați, care lucrează îndeaproape și cu alte echipe de Managed Services ale companiei din centrele din Marea Britanie și Europa de Est.

Echipa de Service Desk a Endava asigură suportul necesar companiilor de diferite dimensiuni, furnizând servicii de suport de nivel 1 şi soluţionând solicitări din partea a peste 7.000 de utilizatori de sisteme IT din peste 60 de țări. Service Desk-ul Endava are capacitatea pentru operațiuni 24x7, suport în peste 10 limbi străine și este aliniat la practicile ITIL Service Management. În anul financiar precedent, Endava a câștigat noi clienți pentru divizia de Managed Services, iar per ansamblu, volumele de lucru au crescut cu 100%. În fiecare lună, Service Desk-ul Endava răspunde la peste 15.000 de solicitări, peste 90% dintre acestea fiind soluționate la nivelul 1 de suport și cu o rată de satisfacție a clienților de 90%.

„În perioada următoare, Endava intenționează să crească echipa Service Desk din Cluj până la 75 de analiști, pentru a răspunde creșterii numărului de clienți. În plus, în acest moment, Endava  recrutează specialiști IT cu experiență pentru roluri de IT Support Engineer, Network Support Engineer, Senior Network Support Engineer, Senior IT Systems Engineer sau Service Delivery Manager în cadrul departamentului de Managed Services, pentru care există planuri de creștere la peste 200 persoane în sediile din România”,a menționat Ovidiu Spinean, Delivery Manager în divizia de Managed Services a Endava.

Printre proiectele majore ale diviziei de Managed Services a Endava se numără: asigurarea de servicii de management al aplicațiilor software pentru unul dintre cele mai mari trusturi media din Marea Britanie și Irlanda; servicii de suport pentru incidente și managementul schimbării pentru serviciile web  și e-commerce ale unei companii de asigurări din Marea Britanie; implementarea unui program amplu de transformare a sistemului IT la nivel mondial pentru o organizație internațională de servicii de recrutare.

În România, Endava are în sediile din Cluj, Iași și București peste 1.100 de angajați care sunt implicați în proiecte de dezvoltare software și suport IT pentru clienți din diferite domenii, cum ar fi cel bancar, asigurări, plăți electronice, retail, telecomunicații, media și publishing. Compania este unul dintre cei mai activi angajatori din domeniul IT din România, cele mai căutate profile fiind cele de developeri Java, .NET și mobile, software testeri, ingineri suport, arhitecți software, business analiști sau project manageri.

Detalii suplimentare şi lista companiilor finaliste din acest an la SDI Service & Support Awardseste disponibilă la:

http://www.servicedeskinstitute.com/events/it-service-excellence-awards/winners-2014/

Despre Endava

Endava este o companie privată de servicii IT înfiinţată în anul 2000. Endava are peste 1.500 de angajați în 11 sedii în Marea Britanie, Statele Unite, Germania, România, Republica Moldova și Macedonia, şi o cifră anuală de afaceri de peste peste 40 de milioane de lire sterline/50 de milioane de euro.

Endava livrează soluţii de business şi servicii informatice în special pentru organizaţii mari din domenii cum ar fi bănci, asigurări, plăți electronice, retail, telecomunicații, media și publishing.

Endava este specializată în livrarea de servicii de Dezvoltare Software, Digital Media, Testare Software, Management Aplicații Software, Servicii Cloud.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

5 Recomandări pentru managementul echipei de vânzări în contextul lucrului de la distanţă

Indiferent dacă este stare de urgenţă sau de alertă, îţi doreşti ca echipa de vânzări să-şi atingă target-ul. Apăsarea este că nu va mai întâlniţi şi interacţionaţi ca de obicei, deoarece oamenii lucrează de acasă. Iar după acum arată situaţia ultimelor două-trei luni, nu e tocmai simplu să coordonezi de la distanţă o echipă.

Citește tot arrow_forward

Zitec oferă acces gratuit la Mirro, soluția sa de creștere a performanței echipei

Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, recunoscut ca unul dintre cei mai apreciați angajatori din România, anunță că le va oferi companiilor doritoare, timp de trei luni, acces gratuit la aplicația Mirro, prima soluție completă de performance management din țară. În contextul în care din ce în ce mai mulți angajați sunt nevoiți s...

Citește tot arrow_forward

Colorful.hr – solutii software pentru optimizarea proceselor tale cheie de HR, cu discount pentru clienții Softlead

Colorful.hr este una dintre cele mai cunoscute platforme in cloud pentru salarizare și managementul resurselor umane, folosită cu succes de peste 600 de companii din România.

Citește tot arrow_forward