EXE Software a devenit Motorola Application Partner

16 Jan 2014

Compania EXE Software a adaugat in portofoliul sau o nouă certificare: la sfarsitul anului 2013 a devenit Motorola Application Partner, anuntand disponibilitatea de a oferi clientilor sai produse si servicii Motorola Solutions

EXE Software a devenit Motorola Application Partner

Acest titlu este o dovada de recunoastere a experientei in dezvoltarea de aplicatii mobile, Motorola Solutions alegand ca partener doar companile ce dovedesc capacitatea si expertiza de a furniza aplicatii performante pentru o gama larga de industrii.

EXE Software utilizeaza tehnologii de ultima generatie pentru sporirea productivitatii, ceea ce ajuta compania in oferirea unor solutii tehnice de inalta calitate si eficiente din punct de vedere al costurilor. Abilitatile software sunt actualizate constant, adoptand tehnologii noi, metode de management si standarde de calitate care asigura functiuni imbunatatite.

“Statutul de partener Motorola Solutions ne va ajuta in identificarea de noi oportunitati de business, avand posibilitatea de a accesa un intreg portofoliu de produse Motorola, dar si de a ne extinde competentele prin adoptarea unei intregi suite de tehnologii noi ce va duce la diferentierea pe piata de profil. Obiectivul nostru principal privind acest parteneriat este posibilitatea de a satisfice nevoile clientilor nostri prin oferirea de solutii complete.” a spus Elena Oglinda, Sales Manager la EXE Software.

In calitate de Motorola Application Partner, EXE Software poate achizitiona echipamente pentru training si demonstratie, sa beneficieze de instruire comerciala si tehnica sau sa aiba acces la programele Motorola Partners.

Prin acest parteneriat, EXE Software si Motorola Solutions doresc  sa asigure clientilor solutii de business complete care sa permita desfasurarea activitatilor in cele mai bune conditii si acces la informatii esentiale in timp real, toate acestea prin combinatia de produse profesionale si expertiza in dezvoltare, implementare si integrare a companiilor.

Despre EXE Software

Cu o experienta de peste 13 ani in dezvoltarea si implementarea de aplicatii informatice si cu peste 150 de proiecte realizate la cele mai inalte standarde de calitate, EXE Software se mentine in top oferind servicii si produse special create pentru nevoile specifice ale fiecarui client.

Ne place sa credem ca succesul companiei noastre depinde de succesul partenerilor nostrii, de aceea obiectivul nostru principal este sa adaugam valoare si recunoastere afacerii clientilor nostrii, sa maximizam beneficiile obtinute in urma externalizarii serviciilor software si sa contribuim la obtinerea rezultatelor dorite de catre clienti.

Compania noastra este formata dintr-o echipa cu peste 50 de profesionisti cu experienta si cu certificari recunoscute in domeniu, care se asigura in permanenta ca nevoile clientului sunt pe deplin satisfacute.

EXE Software detine certificare ISO 9001, datorita implementarii si utilizarii unor standarde de calitate inalte in procesele sale interne de lucru si ofera servicii in analiza de business, business inteligence, dezvoltare de aplicatii, reproiectare de aplicatii, mententanta si suportul aplicatiilor, testare software sau managementul bazei de date.  De asemenea, pune la dispozitie produse special dezvoltate pentru eficientizarea activitatilor companiilor si optimizarea rezultatelor lor, precum esFields, esInsights, esReports, esAgent, esBI sau Smart Efficient.

Printre clientii EXE Software se numara: JTI, Leo Burrnet, ING, Graffiti BBDO, LOWE & Partners, L’Oreal, Creditreform, Celmar, Gaz Sud, GDR, Congaz, Corina Gealan, Delta Design.

300+ Proiecte dezvoltate la cele mai inalte standard de calitate

130+ Angajati ce lucreaza intr-un mediu prietenos

23+ Ani de experienta in dezvoltare de software la comanda

EXE Software este o companie românească specializată în livrarea de soluții și servicii performante, create pentru a facilita creșterea companiilor din diverse industrii. Echipa EXE are experiență în aplicații și platforme web, mobile și business intelligence și folosește tehnologii Microsoft și IBM, în Cloud sau on-premises.

Serviciile oferite au ca element central înțelegerea afacerii și nevoilor clienților, pentru a dezvolta cea mai potrivită soluție pentru problemele acestora. Membrii echipei vor fi alături de clienți în fiecare etapă a proiectului desfășurat, de la analiză și identificarea problemelor de business, până la dezvoltarea unei soluții optime și suport după implementare.

Imediat după începerea colaborării, clientul poate vedea care este direcția în care merge proiectul și care sunt beneficiile pe care acesta le va aduce în compania sa, atât prin implementare, cât și prin intermediul unor materiale precum mock-up-uri și wireframe-uri.

Serviciile EXE nu se încheie odată cu livrarea unei soluții software! Colaborarea continua si prin servicii de suport și mentenanță, deoarece satisfacția clienților este cel mai relevant rezultat!

 

Experiența:

EXE Software are experiență în dezvoltarea și implementarea cu succes a soluțiilor web&mobile de tip Enterprise Application Software (EAS), precum:

  • SAP și SAP Business One
  • Aplicații pentru managementul fluxului de lucru
  • Gestionarea datelor
  • Aplicații collaborative
  • Project management
  • Procesarea comenzilor
  • Managementul cheltuielilor și contabilitate
  • Managementul inventarului
  • Analiză financiară și previzionare
  • ERP (enterprise resource planning)
  • Managementul resurselor umane și managementul relației cu clienții (CRM)

 

*Microsoft Gold certified partner, Membru ARIES, Membru ANIS

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul