Ferestrele Helios se deschid cu ASiS ERP

29 Aug 2013

Ca urmare a cresterii volumului de activitate in cadrul diviziei de productie a ferestrelor Helios, BDM Grup Invest a decis implementarea sistemului integrat ASiS, care sa gestioneze procesul de productie si vanzare/ofertare in cadrul companiei.

Ferestrele Helios se deschid cu ASiS ERP

Parte a grupului de firme BDM Grup Invest din Baia-Mare, BDM - divizia de productie a ferestrelor HELIOS este principalul jucator de pe piata de tamplarie termoizolanta din PVC si aluminiu din nord-vestul Romaniei. Cu o capacitate de productie de 14.000 mp/luna si doua fabrici complet automatizate, Helios a devenit un brand pentru industria de ferestre si usi termoizolante, compania extinzandu-si activitatea constant, atat pe piata interna - prin dealeri si 18 showroomuri proprii, cat si pe piata externa. Ca urmare a cresterii volumului de activitate in cadrul diviziei de productie a ferestrelor Helios, BDM Grup Invest a decis implementarea sistemului integrat ASiS, care sa gestioneze procesul de productie si vanzare/ofertare in cadrul companiei.

“Pentru divizia de ferestre termoizolante Helios, am avut un alt furnizor de solutii software, cu care, insa colaborarea s-a dovedit greoaie si costisitoare. Alfa Software ne era deja partener pe partea de vanzari si service auto, la firma Premium Cars Cluj-Napoca si am fost tot timpul extrem de multumiti de promtitudinea serviciilor oferite si de relatia pe care am construit-o cu echipa ASiS. Am considerat acesta un motiv bun de a discuta cu cei de la Alfa Software despre automatizarea proceselor de productie a ferestrelor Helios. Solutia tehnica propusa ne-a multumit pe deplin, dat fiind ca s-a realizat inclusiv o interfata de date intre ASiS si Klaes - softul de proiectare a ferestrelor. Implementarea s-a desfasurat rapid si in prezent utilizam la maxim functionalitatile oferite de ASiS ERP... dar, nu doar in cadrul diviziei de Termopane! Am decis sa continuam procesul de implementare si pentru divizia de distributie a grupului si astfel, printr-un efort sustinut, am reusit implementarea sistemului ASiS in intreg grupul de firme BDM.” a afirmat domnul Mircea Mitrea, co-proprietar al BDM Grup.

Provocarea majora a constituit-o automatizarea fluxurilor de business in cadrul fabricii de tamplarie termoizolanta si pentru aceasta a fost nevoie de o interfatare a ERP-ului ASiS cu softul de productie Klaes. Din acest soft au fost preluate codurile si grupele de nomenclator direct in ASiS ERP .

Punand egalitate intre comenzile de livrare si comenzile de productie, acestea sunt preluate in sistemul ASiS impreuna cu materialele necesare pe fiecare din comenzile aferente contractelor in derulare. Pe baza acestor cantitati de materiale, in ASiS se poate intocmi un necesar de aprovizionare care tine cont intotdeauna de doi parametri: preluarea automata in lista de necesar a elementelor unicat de tamplarie direct din comenzile clientilor si posibilitatea de a comanda materiale standard necesare in general in procesul de productie al termopanelor daca ele au scazut sub un anumit stoc. Pe baza acestui necesar de aprovizionare, are loc ulterior lansarea automata a comenzilor de aprovizionare catre furnizori. La finalizarea procesului de productie pentru o comanda, are loc facturarea ei si concomitent, se genereaza automat bonul de consum. Facturile se pot emite in orice valuta si pot fi trimise clientilor externi in orice limba. Momentan, in cadrul procesului de facturare se utilizeaza limbile italiana si franceza, iar formularul de factura intr-o limba sau alta, sugerat de ASiS, tine cont de tara de provenienta a tertului.

Pentru partea de distributie tigari a grupului BDM, agentii au fost dotati cu telefoane inteligente pe care ruleaza aplicatia ASiSagent. Aceasta aplicatie face parte din sistemul informatic ASiS si se leaga in timp real la baza de date ASiS, realizandu-se astfel schimbul de date. Agentii de vanzari au acces in orice moment la nomenclatorul de produse care ii intereseaza (tigari) si la stocurile disponibile. Ei pot sa isi defineasca si sa vizualizeze rutele si clientii pe care ii vor vizita; pe baza comenzilor anterioare, pot sa-si optimizeze stocurile din masini (van-sales) si daca e necesar, sa faca rezervari de stoc din depozit. Din aplicatia ASiSagent, se lanseaza comenzi care in cadrul aceluiasi flux de van-sales, se pot factura si incasa (agentii au imprimante matriceale in masini legate la aplicatia ASiSagent). Toate documentele contabile emise de agenti pe teren sunt contate automat si se pot vizualiza instantaneu la sediu, in modulul de Contabilitate. De asemenea, avand date in format structurat din modulul ASiSagent, se pot emite rapoarte detaliate de vanzari pe fiecare agent, acestea stand la baza asigurarii remuneratiei lunare.

Despre Alfa Software SA

Alfa Software S.A. este o companie cu capital 100% românesc, cu sediul în Zalău şi puncte de lucru în Cluj-Napoca, Baia-Mare şi Bucureşti. Alfa Software este producătorul soluţiei informatice ASiS şi Microsoft Gold Partner.Pentru mai multe informaţii, accesaţi pagina: www.asw.ro.

Alfa Software este o companie de IT cu capital privat românesc, cu o vechime de peste 20 de ani pe piață.

Compania este furnizor de soluții ERP simple și practice, aplicații intuitive, ușor de folosit, modulare și customizabile, care cresc randamentul business-ului prin digitalizare.

Alfa Software este producătorul sistemului informatic integrat ASiS ERP.

Soluția ASiS ERP este un sistem informatic special proiectat pentru a oferi suport tuturor sectoarelor de business dintr-o companie, prin standardizarea proceselor decizionale sau productive.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul